Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 12 мая 2024

Андрей

3D-моделлер, 16 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
45 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Одесса, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

ОНАС им А.С. Попова

РВ и ТВ, Одесса
Высшее, с 1996 по 2005 (8 лет 10 месяцев)

Учился на стационаре до 3-го курса, заканчивал уже заочно.

Знания и навыки

Пользователь ПК Windows Операционные системы

Дополнительная информация

Привіт, мене звати Андрій і я коротко розповім про себе. З 3D я познайомився в 2008 році. Знайомство почалося з 3D Max8 і було просто цікавим і захоплюючим хобі. Наприкінці 2009 року я познайомився з Blender 2.49 як з альтернативним і трохи більш універсальним інструментом, з того часу я працював у Blender, і до 2017 року 3D було лише хобі.
А виною тому стала, як би банально це не звучало, пристрасть до 3D ігор)). Останнім поштовхом у світ 3D став випуск S.T.A.L.K.E.R. Цей світ, місцями неймовірно кривий, але такий справжній, ніби сам ходив незвіданими територіями, збираючи артефакти та відстрілюючи мутантів, 100% занурення. Нажаль вода реалізована, м'яко кажучи, не дуже добре, в тому ж Far Cry 2005 морські припливи просто заворожують, плюс рослинність була дуже чудово зроблена яка не могла залишити байдужим до такої краси. Ігри, які залишили слід в серці це серія S.T.A.L.K.E.R., Metro 2033 і Metro Last Light, The Witcher 1,2,3, Fallout 3, New Vegas, Fallout 4, Far Cry 1 і 3, Assassin's Creed 1 і 2 — 3-й не сподобався, Diablo2

І в 2017 році вже серйозно задумався про те, щоб зробити хобі основним видом діяльності. А в 2018 році зважився на цей крок. Маю вищу технічну освіту та великий досвід експлуатації, ремонту, обслуговування та розробки різних пристроїв, від побутових аматорських до промислових. Це, у свою чергу, дає гарне уявлення при моделюванні, як все працює і як працюють різні пристрої та механізми, яку конструкцію чи форму мають мати моделі. Але це також обмежує політ фантазії, логіку окремих елементів пристроїв.

3D моделювання різної складності, також маю досвід створення моделей для 3D друку та ЧПУ, створення візуалізацій ландшафтів, як невеликих площ, так і великих . Візуалізація інтер'єрів та екстер'єрів з анімацією, дизайном предметів тощо.

Створення моделей для ігор та віртуальної реальності, повний цикл, High-poly, Low-poly, ретопологія, UV mapping, текстурування, Level design, анімація, крім живих персонажів. Крім того, з 2019 року я працюю з UE4, налаштовую моделі, матеріали та просту анімацію за допомогою blueprints. Для текстурування я віддаю перевагу Quixel Mixer або Substance Painter залежно від вимог моделі.

НАВИЧКИ

Blender, RizomUV, Marmoset Toolbag, GIMP, Quixel Mixer, Substance Painter, GAEA, UE4, UE5, UNITY.

1. повний цикл створення моделей, Low-High, Midl, крім персонажів.
2. Створення ригу та анімацій для транспортних засобів (не для органіки)
3. створення складених моделей і їх збірка в ігровому движку.
4 створення модулів для монтажу будівель на локаціях з подальшим монтажем будівель.
5. Створення матеріалів Quixel Mixer
6. Створення моделей з мультирозгортками і налаштуванням матеріалів через маски + тайли, тріми
7. Розробка ігрових локацій, від ескізу до прототипу.
8. досвід роботи з рушієм UNITY на рівні завантаження моделі та підключення текстур до матеріалу

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

3D Visualizer
Удаленно

3D-дизайнер
Удаленно

Motion Designer (UX/UI Design)
Киев, Удаленно

3D-візуалізатор
Удаленно

3D artist
Киев, Удаленно

Motion-дизайнер
Удаленно

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: