Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 6 мая 2024 PRO

Сергій

Інтернет-маркетолог

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Контекстолог

с 05.2021 по 11.2021 (6 месяцев)
Вікно Експерт, Київ (Окна ПВХ)

Налаштування Google AdWords: визначення цілей рекламної кампанії, добір ключових слів, прорахунок бюджету, налаштування рекламних кампаній (вибір та налаштування мереж, типів пристроїв, позицій, ставок та бюджетів, методу показу оголошень). Організація структури облікового запису AdWords (розбиття ключових слів на семантичні групи та їх розподіл на кампанії та групи оголошень). Складання текстів оголошень. Налаштування розширень об'яв. Зв'язок облікових записів Google AdWords та Google Analytics. Налаштування Google Merchant Center. Увімкнення автоматичної позначки тегами. Налаштування розширень Google AdWords.

Інтернет маркетолог

с 03.2020 по 09.2021 (1 год 6 месяцев)
PROFIGAS, Київ (Автобизнес и автосервис)

- Редизайн веб-сайту WordPress.
- Управління та оптимізація ефективності відділу маркетингу (smm-менеджер, seo-фахівець, контекстолог, таргетолог, дизайнер, копірайтер, відео-оператор) розширення штату спільно з HR та проведення співбесід.
- Розробка маркетингової стратегії: дослідження стану ринку, оцінка поточного стану, аналіз конкурентів та оцінка конкурентоспроможності компанії, постановка цілей маркетингової стратегії, сегментація ринку та вибір цільових сегментів (дослідження споживачів), аналіз стратегічних альтернатив та вибір маркетингової стратегії, розробка позиціонування, попередня економічна оцінка стратегії та інструменти контролю.
- Розробка та контроль основних KPI: коефіцієнт конверсії, рейтинг кліків, вартість за клік, вартість за дію та вартість за лідерство, вартість залучення клієнта, повернення реклами, рентабельність інвестицій у маркетинг, співвідношення реклами та продажів.
- Розробка та проведення маркетингових досліджень: опис проблеми та завдань дослідження, план маркетингового дослідження, пошук джерел отримання інформації, вибір методів досліджень, інструментарій дослідження, вибірка, визначення термінів та бюджету робіт, збір інформації, аналіз даних, підготовка звітів та висновків.

Інтернет-маркетолог

с 02.2020 по наст. время (4 года 3 месяца)
БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ центр протезування, Київ (Протезування)

- Розробка веб-сайту / Постановка цілей та завдань: опрацювання технічного завдання (ТЗ) на розробку сайту, створення макета дизайну сайту, верстка, програмування, наповнення контентом, тестування. Редизайн сайту на платформах: Tilda та Wix.
- PPC / Налаштування Google AdWords: визначення цілей рекламної кампанії, підбір ключових слів, прорахунок бюджету, налаштування рекламних кампаній (вибір та налаштування мереж, типів пристроїв, позицій, ставок та бюджетів, методу показу оголошень). Організація структури облікового запису AdWords (розбиття ключових слів на семантичні групи та їх розподіл на кампанії та групи оголошень). Складання текстів оголошень. Налаштування розширень об'яв. Зв'язок облікових записів Google AdWords та Google Analytics. Налаштування Google Merchant Center. Увімкнення автоматичної позначки тегами. Налаштування розширень Google AdWords.

Маркетолог

с 02.2019 по наст. время (5 лет 3 месяца)
MARKETER'S ADVENTURES, Київ (Маркетингова агенція)

- Розробка веб-сайтів під ключ;
- PPC / Контекстна реклама у Google Ads;
- SEO / Копірайтинг та оптимізація тексту;
- SMM / Реклама у Facebook та Instagram;
- Розробка стратегії просування.

Маркетолог

с 01.2019 по 10.2019 (9 месяцев)
Мережа медичних центрів доктора Бубновського, Київ (Лікування болю в спині та суглобах, вертебрологія та реабілітація)

- Управління та оптимізація ефективності відділу маркетингу (smm-менеджер, seo-фахівець, контекстолог, таргетолог, дизайнер, копірайтер, відео-оператор) розширення штату спільно з HR та проведення співбесід.
- Розробка маркетингової стратегії: дослідження стану ринку, оцінка поточного стану, аналіз конкурентів та оцінка конкурентоспроможності компанії, постановка цілей маркетингової стратегії, сегментація ринку та вибір цільових сегментів (дослідження споживачів), аналіз стратегічних альтернатив та вибір маркетингової стратегії, розробка позиціонування, попередня економічна оцінка стратегії та інструменти контролю.
- Розробка та контроль основних KPI: коефіцієнт конверсії, рейтинг кліків, вартість за клік, вартість за дію та вартість за лідерство, вартість залучення клієнта, повернення реклами, рентабельність інвестицій у маркетинг, співвідношення реклами та продажів.
- Розробка та проведення маркетингових досліджень: опис проблеми та завдань дослідження, план маркетингового дослідження, пошук джерел отримання інформації, вибір методів досліджень, інструментарій дослідження, вибірка, визначення термінів та бюджету робіт, збір інформації, аналіз даних, підготовка звітів та висновків.
- Складання та розвиток медіа-плану: аналіз поточної маркетингової та рекламної ситуацій, обґрунтування рекламної стратегії та позиціонування продукту, характеристики цільових ринків та цільових аудиторій, аналіз мотивації споживачів, мета рекламної кампанії у вимірюваних величинах, рекламні звернення, стратегію розміщення рекламних матеріалів, бюджет кампанії та прогноз реакції ринків.
- Формування контент-плану виходячи зі стратегії компанії: визначення завдань та цілей контенту, розробка ідей для контенту, розподіл завдань серед співробітників, оформлення, контроль виконання.
- Проведення рекламних кампаній у соціальних мережах: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube. Розвиток майданчиків, зростання передплатників, бюджетування, аналітика (контроль та координація роботи smm-менеджера).
- Організація та проведення семінарів для потенційних клієнтів, просування в соціальних мережах та в інтернеті, пост-семінарна робота – передача лідів у кол-центр та в базу персональних розсилок.
- робота з POS-матеріалами: складання ТЗ, контроль підрядників (дизайнер, поліграфія).
- Основні програми, в яких доводилося працювати: Google Analytics, Google Ads, Amo CRM, Binotel, MeisterTask, Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Photoshop, адмін-панель сайтів та лендингів, облікові записи хостингів та доменних імен.

Інтернет-маркетолог / PPC

с 01.2019 по 05.2019 (4 месяца)
Kulik System / ТОВ "Ергономіка Україна", Київ (Ергономічні меблі: виробництво, роздрібна торгівля.)

- Ведення 6-ти рекламних облікових записів / Google Ads та Яндекс Директ: збір семантичного ядра рекламних кампаній, добірка мінус-слів, побудова облікового запису та рекламних кампаній, угруповання ключових слів у групах оголошень, написання продають текстів оголошень, налаштування стратегії призначення ставок, підвищення якості оголошень (щоб знизити витрати на рекламу), аналітика, налаштування ремаркетингу, прорахунок рекламного бюджету та ROI, складання звітності, оптимізація конверсій сайту.
- Робота з командою дизайнерів та відео-операторів: складання ТЗ для рекламних банерів та відео-роликів, контроль виконання, затвердження макетів, модерація оголошень.
- Складання персональної стратегії з оптимізації кожного облікового запису: кампанії (пошукова, товарна, КМС та YouTube), групи оголошень, оголошення та розширення, відео, цільові сторінки, ключові слова, цілі динамічної реклами, ремаркетинг, націлення, аудиторії, демографія, теми, місця розташування, розташування, розклад показу об'яв, пристрої, розширені налаштування ставок.
- Найбільше працював із інструментами: Roistat, Google Analytics, Google Adwords, Amo Crm, Google Key Planner, Google Adwords, Google Tag Manager.

Маркетолог

с 12.2018 по 08.2019 (8 месяцев)
СТО MOTOR GAS / ТОВ "МОТОР ГАЗ", Київ (СТО ГБО)

- Розробка маркетингової стратегії для СТО із встановлення ГБО: дослідження стану ринку ГБО, оцінка поточного стану компанії, аналіз конкурентів та оцінка конкурентоспроможності СТО, постановка цілей маркетингової стратегії, сегментація ринку, аналіз стратегічних альтернатив та вибір маркетингової стратегії, попередня економічна оцінка стратегії та інструменти контролю .
- Розробка маркетингової стратегії для оптового каналу продажів ГБО з Польщі: аналіз економічних показників, потенціал виробництва в Польщі, аудит системи маркетингу, ABC-аналіз, визначення стадій життєвого циклу продуктів, матричні методи портфельного аналізу, товарна матриця, SWOT-аналіз, розробка прогнозу та перспективи розвитку.
- Впровадження CRM системи Бітрікс24: покупка коробкової версії, налаштування адмін-панелі, пошук підрядника для оптимізації, складання ТЗ налаштування системи.
- PPC / Контекстна реклама, контроль підрядника: оголошення, що продають, семантика для реклами, Google Analytics, Google Adwords, Google Key Planner, Google Adwords, Google Tag Manager, таргетована реклама, ремаркетинг.
- SMM (постановка завдань та контроль менеджера): визначення концепції співтовариства, формування цілей та завдань, вибір соціальних мереж, робота з репутацією бренду та аналіз конкурентів, затвердження KPI, розробка контент-плану, взаємодії з майданчиками, публікації, аналіз, автоматизація.
- Робота з контакт-центром: підвищення сервісу, навчання технік продажів, впровадження CRM-системи для ведення клієнтської бази, перевірка якості обслуговування телефонних дзвінків.
- POS-матеріали, замовлення та контроль підрядників / дизайнери та поліграфія: буклети, візитки, блокноти.

Маркетолог

с 11.2017 по 03.2019 (1 год 4 месяца)
БАСЕЙН.УКР / ТОВ "Басейн.укр", Київ (Розничная торговля)

- Управління торговим процесом: формування асортиментної політики, товарна матриця, ціноутворення, управління товарообігом, оптимізація та автоматизація бізнес-процесів, виконання планів продажів, розробка тематичних заходів, переговори з постачальниками, розвиток та підтримка клієнтської бази, , Оптимізація витрат.
- Управління роботою сайту: розробка сайту (управління командою підрядників), інтернет-маркетинг, оптимізація та просування сайту, аналіз показників ефективності (CTR, ROI, LTV), аналіз usability, впровадження додаткових послуг та сервісів на сайті, розробка та управління рекламними кампаніями.
- Управління персоналом: підбір, організація навчання персоналу, контроль виконання поставлених завдань, мотивація, контроль роботи call-центру, кур'єрської служби, контент-менеджерів, IT-фахівців, фінансової та складської служби.
- Аналітика та звітність: моніторинг конкурентів (ціни, акції, знижки, соціальні мережі), контроль показників ефективності роботи сайту та фінансових показників, ведення звітності.

Маркетолог

с 11.2017 по 03.2019 (1 год 4 месяца)
Pools Gallery / ТОВ "Галерея Басейнів", Київ (Будівництво, проектування.)

- Маркетингові дослідження: Фактори впливають на динаміку споживчого попиту в будівництві басейнів, співвідношення попиту та пропозиції на обладнання для басейнів, збір інформації від споживачів (задоволеність товарами, претензії, скаргах на товари).- Оцінка перспективи розвитку ринку: перспективи компанії з освоєння та завоювання ринку у сфері проектування, будівництва та обслуговування басейнів та аквапарків.
- Розробка загальної маркетингової стратегії компанії: бюджет маркетингу та розпорядження виділеними фінансовими засобами. - Бренд: розробка пропозицій щодо формування фірмового стилю підприємства та фірмового оформлення рекламної продукції.
- Стратегія рекламних заходів: виявлення пріоритетних групи потенційних споживачів обладнання та хімії для басейнів, моніторинг реклами у конкурентів, аналіз та корективи у власних маркетингових заходах, підтримка зв'язку з ринком за допомогою рекламних та PR кампаній (онлайн та зовнішня реклама), підготовка та щорічних тематичних виставках InterBuildExpo та Aqua Therm Kyiv (робота з командами підрядників / дизайн, будівництво та монтаж стенду / сувенірка та POS матеріали / супровід заходи та контроль персоналу).
- Стимулювання продажів: система знижок та заохочень, якість та дизайн товару, іміджева політика, визначення необхідного асортименту товарів (цінова політика на товари), розробка пропозицій щодо індивідуалізації товарів та характеристик.
- Основні канали товаророзподілу: сайт, роздрібний магазин, оптова дилерська та дистриб'юторська мережа.

Інтернет-маркетолог

с 05.2016 по 08.2017 (1 год 3 месяца)
Relax.ua / ТОВ "РЕЛАКС УКРАЇНА" (ХоРеКа), Київ (IT)

- розробка та реалізація активностей для комплексного просування бренду компанії та її послуг на ринку України;
- Розробка маркетингової/PR-стратегії та її реалізація відповідно до плану продажу;
- бюджетування та контроль витрат для реалізації маркетингового плану;
- Позиціонування продуктів – створення та уточнення УТП, створення шаблонів комерційних пропозицій разом із Product-менеджерами;
- створення event-концепцій, організація нових та поточних заходів, профільних семінарів, конференцій тощо. (У команді маркетолог, event-менеджер, дизайнер);
- підготовка презентацій та проведення зустрічей з власниками та керуючими ХоРеКу по Києву;
- генерація інфоприводів, розміщення статей, прес-релізів, новин, інтерв'ю та офіційних повідомлень у ЗМІ та на сайті компанії;
- розвиток крос-маркетингових активностей;
- Аналіз та оцінка ефективності маркетингових та PR-активностей, внесення пропозицій щодо оптимізації та розвитку;
- SMM (у команді копірайтер та таргетолог);
- e-mail маркетинг.

Інтернет-маркетолог

с 03.2013 по 07.2014 (1 год 4 месяца)
Pokupon.ua и SuperDeal.ua, Київ (Інтернет портал купонів та знижок)

- Вивчення особливостей продукту, що просувається і входять до нього майданчиків.
- Аналіз вимог та переваг користувачів порталу.
- Формування та регулярне оновлення стратегії просування продукту з урахуванням особливостей бізнесу партнера.
- Постійний моніторинг нішевих сегментів та ринку в цілому, визначення цільових потреб та формування пропозицій щодо просування продукту.
- Організація та проведення PR-кампаній та акцій, інформаційних партнерств, заходів та презентацій (з мінімальними витратами для компанії та максимальною віддачею для продуктів).
- Поліпшення показників впізнаваності підзвітних брендів та лояльності користувачів.
- ведення документообігу, дотримання та облік платіжних операцій у рамках підзвітної діяльності.
- активна участь у розвитку продуктів компанії.

Образование

Державний університет телекомунікацій (ДУТ)

Маркетинг, Маркетинг, Київ
Высшее, с 2018 по 2022 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

SMM Pro G-Tag, Эксперт по SMM продвижению в социальных сетях.

2017

Знания и навыки

Розробка контент-плану Розробка SMM-стратегії Розробка лендингів Розробка сайтів Розробка маркетингової стратегії SMM SEO-копірайтинг PPC Налаштування таргетованої реклами Налаштування контекстної реклами

Дополнительная информация

Почему я люблю создавать веб-сайты?

По моему мнению, качественный веб-сайт должен быть одинаково удобным как для интернет пользователей так и для специалистов, работающих над этим сайтом. Для создания современных сайтов, мало быть просто программистом. Я занимаюсь разработкой сайтов с заботой о пользователях.

Важно понимать, что веб-сайт - это виртуальное помещение для товаров и услуг, в котором потенциальный клиент совершает покупку или ищет больше информации о продукте. Разделы сайта - это отдельные виртуальные комнаты, которые помогают группировать ассортимент и информацию о нем. Веб-сайт - это полная аналогия с магазином, супермаркетом или даже ТРЦ. Здесь работают аналогичные технологии продаж: располагающая атмосфера для покупок (элементы декора, свет, музыка и т.д.) и мерчандайзинг (правильное расположение товаров на полке). И это не только для красоты! Это архиважные и фундаментальные аспекты успешной торговли на любой площадке, даже на продуктовом рынке. Сайт в интернете не исключение, учитывая современные стандарты качества сервиса, товаров и услуг.

За годы маркетинговой практики в различных компаниях, мне часто приходилось быть заложником обстоятельств старой системы. Один сайт делают 5 или более человек на протяжении года. Разумеется в стоимость сайта включены трудозатраты всех разработчиков. Далее несколько месяцев ожидания "у моря погоды" и долгожданный результат - пустой сайт с множеством правок. Если правок оказывается очень много, за исправление нужно доплачивать, так как этого не было в техническом задании.

Что уже говорить о редизайне сайта? К примеру, в декабре Вы хотите оформить свой интернет-магазин в Новогоднем стиле. Что делать? Снова платить дизайнеру за новый дизайн? Снова программисты и правки? Снова время и деньги?! После такого жаркого опыта с веб-сайтами, я захотел создать идеальный формат сотрудничества с компаниями, которые нуждаются в веб-продуктах.

Платформа, на которой я работаю, позволяет создавать профессиональные сайты с перспективой оптимизации, редизайна и SEO-продвижения.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: