Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 23 апреля 2024 PRO

Ірина

Економіст, фінансист, бухгалтер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
50 лет
Город проживания:
Обухов
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Завідувач складського господарства

с 02.2010 по наст. время (14 лет 2 месяца)
ПРаТ "Київський картонно-паперовий комбінат", м. Обухів (Лісова промисловість, лісообробка)

•Здійснюю керівництво виробничо-господарською діяльністю складського господарства.
•Стежу за наявністю і справністю протипожежних засобів, станом приміщень, обладнання і інвентарю на складі.
•Очолюю роботи, які включають приймання, зберігання і видавання товарно-матеріальних цінностей, раціональне їх розміщення у приміщеннях і на майданчиках, додержання режиму зберігання.
•Забезпечую складання, зберігання товарно-матеріальних цінностей.
•Забезпечую правильне оформлення складських операцій і здавання первинних прибутково-видаткових документів.
•Проводжу інвентаризацію товарно-матеріальних цінностей і ревізій.
•Беру участь у розробленні і впровадженні заходів щодо підвищення ефективності роботи складського господарства, скорочення витрат на транспортування й зберігання товарно-матеріальних цінностей, та своєчасних засобів обчислювальної техніки, комунікацій та зв'язку.
•Керую працівниками складу.
- Проводжу підбір кандидатури на вакантне місце, навчання робітників по затвердженій програмі з наступною перевіркою знань, атестацією та оформленням документації,з стажуванням на робочому місці.
- Складаю графік щорічних відпусток працівників.
- Оформляю лікарняні листи, веду табельний облік, вчасно оформляю і надаю в бухгалтерію первинні документи на оплату праці.
- Організовую своєчасну, належним чином оформлену заміну тимчасово відсутнього матеріально-відповідального працівника (на період його відпустки, хвороби, переведення, переміщення, звільнення і т.ін.)
- Оформляю службові записки та розпорядження про покладання тимчасових обов’язків на працівників.
- Веду облік надходження в складське господарство товарно-матеріальних цінностей, списання в системних програмах на ПК, в кінці місяця роблю звірку по оборотній відомості та списання, для здачі звітів в бухгалтерію.
- Організовую проходження медичного огляду, навчання, інструктаж, перевірку знань, та допуску до відповідних до робіт, виконання вимоги нормативно-правових актів з охорони праці.
- Розробляю інструкції на робочі місця працівників складського господарства, вчасно вношу в них необхідні зміни та затверджую у встановленому порядку.
- Розробляти інструкції з охорони праці в складському господарстві, вчасно вношу в них необхідні зміни та затверджую у встановленому порядку.
- Проводжу первинний, повторний, позаплановий інструктажу і навчання персоналу безпечним прийомам роботи ведення документації, необхідної при проведенні інструктажу з наступною перевіркою знань, атестацією та оформленням документів.

Старший комірнник

с 01.2002 по 02.2010 (8 лет 1 месяц)
ПРаТ "Київський картонно-паперовий комбінат", Обухів (Виробництво та продаж паперово-целюлозної продукції)

Комірник

с 10.2000 по 01.2002 (1 год 3 месяца)
ПРаТ "Київський картонно-паперовий комбінат", Обухів (Виробництво та продаж паперово-целюлозної продукції)

•Приймала товарно-матеріальні цінності по якості, кількості і розміщати на складі.
•Перевіряла цілісність товару.
•Забезпечувала правильне збереження товару і належний товарний вигляд.
•Відбирала і видавала товар замовникові згідно видаткових накладних.
•Забезпечувала швидке і якісне обслуговування замовників.
•Вела облікову складську документацію й оформляти видаткові накладні.
•Приймала участь в інвентаризації товару на складі.

Бухгалтер

с 10.1999 по 10.2000 (1 год)
Комерційно-будівельна фірма "Інбуд", Обухів (Продаж будівельних матеріалів)

•Складала та приймала до обліку первинні документи, систематизувала інформацію, відображену в цих документах.
•Здійснювала наявність та рух грошових коштів та грошових документів у касі підприємства, а також працювала з клієнт банком з грошовими коштами, що знаходились на поточних рахунках у національній валюті
•Вела розрахунки з постачальниками та підрядниками, покупцями і замовниками, дебіторами й кредиторами;
•Нараховувала заробітну плату, виконувала інші розрахунки з працівниками, громадянами та юридичними особами відповідно до чинного законодавства.
•Брала участь у проведенні інвентаризації активів та зобов'язань.
•Вела аналітичний облік у розрізі об'єктів позабалансового обліку.

Вчитель

с 09.1993 по 10.1999 (6 лет 1 месяц)
Обухівська середня школа №3, Обухів (Освіта, наука)

Образование

Київський славістичний університет

Магістр з фінансового менеджменту, Київ
Высшее, с 2007 по 2009 (2 года)

Післядипломна освіта

Організація бухгалтерського обліку, банківське обслуговування, податки та обов'язкові платежі., Обухів
Среднее специальное, с 1994 по 1995 (1 год 11 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint 1С:Підприємство MS Outlook Windows Email Internet Explorer Робота з оргтехнікою MS Access Opera Outlook Express Mozilla Firefox Робота з факсом 1С ЗУП Google Chrome Електронна звітність Нарахування зарплати Ведення звітності Продаж 1С:Управління торгівлею 1С:Торгівля і склад Операційні системи Управлінські навички Google Express

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Готова до нових знань та підвищення кваліфікації, витривала, стійка до стресових ситуацій. Швидко навчаюсь, пристосовуюсь до різних умов, легка на підйом. Шукаю роботу в дружній та професійній команді для вдосконалення своїх навичок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: