Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Світлана

Керівник, заст. керівника відділу, гол. фахівець, бізнес-адміністратор "Зібеля"

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
59 лет
Город проживания:
Ирпень
Готов работать:
Ирпень, Киев, Кропивницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний фахівець Управління розвитку рег.мережі

с 11.2014 по 06.2022 (7 лет 7 месяцев)
АТ "IR Bank", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Бізнес-адміністрування CRM «Зібель» по клієнтам масового / заможного / особливо заможного сегментів, клієнтам МБ та КБ:
- підготовка файлів щодо загрузки карточок потенційних клієнтів / взаємодій по
затвердженим ПМА;
- зміна сегменту клієнтів (за запитами / погодженням з профільними підрозділами банку);
- перезакріплення клієнтів за іншими відділеннями (у зв’язку з переходом на обслуговування на дане відділення) /перезакріплення портфелей клієнтів за іншими менеджерами (у зв’язку зі зміною клієнтом обслуговуючого відділення, зміною / звільненням менеджера);
- відправка СМС-повідомлень клієнтам по затвердженим ПМА;
- контроль повноти / коректності загрузки;
- переназначення Задач за іншим ГКМ /менеджером МБ відділення /співробітником Контакт-Центру;
- закріплення клієнтів КБ за Головним клієнтським менеджером (ГКМ);
- додавання співробітників відділень Банку в команду менеджерів;
- призначення / переназначення взаємодій на ГКМ / співробітників КБ відділення;
- створення в Зібель Бізнес-групи (надалі – «БГ»), включення клієнтів КБ в БГ;
- введення співробітників відділень в команду мотивації.

Заст.начальника відділу управління проектами розвитку рег.мережі банку

с 03.2010 по 11.2014 (4 года 8 месяцев)
АО "СБЕРБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Професійний досвід:
- здійснення управління, супроводження, контролю та здачі проектів щодо
комплексного відкриття та передислокації підрозділів (відділень) регіональної
мережі банку;
- контроль, складання та погодження планів-графіків робіт щодо підготовки
приміщення відділень до експлуатації, погодження їх з відповідними підрозділами Банку;
- контроль та участь в координації, супроводженні локальних проектів (в т.ч. планівграфіків проведення робіт) щодо відкриття / передислокації / закриття відділень, в т.ч. проведення ремонтних та будівельних робіт для відділень, які готуються до відкриття;
- координація та контроль виконання усіх видів робіт щодо підготовки відділення до відкриття;
- участь в процесі здійснення коректировок статей бюджету в частині понесених
витрат на нотаріальні послуги, послуг з орендної плати;
- підготовка документів по Проекту "Відкриття нових та передислокація діючих
відділень банку";
- формування та аналіз Звіту щодо фінансової діяльності відділень банку

Начальник Управління обліку банківських операцій

с 07.2007 по 07.2009 (2 года)
КБ "ПАРТНЕР-БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Професійний досвід:
Контроль та супроводження:
- операцій з платіжними картками;
- операцій з цінними паперами;
- кредитних операцій фізичних та юридичних осіб;
- депозитних операцій юридичних осіб;
- казначейських операцій та міжбанківських угод.
Робота з SWIFT, TELEX.
Контроль за роботою відділу валютного контролю.
Підготовка інформації для Річного звіту Банку.
Підготовка інформації щодо діагностики банку.
Підготовка інформації для Національного банку України, пов’язаної з перевіркою банку.
Написання Положень, технологічних карт щодо здійснення банківських операцій.
Написання бухгалтерських проводок щодо супроводження кредитних операцій юридичних та фізичних осіб, депозитних операцій юридичних осіб, операцій з платіжними картками, міжбанківських операцій.

Директор відділення банку

с 11.2001 по 07.2007 (5 лет 8 месяцев)
АКБ "ТАС-Комерцбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Професійний досвід:
- відкриття та ведення поточних рахунків юридичних осіб в національній та
іноземній валютах;
- робота з юридичними особами по зарплатним проектам. Заключення договорів еквайрингу;
- відкриття та ведення депозитних рахунків юридичних осіб;
- обслуговування фізичних осіб за поточними та депозитними рахунками в
національній та іноземній валютах, пенсійні рахунки фізичних осіб;
- неторгові операції – валютно-обмінні операції, купівля-продаж дорожніх чеків, операції по зняттю готівки з пластикових карток через термінал;
- приймання платежів від фізичних та юридичних осіб в національній валюті без відкриття рахунку (комунальні платежі);
- кредитування фізичних осіб за програмами споживчого кредитування, іпотека, авто в кредит, розстрочка, „Готівковий кредит”. Заключення Договорів про співробітництво з юридичними особами для роботи за програмами кредитування;
- відправка та виплата переказів в національній та іноземній валютах в системі Банку, за програмами Софт та Вестерн Юніон.

Директор департаменту депозитних операцій

с 04.2001 по 11.2001 (7 месяцев)
АКБ "ПРАВЕКС-БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Професійний досвід:
- обслуговування фізичних / юридичних осіб по депозитним вкладам в національній та іноземній валютах;
- обслуговування фізичних осіб по депозитним чекам в національній та іноземній валютах;
- обслуговування поточних рахунків фізичних осіб в національній валюті, в т.ч. пенсійних;
- розробка Положення по пенсійним виплатам фізичним особам. Обслуговування пенсійних рахунків фізичних осіб, в т.ч. карткових.
- розробка Положення по виплатам грошових коштів остарбайтерам. Обслуговування отримувачів компенсаційних виплат.

Директор відділення банку

с 04.1994 по 04.2001 (7 лет)
АКБ "ПРАВЕКС-БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обслуживание клиентов, выполнение всех банковских операций, кроме казначейских и выдачи кредитов юр.лицам.

Образование

Університет банківської справи НБУ

Банківська справа, Київ
Высшее, с 2002 по 2004 (2 года)

КТІПП

Технологія м'яса та м'ясопродуктів, інженер-технолог, Київ
Высшее, с 1983 по 1989 (6 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг "Стратегічний тайм-менеджмент"

2004 рік

Тренінг "Перемовини без поразок"

2004 рік

Тренінг "Управління людьми та мотивація"

2004 рік

Тренінг "Клієнт-орієнтований підхід та CRM-системи для банків"

2003 рік

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Windows
  • MS Project
  • ЛІГА:ЗАКОН
  • Адміністрування
  • Операційні системи
  • ОДБ
  • SR-Bank
  • DOS
  • FAR Manager
  • Банківська справа
  • Досвід по залученню клієнтів на обслуговування
  • Досвід роботи на керуючих посадах
  • Досвід щодо розробки Положень та технологічних карт
  • Досвід роботи на керівній посаді
  • Навички залучення клієнтів на обслуговування
  • Навички написання Положень та технологічних карт
  • Навички ефективного спілкування з клієнтами
  • Навички управління часом
  • АВС В2

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Особисті якості: Активність, дисциплінованість, ініциативність, акуратність, комунікабельність, наполегливість, організованість, самостійність, чіткість віконання завдань, вміння працювати в команді.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: