Резюме от 24 января 2023PRO
Наталя
Спеціаліст з продажу
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 35 лет
- Город:
- Шепетовка
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице www.work.ua/resumes/5920319/
Опыт работы
Адміністратор торгового залу
с 10.2022 по наст. время
(3 месяца)
АТБ, корпорация, Шепетівка (Роздрібна торгівля)
- організація роботи касового блока, інкасації;
- консультація покупців, обслуговування покупців на касі, викладка товару;
- контроль над відповідністю ціни товару, її своєчасне зміна (переоцінка), забезпечення наявності цінників у торговому залі, їх друк;
- прийом і підготовка товару до реалізації, забезпечення відповідної викладки в торговому залі, контроль дотримання планограмм;
-закриття зміни;
-робота в 1С з базами даних;
- звітність перед керівництвом;
Примітка: участь у перестановках і проведенні інвентаризації на інших магазинах компанії.
Продавець-консультант
с 07.2022 по 10.2022
(3 месяца)
АТБ, корпорация, Шепетівка (Роздрібна торгівля)
перепродажна підготовка товару (прийом, викладка товару згідно планограми, розташування цінників);
• консультація покупців, обслуговування покупців на касі;
• підтримка чистоти та порядку у торговому залі;
• участь у проведенні інвентаризацій.
Хол-менеджер
с 03.2018 по 10.2018
(7 месяцев)
АТ "Ощадбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
- зустріч і консультація клієнтів щодо продуктів, послуг і тарифів Банку,
- продаж банківських продуктів;
- допомога в користуванні інформаційно-платіжними терміналами, банкоматами; управління чергою;
- забезпечення належного порядку в операційному залі, своєчасного і гякісного обслуговування клієнтів.
Заступник керуючого магазину
с 11.2015 по 12.2015
(1 месяц)
ТОВ "Стиль Д", Маріуполь (Роздрібна торгівля)
•організація роботи касового блока, інкасації;
•консультація покупців, обслуговування покупців на касі, викладка товару;
•контроль над відповідністю ціни товару, її своєчасне зміна (переоцінка), забезпечення наявності цінників у торговому залі, їх друк;
• прийом і підготовка товару до реалізації, забезпечення відповідної викладки в торговому залі, контроль дотримання планограмм;
• навчання та стажування торгового персоналу;
• робота в 1С з базами даних;
• звітність перед керівництвом;
Примітка: участь у перестановках і проведенні інвентаризації на інших магазинах компанії.
Спеціаліст по продажам
с 03.2015 по 11.2015
(8 месяцев)
ТОВ "Стиль Д", Київ (Роздрібна торгівля)
• передпродажна підготовка товару (прийом, викладка товару згідно планограми, розташування цінників);
• консультація покупців, обслуговування покупців на касі;
• підтримка чистоти та порядку у торговому залі;
• участь у проведенні інвентаризацій.
Головний державний інспектор відділу реєстрації та обліку платників
с 04.2013 по 12.2014
(1 год 8 месяцев)
Державна податкова інспекція у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
• Отримання та опрацювання відомостей про вчинення реєстраційних дій щодо юридичних осіб із Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
• Взяття на облік за основним місцем обліку юридичних осіб, їх відокремлених підрозділів та фізичних осіб-підприємців в ДПІ за принципом єдиного вікна;
• Формування довідки про взяття на облік , направлення або видачу її платнику;
• Формування реєстраційної облікової картки юридичної особи – платника;
• Реєстрація постійних представництв нерезидентів як платника податку на прибуток;
• Взяття на облік платників за неосновним місцем обліку;
• Переведення на обслуговування платників у разі зміни місцезнаходження, пов'язаного із зміною адміністративного району;
• Ведення журналів обліку платників і документації з питань обліку платників за встановленими формами;
• Надання податкових консультацій на звернення платників з питань реєстрації та обліку платників;
Обліковець реєстрації бухгалтерських даних
с 04.2012 по 05.2012
(1 месяц)
КК ТОВ "АДВЕНТІС"РЦ, Київ (Роздрібна торгівля)
• Перевірка первинних документів постачальників при прийомі партії товарів, ведення їх обліку, оприбуткувати товар в ПС «Спрут»;
• Перевірка документів постачальників при прийомі партії товарів на :
наявність всіх необхідних супровідних документів ( товарно-транспортних накладних, рахунків-фактур, податкових накладних), правильність складання, заповнення документів, вказівки реквізитів, відповідність найменування товару, одиниці вимірювання, вказаних в документах, відповідність із заявкою на поставку по кількості і асортименту,відповідність цін в документах постачальника із цінами в заявці на постачання.
• Внесення даних накладних в ПС «Спрут» і оприбутковувати товар;
• Формування реєстрів.
Адміністратор бази даних
с 01.2012 по 04.2012
(3 месяца)
КК ТОВ "АДВЕНТІС", Київ (Роздрібна торгівля)
• Заведення нового товару в ПС «Спрут»;
• Формування даних для заведення нового товару; перевірка і внесення властивостей товарів в каталог;
• Дов'язка нових штрих-кодів до артикулів; коригування назв раніше заведених артикулів;
• Вирішення проблемних питань із одиницею вимірювання, грамажем і штрих-кодами товарів;
• Консультування менеджерів по заповненню карточки для внесення новинок в базу даних.
Економіст
с 06.2011 по 01.2012
(7 месяцев)
ТОВ "АДВЕНТІС", Київ (Роздрібна торгівля)
• Контроль відповідності ціни на товари, встановлені в програмній системі «Спрут» і ціни на ціннику в торговому залі;
• Сканування товарів і цінників на них в торговому залі;
• Формування звіту по «невірних цінниках», невідповідність ціни на ціннику і встановленої ціни в програмній системі «Спрут»;
• Контроль наявності повного асортименту товарів в торговому залі, фіксування наявності «порожніх місць» на полках – повна невідповідність певного товару.
• Формування звіту по «порожнім полицям», перелік товарів відсутніх в продажу в певний період часу;
• Вести оформлення, облік та зберігання документації по відділу.
Образование
Київський економічний інститут менеджменту
Менеджмент організацій, Київ
Высшее, с 2005 по 2011 (5 лет 7 месяцев)
Дополнительное образование
Інститут післядипломної освіти Національного університету ДПС України (з 16.09.2013р. по 23.11.2013р)
Профессиональные и другие навыки
Навыки работы с компьютером
Володіння ПК на рівні користувача, працюю з програмами Word, Excel, Internet, E-Mail, Спрут, базові навички ІС Податковий блок, знання Податкового кодексу, основи касової дисципліни, ІС база.
Дополнительная информация
працьовитість, дисциплінованість, відповідальність, комунікабельність