Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 4 октября 2020

Світлана

Менеджер інтернет-магазину (вхідна лінія), 16 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Мета:
Отримання посади фахівцяв стабільній та розвиваючій компанії. Бажання отримати нові практичні знання, достойної заробітної плати, роботи в професійному та дружньому колективі.
Вакансії які розглядаю : адміністратор, помічник керівника, офіс менеджер , менеджер по персоналу, верифікатор , кредитний спеціаліст , а також с радістю розгляну нові пропозиції
Трудовадіяльність:
«Салон краси Невада» березень 2009р.- грудень 2009. в м. Луцьк
Посада: адмiнiстратор. Обов'язки:
- зустрiч та організіція гостей;
- робота з документами та касовою дисципліною;
-ведення обліку записів гостей;
- контроль роботи персоналу.

ПП «Торгово-фінансова компанія Бізнес.Авто.Нерухомість.Комерція.» (сфера кредитування з системою накопичення)червень 2010р. - червень 2014р. по всій території України

Посада: Менеджер з регіонального розвитку, регіональний керівник. Обов'язки:
- планування регіонального розвитку діяльності компанії;
- формування, управління, контроль за діяльністю консультаційно-інформаційних центрів позики;
- підбір, навчання і надання консультацій персоналу центра кредитування,професійний розвиток персоналу;
- проведення переговорів, консультацій, надання клієнтам інформації стосовновсього спектру послуг компанії та оформлення договірних відносин з клієнтами. Ідентифікація клієнтів;
- аналіз та контроль за виконанням показників та планівроботи кредитних центрів;
- часті відрядження в межах України;
- пошук приміщень та оформлення договірних відносин з питань оренди приміщень консультаційно-інформаційних центрів.

ПП«КА Парі» липень 2014р.- вересень 2016р.в м.Київ

Посада: адміністратор відділу кадрів, менеджер з підбору персоналу (HR-менеджер), старший адміністратор. Обов'язки:
-пошук і підбір персоналу;
- активний пошук, розміщення реклами в ЗМІ та Інтернеті;
- моніторинг реклами;
- проведення телефонних інтерв'ю, співбесід;
- організація і управління частковим навчанням і розвитком персоналу;
- оцінка ефективності навчання;
- розробка програм матеріального і нематеріального стимулювання персоналу;
- взаємодія с структурними підрозділами компанії;
- організація безперебійної роботи офісу, закупка канцтоварів і т.п;
-звітність.

Компанія УНЛ центр листопад 2016р. – січень 2020 в м.Київ

Посада: Адміністратор. Обов'язки:
- зустріч гостей, презентація послуг закладу;
- консультація з правил та питань ставок;
- робота з фінансами та касою;
- звітність;
- контроль роботи закладу та організація роботи персоналу;.
- формування табелів роботи.

ФОП Мельничук І.А, Київ (Торгівля)
з 01.2020 по нині (9 місяців)
Посада: менеджер Інтернет магазину
Обов’язки:
- Організація і супровід замовлень; - Розміщенні товарів на торгових сторінках; - Опис товарів; - Підтримка Інтернет магазину; - Оформлення замовлень, контроль відправки товарів, повернення, обмін - Консультація по наявності товарів і послуг; - Контрольно оплати; - Ведення звітності.

Освіта:
ЛІРоЛ ВМУ «Україна» .
Рік закінчення: 2011р.
Магістр юрист-правознавець.
Мої досягнення в роки навчання: написання та опублікування 4-ох наукових статей в методичні посібники університету та ЗМІ.

Особисті якості:
Стресостійкість, відповідальність, чесність, , вміння працювати з великою кількість людей об’ємом інформації, уважність. Готовність до частих відряджень.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: