Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 16 января 2020 PRO

Аня

Менеджер по персоналу, 7 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
34 года
Город:
Чемеровцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер по персоналу

с 09.2015 по 05.2019 (3 года 8 месяцев)
ТОВ "Парфум Бар Україна", Хмельницкий (Торгівля)

•Організовувала роботу із забезпечення персоналом відповідно до загальних цілей розвитку підприємства, установи, організації та конкретних напрямів кадрової політики з метою найефективнішого використання, оновлення та поповнення персоналу;
•Забезпечувала роботу з укомплектування підприємства, установи, організації працівниками потрібних професій, спеціальностей згідно з кваліфікаційними рівнями і профілем отриманої ними підготовки та діловими якостями з урахуванням можливостей максимальної реалізації трудового потенціалу кожного працівника;
•Безпосередньо брала участь у розробленні бізнес-планів у частині забезпечення трудовими ресурсами з урахуванням перспектив розвитку підприємства, змін у складі працівників через впровадження нової техніки і технології;
•Вивчала ринок праці з метою визначення можливих джерел забезпечення потрібними кадрами;
•Розробляла та реалізовувала комплекс програм щодо роботи з персоналом із питань найму, звільнення, переводу робітників, залучення та закріплення працівників з урахуванням перспектив їх професійного захисту та розширення самостійності у сучасних економічних умовах;
•Інформувала та консультувала керівників різних рівнів з питань організації управління персоналом;
•Очолювала роботу з організації навчання персоналу, підготовки та підвищення кваліфікації, а також мотивації ділової кар'єри працівників;
•Організовувала розроблення та вжиття заходів щодо удосконалення управління персоналом, контролювала виконання керівниками підрозділів постанов, наказів та розпоряджень з питань роботи з кадрами;
•Брала участь у плануванні соціального розвитку колективу, вирішенні трудових спорів та конфліктів;
•Контролювала додержання трудового законодавства у роботі з персоналом.
•Організовувала проведення табельного обліку, складання і виконання графіків відпусток.

інспектор з кадрів

с 08.2012 по 05.2015 (2 года 9 месяцев)
ТОВ "Оболонь Агро", Чемеровцы (Харчова промисловість)

1.Вела облік особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації.
•Оформляла прийом, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства, вказівок керівництва відділу.
•Формувала і вела особові справи працівників, вносила зміни, пов'язані з трудовою діяльністю.
•Брала участь у розробленні перспективних і поточних планів з праці і кадрів.
•Заповнювала, вела облік і зберігала трудові книжки, визначала трудовий стаж, видавала довідки про теперішню і минулу трудову діяльність працівників.
•Вела записи в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників.
•Вела облік надання відпусток працівникам, здійснювала контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
•Оформлювала документи, необхідних для призначення пенсій працівникам підприємства та їх сім'ям.
•Вносила інформацію про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стежила за його своєчасним оновленням і поповненням.
•Здійснювала контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Вела облік порушень трудової дисципліни і громадського порядку, контролювала своєчасне прийняття адміністрацією, громадськими організаціями і трудовими колективами відповідних заходів.
•Складала встановлену звітність про роботу з кадрами.

Образование

Кам'янець -Подільський Національний університет

Економічний факультет(управління персоналом та економіка праці), Каменец-Подольский
Неоконченное высшее, с 2009 по 2012 (2 года 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Email Internet Explorer Opera MS Access Mozilla Firefox Outlook Express Express

Знание языков

Английский — средний

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: