Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Катерина

Директор КУА

Вид занятости:
полная
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана

Ступінь «Магістр», спеціальність «Право», спеціалізація «Правознавство», Киев
Высшее, с 2015 по 2018 (3 года 3 месяца)

Національний університет державної податкової служби України

Спеціальність «Фінанси», кваліфікація магістр з фінансів, Киев
Высшее, с 2000 по 2006 (5 лет 9 месяцев)

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

З 2023 по 2025 - керівник групи професійних учасників Холдингу (3 юр особи та 8 ісі), директор КУА (ТОВ " ТАС ЕССЕТ МЕНЕДЖМЕНТ")
- впровадження бізнес стратегій групи;
- управління фінансами та бюджетування напрямку;
- керування командою та стимулювання співробітників до досягнення результатів;
- аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості, розрахунок та аналіз ліквідності;
- проводення юридичної експертизи проєктів компанії;
- оптимізація процесів;
- впровадження автоматизації;
з 01.02.2020 по 2022 - керівник відділу правової роботи Холдингу
Обов'язки:
- взаємодія з НКЦПФР, НБУ, Державною службою фінансового моніторингу, ДПС;
- реєстрація та супроводження роботи КІФ (-ів) Холдингу;
- ліцензування та реєстрація товариств (в т.ч. фінансових компаній) для потреб Холдингу;
- забезпечення реалізації тактичних управлінських рішень;
з 12.12.2017 по 31.12.2019 – директор ТОВ "АВАЛЬ-БРОК" та керівник напрямку фінансової групи AB Financial Group (відповідальна за напрямок в Україні)
Обов’язки:
- координація роботи департаментів;
- ведення переговорів та встановлення ділових відносин;
- супровід угод клієнтів товариства;
- розроблення внутрішніх правил та документів товариства відповідно до виданих ліцензій на здійснення професійної діяльності учасника фондового ринку (дилерська діяльність, брокерська діяльність, андеррайтинг, депозитарна діяльність депозитарної установи, діяльність із зберігання активів ІСІ, генеральна ліцензія на здійснення валютних операцій (до скасування учасникам фондового ринку));
- виконання товариством ліцензійних умов;
- розрахунок пруденційних нормативів товариства;
- фінансовий моніторинг;
- забезпечення роботи КУА (6 ПІФ);
Консультування клієнтів з наступних питань:
- інвестування в цінні папери фондового ринку України;
- незалежна перевірка об'єкту інвестування (due diligence);
- створення ПІФ /КІФ, внесення змін до проспектів та регламентів інвестиційних фондів;
- отримання дозволів, ліцензій (НКЦПФР, НБУ);
- робота з фінансовими установами з приводу розроблення внутрішніх документів (внутрішні правила про переказ коштів, правила платіжної системи, правила роботи міжнародної платіжної системи, правила та програма щодо проведення та здійснення фінансового моніторингу фінансової установи та інш.);
- реєстрація юридичних осіб та надання супутніх послуг щодо проведення реєстраційних змін в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
з 16.10.2014 по 11.12.2017рр.. – заступник директора з питань торгівлі цінними паперами / заступник директора / тимчасово виконуюча обов’язки директора ТОВ «АВАЛЬ-БРОК»
Обов’язки:
- контроль за дотриманням законів, нормативно-правових актів та рішень органів управління Товариства;
- виконання функцій особи, що проводить внутрішній аудит Товариства;
- перевірка результатів поточної фінансової діяльності Товариства;
- супроводження договірної діяльності, робота з клієнтами, подання адміністративних даних.
Консультування клієнтів та надання послуг щодо наступного:
- прийняття організаційних рішень про проведення річних або позачергових загальних зборів акціонерів: підготовка документів для прийняття рішень відповідним органом акціонерного товариства (або акціонером) про проведення загальних зборів акціонерів;
- організація та проведення загальних зборів акціонерів;
- підготовка вимоги акціонера про скликання загальних зборів акціонерів;
- забезпечення взаємодії з НДУ;
- розробка проекту порядку денного та повідомлення про проведення загальних зборів акціонерів, підготовка документів для проведення загальних зборів акціонерів: протоколів, бюлетенів для голосування, тощо; здійснення повноважень реєстраційної комісії, тимчасової лічильної комісії та лічильної комісії;
- здійснення повноважень голови та/або секретаря загальних зборів акціонерів;
- оформлення документів за результатами загальних зборів акціонерів, підготовка особливої інформації за результатами загальних зборів;
- пiдготовка та подання звiтностi емiтентiв;
з 01.03.2011 по 15.10.2014рр.. – начальник договірного відділу ТОВ «АВАЛЬ-БРОК»
Обов’язки: супроводження договірної діяльності, робота з клієнтами, проведення операцій з цінними паперами, подання звітності;
з 01.10.2010 по 28.02.2011рр.. – начальник договірного відділу ТОВ «Ванбер Файненшал»
Обов’язки: супроводження договірної діяльності (договори купівлі-продажу цінних паперів, договори комісії, доручення, позики, оренди, відступлення права вимоги, андеррайтинг), робота з клієнтами, проведення операцій з цінними паперами, подання звітності, робота в програмах «АФР-ТЦП», «АФР-МУЛЬТИЗВІТ» та інш.;
з 03.07.2006 по 28.09.2010рр.. – начальник фінансово-договірного відділу / спеціаліст фінансово-договірного відділу ВАТ ІК «ІНЕКО» (ПАТ ІК «ІНЕКО»)
Обов’язки: супроводження договірної роботи з клієнтами, проведення операцій з цінними паперами, подання звітності, виконання функції особи, що виконує обов’язки відповідального працівника з фінансового моніторингу, Член Ревізійної комісії ПАТ ІК «ІНЕКО».

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: