Анна
Помічниця керуючого, адміністратор, асистент, 50 000 грн
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5895055/
Опыт работы
Помічник керівника
с 05.2024 по 01.2025
(9 месяцев)
Тов "хабз - інформ", Київ (ЗМІ, медіа)
Планування, координація, тайм - менеджмент (офіс, проєкт) ведення документації, організація зустрічей, конференцій складання та оновлення проєктних графіків, підготовка звітів, презентацій, супровідних документів комунікація з партнерами, донорами, підрядниками участь у розробці навчальних, громадських проєктів ведення бюджету проєкту, збір фінансових документів для звітності, первинна бухгалтерія, підтримка логістики заходів (тренінгів, зустрічей, поїздок) моніторинг і оцінка роботи всіх підрозділів компанії
Помічник нотаріуса
с 04.2022 по 01.2024
(1 год 10 месяцев)
19нотаріальне бюро м.Вільнюс, Київ (Юриспруденція)
Прокачала навичку адаптуватись в будь-яких умовах невизначеності, навички міжкультурного спілкування, підтримуючи нотаріальні процеси за кордоном без попереднього знання місцевої мови чи законодавства. Успішно інтегрувалась в нове професійне середовище, паралельно маючи активну громадську, волонтерську та творчу діяльність.
Тьютор-куратор
с 08.2020 по 01.2021
(6 месяцев)
ГО" Бачити серцем", Київ (Освіта, наука)
Менторській супровід дітей з комплексними порушеннями розвитку, організація навчального процесу, методологія, соціально - психологічна допомога, арт - терапевтичні заняття
Керівник проєкту
с 07.2010 по 01.2019
(8 лет 7 месяцев)
ФОП, Конотоп (Фінанси, банки, страхування)
ВІдкриття Брокерської агенції з послугами страхування, оцінки майна, аврійного комісаріату
Директор Конотопського територіального управління
с 09.2009 по 07.2010
(11 месяцев)
СФ АТ «УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ", Конотоп (Фінанси, банки, страхування)
Забезпечення і організація ефективної роботи відділення
• Підбір, адаптація (проходження ВТ), оцінка, обучення персоналу
• Ведення первинної бухгалтерії
• Організація і проведення ознайомчих занять з продуктом (учбові заклади, банковські установи, підприємства)
• Контроль і ведення документообігу
• Оцінка якості продукта конкурентів
• Написання та введення новых программ компанії по регіону
• Проведення зустрічей і ведення переговорів з наявними та потенційними клієнтами
Старший адміністратор
с 10.2004 по 06.2016
(11 лет 9 месяцев)
ДП "Ті Джей Рітейл", Київ (Роздрібна торгівля)
• Організація успішної комерційної діяльності магазину (зниження рівня втрат, виконання планів з товарообігу, зменшення залишків стокових запасів товару)
• Повноцінне, якісне відкриття/закриття торгових точок в Києві та регіонах
• Контроль та організація прийому/відпуску товару, складського обліку та інвентаризації;
• Забезпечення та додержання плану представлення товару в торговому залі, наявності і відповідності законодавству цінників;
• Контроль і забезпечення необхіднього документообігу в салоні, облік та архівація документів;
• Контроль і забезпечення наявності необхідньої для здійснення торгової діяльності салона дозвільної та супровідної документації, дотримання строку їх дії;
• Взаємодія з контролюючими органами
• Безпосередня взаємодія з покупцями і іх скаргами
• Контроль і організація ефективної роботи персоналу салона, підвищення якості обслуговування
• Аналіз и контроль KPI's показників салона (проходимість, конверсія, довжина чека, середній чек)
• Контроль виконання плану продаж, аналіз конкурентної середи;
• Проведення комплексних перевірок в магазинах (ревізії, документуобіг та ін.)
• Взаємодія з адміністраціями ТЦ (переговори щодо знижок, акциій, нічної торгівлі)
• Разробка методичних рекомендацій з навчання і професійного розвитку персонала
• Навчання персоналу (тренінги, семінари, наочність, шефство).
Образование
Ніжинський державний педагогічний університет ім. М.Гоголя
Математика та основи економіки, Ніжин
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)
Педагогічна освіта.
Музична освіта
Дополнительное образование и сертификаты
▪ Курс МАУП з Web-маркетингу
2017, 2 місяці
музична школа, клас фортепіано
7 років
Знания и навыки
- Користувач ПК
- Робота з оргтехнікою
- Водійські права кат. B
- Касові операції
- Робота з POS-терміналом
- Навики ділового спілкування, трепетне і уважне ставлення до діте
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
- Французский — начинающий
Дополнительная информация
Маю понад 10 років досвіду управління командами, розвитку бізнесу та організації процесів у різних сферах — від роздрібної торгівлі до страхування та проєктного менеджменту.
Професійно я займалася бізнес-процесами у сфері рітейлу, страхування, брокерської та проєктної діяльності, а ще — працювала в громадському секторі: з дітьми з комплексними порушеннями розвитку, брала участь в адвокаційних кампаніях заради захисту довкілля, організовувала події, мітинги, благодійні ініціативи, співпрацювала з фондами.
Я — музикант, співачка і математик за освітою.
Цей різнобічний шлях навчив мене бачити глибинну суть процесів, поєднувати, здавалося б, непоєднуване, залишатися чутливою до потреб людей і водночас наполегливою та стабільною. Люблю життя і живу його з ентузіазмом.
Похожие кандидаты
-
Асистент керівника, офіс-менеджер
40000 грн, Киев -
Асистент керівника
28000 грн, Киев -
Помічник керівника
38000 грн, Киев -
Помічник керівника
30000 грн, Киев -
Адміністратор
Киев