Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Максим

Операційний менеджер, фахівець з оптимізації та регламентації бізнес-процесів, 60 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець з регламентації

с 01.2020 по наст. время (5 лет 7 месяцев)
ТОВ "Вартіс", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

∙аналіз бізнес-процесів на предмет виявлення ризиків для діяльності Компанії, надання пропозицій щодо їх мінімізації, оптимізації БП;
∙регламентація бізнес-процесів, актуалізація та написання «з нуля» внутрішніх нормативних документів (стандартів, порядків, положень, інструкцій тощо), розробка положень про структурні підрозділи, посадових інструкцій, розробка схем мотивації персоналу тощо;
∙організація та реалізація контрольно-перевірочної роботи в Компанії (всі напрямки діяльності Компанії);
∙запровадження «нестандартних» проектів (запровадження ПРРО; запровадження СМЯ ISO 9001:2015; створення нових підрозділів та напрямків діяльності тощо);
∙інші функціональні обов’язки.

Робота в прямому підпорядкуванні генеральному директору та власнику

Заступник директора Департаменту стандартизації, методології та контролю

с 09.2018 по 04.2019 (7 месяцев)
Автолюкс Експрес Пошта, Київ (Транспорт, логістика)

- загальне керівництво підрозділом, в т.ч. планування витрат підрозділу, підбір, навчання та адаптація персоналу, аналіз та планування діяльності та результативності підлеглих підрозділів тощо;
- аналіз бізнес-процесів Компанії (всі напрямки діяльності, в т.ч. бізнес-процеси відділів персоналу, закупівель, продажів, відділу розвитку мережі, відділу по роботі з претензіями тощо), виявлення недоліків та ризиків, які впливають на фінансові показники Компанії;
- розробка рекомендацій щодо усунення недоліків/ризиків та оптимізації бізнес-процесів;
- опис (регламентація) бізнес-процесів;
- актуалізація та розробка «з нуля» внутрішніх нормативних документів (стандартів, порядків, положень, методик, інструкцій тощо), в т.ч. візуалізація бізнес-процесів з використанням нотації BPMN 2.0 в ПЗ Visio;
- розробка оптимальної організаційної структури Компанії та її окремих підрозділів, виявлення та усунення дублювання функціонала;
- розробка «з нуля» та актуалізація положень про структурні підрозділи, посадових інструкцій;
- участь в створенні схем мотивації персоналу (КРІ), їх опис;
- розробка форм звітності для окремих підрозділів (звітність відділу по роботі з претензіями, відділу продажів, розвитку філіальної мережі та мережі партнерських відділень тощо);
- участь в розробці нестандартних клієнтських послуг;
- інші функціональні обов'язки.

Фахівець/Керівник відділу службових перевірок

с 11.2014 по 09.2018 (3 года 10 месяцев)
Нова Пошта, Київ (Транспорт, логістика)

∙організація роботи відділу, в т.ч. проведення контрольно-перевірочних та оперативних заходів з метою попередження/встановлення фактів зловживань з боку працівників всіх рангів та підрозділів Компанії, партнерських (агентських) представництв та третіх осіб, надання рекомендацій щодо змін процесів з метою упередження/усунення фактів зловживань;
∙аналіз договорів, попереднє вивчення контрагентів;
∙аналіз та контроль процесів комерційних закупівель (тендерних та безтендерних), оцінка актуальності та об’єктивності закупівель, встановлення фактів зловживань, розробка нормативної документації, що регламентує сферу закупівель Компанії;
∙перевірка обґрунтованості надання клієнтам особливих умов співпраці (знижки);
∙організація та контроль забезпечення надійної та ефективної охорони матеріальних цінностей, об’єктів Компанії, вантажів, транспорту, працівників Компанії, а також її інформаційних ресурсів;
∙організація роботи кадрової безпеки;
∙інші функціональні обов’язки пов’язані із забезпеченням захисту фінансово-економічних інтересів Компанії.

Анадітик департаменту продажів/В.о. регіонального директора з продажів

с 06.2013 по 11.2014 (1 год 5 месяцев)
Нова Пошта, Київ (Транспорт, логістика)

- загальне керівництво підрозділом, в т.ч. бюджетування діяльності підрозділу, підбір, навчання та адаптація персоналу, аналіз та планування діяльності та результативності підлеглих підрозділів (KAM, В2В/B2C, e-commerce), забезпечення виконання плану продаж на місяць/квартал/рік тощо;
- реалізація плану продаж Компанії на ввіреній території;
- організація роботи з діючими клієнтами, їх супроводження, залучення нових клієнтів;
- організація та проведення навчання співробітників підрозділів продажів;
- організація розробки нестандартних продуктів для корпоративних клієнтів;
- оптимізація процесів всередині підрозділу, розробка систем мотивації;
- інші функціональні обов'язки.

Образование

Київський міжнародний університет

Факультет "Міжнародні відносини", спеціальність "юрист-міжнародник", Київ
Высшее, с 1997 по 2002 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

«Оптимізація бізнес-процесів», Laba

2024

«Трейдинг: Основи», Gerchik Trading Ecosystem

2024

«9001:2015, ISO 19011:2018. Внутрішній аудитор системи менеджменту якості і компаній-постачальників», ІП «СЖС Україна»

2020

"Адміністрування податків з фізичних осіб і документальні перевірки", Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації керівних

2005

Знания и навыки

  • Водійські права кат. B
  • Комунікабельність
  • Відповідальність

Дополнительная информация

Ключова інформація
∙Навички аналізу бізнес-процесів на предмет виявлення ризиків для Компанії, надання пропозицій щодо їх мінімізації.
∙Досвід описання процесів та процедур, розробки внутрішніх нормативних документів (положень, інструкцій, порядків тощо), положень про підрозділи, посадових інструкцій, схем мотивації персоналу тощо.
∙Понад 10 років досвіду у сфері контрольно-перевірочної роботи та корпоративної безпеки.
∙Досвід організації та проведення контрольно-перевірочних заходів (в т.ч. перевірок, інспекцій, інвентаризацій, контролів тощо) за різними напрямками діяльності бізнесу.
∙Навички попередження/встановлення фактів зловживань з боку працівників, партнерів, постачальників тощо
∙До організації діяльності підходжу системно, в аналізі результатів застосовую критичне мислення, керую діяльністю логічно та прозоро.

Особисті якості
Лояльність роботодавцю, відданість справі, вміння працювати, а не створювати «видимість роботи»; ледачий, тому роботу роблю швидко та якісно, щоб потім не переробляти; навички результативного проведення контрольно-перевірочних заходів, аналізу різноманітних бізнес-процесів та їх оптимізації, формування адекватних пропозицій по змінам в бізнес-процесах з метою мінімізації/недопущення ризиків; навички регламентації/описання бізнес-процесів та підготовки проектів внутрішніх нормативних документів; відповідальний, порядний, комунікабельний, цілеспрямований, наполегливий, швидко навчаюсь, вмію планувати свою діяльність.
Беру ризики та відповідальність на себе. Організований, практичний, націлений на результат.

Категорія військового обліку: не військовозобов’язаний (виключений з військового обліку)

Розглядаю різні варіанти роботи з оплатою від 60 тис. грн в залежності від функціоналу, зон відповідальності та умов праці.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: