Резюме от 19 января 2022 PRO

Крупник Наталя Юріївна

Спеціаліст з продажу

Полная занятость, неполная занятость.

Возраст:
34 года
Город:
Шепетовка

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь. Доступ к контактам — от 390 грн.


Опыт работы

Хол-менеджер

с 03.2018 по 10.2018 (7 месяцев)
АТ "Ощадбанк", Київ (Банк)

- зустріч і консультація клієнтів щодо продуктів, послуг і тарифів Банку,
- продаж банківських продуктів;
- допомога в користуванні інформаційно-платіжними терміналами, банкоматами; управління чергою;
- забезпечення належного порядку в операційному залі, своєчасного і гякісного обслуговування клієнтів.

Заступник керуючого магазину

с 11.2015 по 12.2015 (1 месяц)
ТОВ "Стиль Д", Маріуполь (Торгівля)

•організація роботи касового блока, інкасації;
•консультація покупців, обслуговування покупців на касі, викладка товару;
•контроль над відповідністю ціни товару, її своєчасне зміна (переоцінка), забезпечення наявності цінників у торговому залі, їх друк;
• прийом і підготовка товару до реалізації, забезпечення відповідної викладки в торговому залі, контроль дотримання планограмм;
• навчання та стажування торгового персоналу;
• робота в 1С з базами даних;
• звітність перед керівництвом;
Примітка: участь у перестановках і проведенні інвентаризації на інших магазинах компанії.

Спеціаліст по продажам

с 03.2015 по 11.2015 (8 месяцев)
ТОВ "Стиль Д", Київ (Торгівля)

• передпродажна підготовка товару (прийом, викладка товару згідно планограми, розташування цінників);Ÿ
• консультація покупців, обслуговування покупців на касі;
• підтримка чистоти та порядку у торговому залі;
• участь у проведенні інвентаризацій.

Головний державний інспектор відділу реєстрації та обліку платників

с 04.2013 по 12.2014 (1 год 8 месяцев)
Державна податкова інспекція у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві, Київ (Податки)

• Отримання та опрацювання відомостей про вчинення реєстраційних дій щодо юридичних осіб із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Взяття на облік за основним місцем обліку юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів та фізичних осіб-підприємців в ДПІ за принципом єдиного вікна;
• Формування довідки про взяття на облік , направлення або видачу її платнику;
• Формування реєстраційної облікової картки юридичної особи – платника;
• Реєстрація постійних представництв нерезидентів як платника податку на прибуток;
• Взяття на облік платників за неосновним місцем обліку;
• Переведення на обслуговування платників у разі зміни місцезнаходження, пов'язаного із зміною адміністративного району;
• Ведення журналів обліку платників і документації з питань обліку платників за встановленими формами;
• Надання податкових консультацій на звернення платників з питань реєстрації та обліку платників;

Обліковець реєстрації бухгалтерських даних

с 04.2012 по 05.2012 (1 месяц)
КК ТОВ "АДВЕНТІС"РЦ, Київ (Торгівля)

• Перевірка первинних документів постачальників при прийомі партії товарів, ведення їх обліку, оприбуткувати товар в ПС «Спрут»;
• Перевірка документів постачальників при прийомі партії товарів на :
наявність всіх необхідних супровідних документів ( товарно-транспортних накладних, рахунків-фактур, податкових накладних), правильність складання, заповнення документів, вказівки реквізитів, відповідність найменування товару, одиниці вимірювання, вказаних в документах, відповідність із заявкою на поставку по кількості і асортименту,відповідність цін в документах постачальника із цінами в заявці на постачання.
• Внесення даних накладних в ПС «Спрут» і оприбутковувати товар;
• Формування реєстрів.

Адміністратор бази даних

с 01.2012 по 04.2012 (3 месяца)
КК ТОВ "АДВЕНТІС", Київ (Торгівля)

• Заведення нового товару в ПС «Спрут»;
• Формування даних для заведення нового товару; перевірка і внесення властивостей товарів в каталог;
• Дов'язка нових штрих-кодів до артикулів; коригування назв раніше заведених артикулів;
• Вирішення проблемних питань із одиницею вимірювання, грамажем і штрих-кодами товарів;
• Консультування менеджерів по заповненню карточки для внесення новинок в базу даних.

Економіст

с 06.2011 по 01.2012 (7 месяцев)
ТОВ "АДВЕНТІС", Київ (Торгівля)

• Контроль відповідності ціни на товари, встановлені в програмній системі «Спрут» і ціни на ціннику в торговому залі;
• Сканування товарів і цінників на них в торговому залі;
• Формування звіту по «невірних цінниках», невідповідність ціни на ціннику і встановленої ціни в програмній системі «Спрут»;
• Контроль наявності повного асортименту товарів в торговому залі, фіксування наявності «порожніх місць» на полках – повна невідповідність певного товару.
• Формування звіту по «порожнім полицям», перелік товарів відсутніх в продажу в певний період часу;
• Вести оформлення, облік та зберігання документації по відділу.


Образование

Київський економічний інститут менеджменту

Менеджмент організацій, Київ
Высшее, с 2005 по 2011 (5 лет 7 месяцев)


Дополнительное образование

Інститут післядипломної освіти Національного університету ДПС України (з 16.09.2013р. по 23.11.2013р)


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Володіння ПК на рівні користувача, працюю з програмами Word, Excel, Internet, E-Mail, Спрут, базові навички ІС Податковий блок, знання Податкового кодексу, основи касової дисципліни, ІС база.


Дополнительная информация

працьовитість, дисциплінованість, відповідальність, комунікабельність


Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Кандидаты в категории
Кандидаты по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: