Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 февраля 2024

Віта

Фармацевт, асистент фармацевта, адміністратор, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город проживания:
Гостомель
Готов работать:
Буча, Гостомель, Ирпень

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Резюме
Розанова Віта Василівна
Адреса проживання: м. Гостомель
Контактний телефон : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Особисті дані: дата народження 19.03.1983р.,одружена,маю донечку 3 роки, без шкідливих звичок
Освіта:
2000-2003р. – Ніжинське медичне училище
Кваліфікація: санітарний фельдшер
2004-2009р. – Чернігівський державний інститут економіки і управління
Кваліфікація: спеціаліст з обліку і аудиту
Досвід роботи:
Грудень 2019р - по нині - ТОВ "Ескімос"
Посада: бухгалтер
Посадові обовязки : розніс банківських виписок в 1С бухгалтерія , ведення касових операцій (прийом та видача готівкових коштів)
Листопад 2017р.-листопад 2019р.- АТ «Альфа Банк», ПАТ «Укрсоцбанк»
Посада: Контролер(комплаєнс-офицер)
Посадові обовязки: контроль соєчасності проведення ідентифікації субектів в супроводженні фінансових операцій,виявлення операції з ознаками фінансового моніторингу,післяпродажний моніторинг кліентів. Контроль роботи касси,банкоматів,обладнання. Перевірка документів на відкриття рахунків кліентів на повноту та правільність заповнення вимогам Банка і нормативніх документів НБУ. Контроль розрахунково-касових операцій: контроль зарахування / списання в національній та іноземній валюті на рахунки/з рахунків кліентів Банка і оформлення меморіальних ордерів,платіжних доручень і документів необхідних для проведення валютних операцій,перевірка наявності підтверджуючих документі по резидентам та не резидентам,контроль оформлення документів по касовим операціям, контроль прийняття і перевірки довіренностей. Формування документів дня та підготовка до відправлення в архів. Контроль дотримання лімітів залишків готівки в сховищі,відкриття /закриття сховища операційної та післяопераційної каси.Організація та контроль інкасації банкоматів , контроль перерахунку грошових коштів при загрузці та вигрузці касет банкомата. Прийняття участі в ревізії каси, контроль ведення документооборота по касі. Перевірка відкриття і супроводження карткових продукті.Ведення обліку БПК та ПІН-конвертів, приход та своечасніть списання карт після закінчення сроку зберігання. Котроль за своєчасністью та відповідності до вимогам Регламенту Банка передачу договорів по кліентам в архів Банка. Контроль операцій з Депозитаріем, документів,досье . Контроль відкриття і супроводження зарплатних проектів.
Березень 2017р.-жовтень 2017р. – Страхова група «ТАС»
Посада: бухгалтер управління розрахунків з дебіторами та кредиторами
Посадові обов’язки:облік дебіторської та кредиторської заборгованості,контроль за відображенням на рахунках бух.обліку всіх господарських операцій,повязаних з обліком дебіторської та кредиторської заборгованості,звірка взаєморозрахунків з контагентами,відкриттязарплатних карткових рахунків співробітникам,облік валютних операцій по виплатам
Січень 2016р.- квітень 2016р.- ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК»
Посада: головний економіст сектору продажів фізичним особам
Посадові обов’язки : Підготовка всієї необхідної документації для розрахунково – касового обслуговування,ведення переговорів з клієнтами,документальне оформлення депозитних та карткових договорів з клієнтами, коректування даних по всіх договорах на звітну дату.
Червень 2012р.- липень 2014р.- АТ «Дельта Банк»
Посада: фахівець з альтернативних продажів відділу споживчого кредитування
Посадові обов’язки : Робота з фізичними особами. Оформлення кредитних,депозитних та карткових договорів з клієнтами. Ведення переговорів з клієнтами , аналіз фінансового стану,подання і захист програм кредитування на кредитному комітеті, супровід клієнтів протягом всього періоду співпраці з ними .
Серпень 2011р.- травень 2012р.- ТОВ «Фармастор»
Посада: фармацевт
Посадові обов’язки: Консультація клієнтів,відпуск лікарських засобів та лікувальної косметики і інших товарів аптечного асортименту . Робота з касовим апаратом.Контроль термінів придатності.
Лютий 2010р.- лютий 2011р.- ФОП ХОЛОД А.Д.( типографія)
Посада: менеджер малого бізнесу
Посадові обов’язки:Консультація клієнтів та продаж в телефонному режимі та в офісі.Укладання договорів та актів.Виписка податкових накладних.Відправка та прийом факсів та електронної пошти.Ведення документообігу.Обробка коресподенції. Організація зустрічей, нарад та прийом відвідувачів.Забезпечення життєдіяльності офісу.Робота з первинною документацією.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: