Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 31 мая 2024 PRO

Наталія

Помічник керівника, менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник менеджера по закупкам

с 02.2023 по 04.2024 (1 год 2 месяца)
ТОВ "ТК "ВОСТОК", Одеса (Сільське господарство, агробізнес)

- ведення обліку поставок зернових;
- розробка вірної редакції товаро-транспортних накладних та консультування постачальників щодо їх заповнення;
- взаємодія з елеватором/менеджером по закупках/постачальником щодо вирішення проблемних питань, які виникають під час поставки;
- формування реєстрів надходжень в 1С;
- формування заяки на перевезення зерна найманими вантажними автомобілями, взаємодія з логістами;
- ведення ділового листування з постачальниками;
- контроль залишків товару до завезення (взаємодія з ваговими/менеджерами/постачальниками);
- оформлення та виставлення рахунків за перевезення на підставі заявок;
- формування пакету документів (рахунки, акти виконаних робіт, ТТН) для контагентів за підсумками виконаних перевезень;
- перевірка та сортування ТТН згідно з заявками на перевезення,
- формування первинних бухгалтерських документів доповнюючи їх товарно-транспортними накладними відповідно до видаткової накладної.

Помічник керівника

с 01.2020 по 09.2021 (1 год 8 месяцев)
ТОВ "МЛАС", Миколаїв (Сільське господарство, агробізнес)

Функціональні обов’язки:
-контроль за первинними бухгалтерськими документами (рахунки, видаткові накладні, ТТН);
-звірка взаєморозрахунків з контрагентами;
-проведення платежів в Клінт-банку, розрахунок з контрагентами;
-робота з договорами на поставку та контроль за їх виконанням;
-робота з трейдерами щодо організації та документального оформлення при продажі врожаю;
-проведення ділового листування;
-ведення кадрового діловодства;
-закупівля металевих виробів, будівельних матеріалів за доручення керівника;
-робота в программі АС «Клієнт» УЗ з метою розкредитування вагонів та підтвердження відомостей по Укрзалізниці ( у разі доставлення вантажу залізничним транспортом);
-робота з лабораторіями щодо визначення якості добрив та насінневого матеріалу;
-забезпечення безперебійної роботи офісу.

Менеджер з персоналу

с 05.2019 по 09.2019 (4 месяца)
ТОВ "Марсана", Миколаїв (швацьке виробництво)

-пошук та відбір персоналу потрібних професій, спеціальностей та кваліфікації;
-робота з інтернет ресурсами з метою пошуку кандидатів на заповнення вакантних посад;
-проведення попередньої роботи з претендентами на вакантні місця (анкетування, первинні співбесіди). Виявлення більш перспективних кандидатів для подальшої співбесіди з директором;
- організація та проведення адаптації працівників;
- підготовка рішень стосовно питань прийому, переходу, підвищення, об’яви подяк, заохочень і накладань стягнень, пониження у посаді або звільнення працівників;
- розробка посадових інструкцій.

Вагар-обліковець

с 06.2017 по 11.2017 (5 месяцев)
ТОВ "Аскет Шиппінг", Миколаїв (Тарнспортно-експедиторська діяльність)

-зваження вантажів на вагах під час прийому вантажу на склад та його відвантаження;
-ведення обліку зважуваних вантажів;
-оформлення супровідних документів (товарно-транспортних накладних) і складання актів на повернення вантажу;
-формування звіту.

начальник відділу соціальної роботи

с 09.2006 по 09.2015 (9 лет)
центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді, Велика Новосілка (Здійснення соціальної роботи з сім'ями, дітьми та молоддю)

- організація та керування роботою відділу;
-організація та розробка проектів програм, аналітичних матеріалів, планових показників, комплексних заходів, пропозицій, прогнозів розвитку центру;
- організація роботи з документами та контроль за станом трудової та виконавської дисципліни;
- підготовка аналітичних довідок щодо роботи відділу;
- ведення особових справ та внесення змін пов’язаних із трудовою діяльністю;
- оформлення та реєстрація наказів (прийом на роботу, звільнення з роботи, переведення, надання відпусток).

Образование

Бердянський державний педагогічний університет

Практична психологія, Бердянськ
Высшее, с 2008 по 2013 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office Email Internet Explorer Робота з оргтехнікою MS PowerPoint Opera Mozilla Firefox Робота з факсом Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом

Дополнительная информация

- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel, Power Point, Word);
- знання оргтехніки (копіювальний апарат, сканер, принтер);
- грамотна усна і письмова мова;
- знання основ діловодства та документообігу;
- досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад, зустрічей та переговорів;
- маю досвід роботи в программі 1С;
- вміння приймати рішення та брати відповідальність за результат;
- наявний емоційний інтелект (вміння розпізнавати емоції та мотиви співрозмовника);
- вміння працювати в команді;
- орієнтованість на результат;
- стресостійкість;
- здатна до швидкого навчання;
- вмію планувати, розвинена самомотивація;
- відповідальна та дисциплінована
- гнучкість мислення й адекватне ставлення до критики

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: