- PRO
Ніна
Офіс-менеджер, адміністратор
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 44 года
- Город проживания:
- Обухов
- Готов работать:
- Обухов, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5856309/
Опыт работы
Офіс-менеджер
с 10.2021 по 12.2024
(3 года 2 месяца)
ГО "Місія Олега Ремеза", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Спілкування з клієнтами, забезпечення роботи офісу, виконання особистих доручень керівника, редакція текстів і переклад з російської на українську, ведення соціальних мереж та інформаційна розсилка, допомога в організації виїзних заходів (інформаційна підтримка, допомога з розселенням і придбанням квитків).
Секретар
с 03.2010 по 03.2012
(2 года)
Тов "Ефект", Київ (IT)
Прийом та розподілення вхідних дзвінків, вирішення спірних питань із клієнтами, проведення співбесід із пошукачами роботи, оформлення податкової звітності (ФОП), забезпечення життєдіяльності офісу (закупка канцтоварів, господарчих товарів, чай, кава та ін.), виконання доручень керівника.
Хоч офіційно по трудовій посада значиться як секретар, але фактично я виконувала функції адміністратора, + HR-менеджер, + деякі функції бухгалтера.
Менеджер
с 11.2008 по 02.2010
(1 год 3 месяца)
ПП "Стиль комфорту", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Прийом дзвінків, обрахування та прийом замовлень, оформлення договорів, взаємодія із постачальниками матеріалів (оформлення замовлення, контроль строків виконання), контроль виробництва, взаємодія із монтажниками.
Менеджер
с 09.2005 по 10.2008
(3 года 1 месяц)
ПП "Сіон-Пласт", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Прийом дзвінків, обрахування та прийом замовлень, оформлення договорів, оформлення документів первинної бухгалтерії (рахунки, товарні та податкові накладні), взаємодія із постачальниками (оформлення замовлення, контроль строків виконання), взаємодія із монтажниками.
Образование
Європейський університет
Менеджмент організацій, спеціальність менеджер-економіст, Київ
Высшее, с 2003 по 2005 (1 год 8 месяцев)
Технікум легкої промисловості
Дизайн одягу, Київ
Неоконченное высшее, с 1999 по 2002 (2 года 9 месяцев)
Окрім дизайнера, надано кваліфікацію швачки 4 розряду.
Дополнительное образование и сертификаты
Навчальний центр "Данко", курси бухгалтера + головного бухгалтера
2007 рік, 3 місяці
Знания и навыки
- Стресостійкість
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Неконфліктність
- Відповідальність
Знание языков
Английский — начинающий
Дополнительная информация
На початку трудової діяльності проходила тренінг "Якісне обслуговування клієнтів"; отриманні знання успішно використовувались та вдосконалювались на кожному місці роботи.
Маю авто (посвідчення категорії В).
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, помічник керівника
Удаленно, Одесса, Другие страны -
Офіс-менеджер, діловод
Удаленно -
Адміністратор
Удаленно, Винница -
Адміністратор, бізнес-асистент
15000 грн, Удаленно -
Візовий менеджер, адміністратор, спеціаліст з продажу
Удаленно, Львов -
Адміністратор, офіс-менеджер, асистент, помічник керівника
16000 грн, Удаленно