Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 мая 2024 PRO

Марія

Адміністратор, менеджер по роботі з клієнтами (Дарницький р-н), 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець з якості

с 10.2023 по 03.2024 (5 месяцев)
ТОВ "Лінеура Україна", Київ (Фінанси, банки, страхування)

- Досвід роботи з CRM системами та інструментами аналізу даних.
- Розуміння принципів і практик взаємодії з клієнтами
- Аналіз зворотнього зв’язку від клієнтів і використаня його для покращення якості обслуговування.
- Проведення перевірок, моніторинг розмов та чатів співробітників з клієнтами;
- Проведення опитувань задоволеності роботою співробітників і клієнтів якістю послуг, що надаються;
- Складання матеріалів для навчання співробітників;
- Аналіз письмових і телефонних відгуків/скарг клієнтів;
- Звітність про виконану роботу.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 09.2019 по 11.2021 (2 года 2 месяца)
Інтернет-магазин парфюмерії і косметики/ Інтернет магазин домашнього текстилю, Київ (Роздрібна торгівля)

•Обробка замовлень з різних каналів продажу(сайт, маркетплейси, мессенджери);
•Консультування клієнтів стосовно продукції компанії,
•Здійснення підготовки товару до його видачі, відправки;
•Організація відправки, оплати та їх контроль;
•Комунікація зі складом та доставкою по формуванню замовлень;
•Оформлення документів та реєстрація їх в базі даних;

Провідний фахівець з навчання персоналу

с 06.2009 по 02.2013 (3 года 8 месяцев)
ТОВ "ЕКО", Київ (Роздрібна торгівля)

•Розробка і проведення навчальних програм для ключового персоналу торгових точок компанії (
•Участь у відкритті нових торгових об"єктів по Україні
•Проведення польових тренінгів
•Наповнення та адміністрування системи дистанційного навчання персоналу компанії
•Впровадження та вдосконалення сисеми Наставництва у процесі навчання персоналу
•Робота із кадровим резервом коючового і лінійного персоналу торгових точок компанії
•Розробка і проведення Атестаційних програм, перевірок, тестування тощо
•Ведення звітності за підсумками навчання персоналу
•Посттренинінговий супровід
•Участь у організації святкувань та інших мотиваційних заходів Управління персоналу для співробітників компанії

Образование

Київський національний педагогічний університет ім.Грінченко

Психологія, Київ
Высшее, с 2010 по 2012 (1 год 10 месяцев)

Друга вища освіта за напрямом "Психологія". Заочне віддіення

Київський національний економічний університет

Економіки та управління, Київ
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Знания и навыки

Знання офісних програм Ведення CRM Ведення документації Робота з великим обсягом інформації Стресостійкість MS Excel MS Office Здатність до навчання Грамотна усна та письмова мова

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Проживаю в районі м.Позняки- Харківська.
Шукаю роботу на Лівому березі (в офісі або віддалено).
Є діти: 7 і 10 років.
Маю великий досвід роботи з персоналом, інтернет-продажах, адміністрування.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: