- PRO
Світлана
Керівник, заст. керівника відділу, гол. фахівець, бізнес-адміністратор "Зібеля"
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 59 лет
- Город проживания:
- Ирпень
- Готов работать:
- Ирпень, Киев, Кропивницкий
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5989155/
Опыт работы
Головний фахівець Управління розвитку рег.мережі
с 11.2014 по 06.2022
(7 лет 7 месяцев)
АТ "IR Bank", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Бізнес-адміністрування CRM «Зібель» по клієнтам масового / заможного / особливо заможного сегментів, клієнтам МБ та КБ:
- підготовка файлів щодо загрузки карточок потенційних клієнтів / взаємодій по
затвердженим ПМА;
- зміна сегменту клієнтів (за запитами / погодженням з профільними підрозділами банку);
- перезакріплення клієнтів за іншими відділеннями (у зв’язку з переходом на обслуговування на дане відділення) /перезакріплення портфелей клієнтів за іншими менеджерами (у зв’язку зі зміною клієнтом обслуговуючого відділення, зміною / звільненням менеджера);
- відправка СМС-повідомлень клієнтам по затвердженим ПМА;
- контроль повноти / коректності загрузки;
- переназначення Задач за іншим ГКМ /менеджером МБ відділення /співробітником Контакт-Центру;
- закріплення клієнтів КБ за Головним клієнтським менеджером (ГКМ);
- додавання співробітників відділень Банку в команду менеджерів;
- призначення / переназначення взаємодій на ГКМ / співробітників КБ відділення;
- створення в Зібель Бізнес-групи (надалі – «БГ»), включення клієнтів КБ в БГ;
- введення співробітників відділень в команду мотивації.
Заст.начальника відділу управління проектами розвитку рег.мережі банку
с 03.2010 по 11.2014
(4 года 8 месяцев)
АО "СБЕРБАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Професійний досвід:
- здійснення управління, супроводження, контролю та здачі проектів щодо
комплексного відкриття та передислокації підрозділів (відділень) регіональної
мережі банку;
- контроль, складання та погодження планів-графіків робіт щодо підготовки
приміщення відділень до експлуатації, погодження їх з відповідними підрозділами Банку;
- контроль та участь в координації, супроводженні локальних проектів (в т.ч. планівграфіків проведення робіт) щодо відкриття / передислокації / закриття відділень, в т.ч. проведення ремонтних та будівельних робіт для відділень, які готуються до відкриття;
- координація та контроль виконання усіх видів робіт щодо підготовки відділення до відкриття;
- участь в процесі здійснення коректировок статей бюджету в частині понесених
витрат на нотаріальні послуги, послуг з орендної плати;
- підготовка документів по Проекту "Відкриття нових та передислокація діючих
відділень банку";
- формування та аналіз Звіту щодо фінансової діяльності відділень банку
Начальник Управління обліку банківських операцій
с 07.2007 по 07.2009
(2 года)
КБ "ПАРТНЕР-БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Професійний досвід:
Контроль та супроводження:
- операцій з платіжними картками;
- операцій з цінними паперами;
- кредитних операцій фізичних та юридичних осіб;
- депозитних операцій юридичних осіб;
- казначейських операцій та міжбанківських угод.
Робота з SWIFT, TELEX.
Контроль за роботою відділу валютного контролю.
Підготовка інформації для Річного звіту Банку.
Підготовка інформації щодо діагностики банку.
Підготовка інформації для Національного банку України, пов’язаної з перевіркою банку.
Написання Положень, технологічних карт щодо здійснення банківських операцій.
Написання бухгалтерських проводок щодо супроводження кредитних операцій юридичних та фізичних осіб, депозитних операцій юридичних осіб, операцій з платіжними картками, міжбанківських операцій.
Директор відділення банку
с 11.2001 по 07.2007
(5 лет 8 месяцев)
АКБ "ТАС-Комерцбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Професійний досвід:
- відкриття та ведення поточних рахунків юридичних осіб в національній та
іноземній валютах;
- робота з юридичними особами по зарплатним проектам. Заключення договорів еквайрингу;
- відкриття та ведення депозитних рахунків юридичних осіб;
- обслуговування фізичних осіб за поточними та депозитними рахунками в
національній та іноземній валютах, пенсійні рахунки фізичних осіб;
- неторгові операції – валютно-обмінні операції, купівля-продаж дорожніх чеків, операції по зняттю готівки з пластикових карток через термінал;
- приймання платежів від фізичних та юридичних осіб в національній валюті без відкриття рахунку (комунальні платежі);
- кредитування фізичних осіб за програмами споживчого кредитування, іпотека, авто в кредит, розстрочка, „Готівковий кредит”. Заключення Договорів про співробітництво з юридичними особами для роботи за програмами кредитування;
- відправка та виплата переказів в національній та іноземній валютах в системі Банку, за програмами Софт та Вестерн Юніон.
Директор департаменту депозитних операцій
с 04.2001 по 11.2001
(7 месяцев)
АКБ "ПРАВЕКС-БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Професійний досвід:
- обслуговування фізичних / юридичних осіб по депозитним вкладам в національній та іноземній валютах;
- обслуговування фізичних осіб по депозитним чекам в національній та іноземній валютах;
- обслуговування поточних рахунків фізичних осіб в національній валюті, в т.ч. пенсійних;
- розробка Положення по пенсійним виплатам фізичним особам. Обслуговування пенсійних рахунків фізичних осіб, в т.ч. карткових.
- розробка Положення по виплатам грошових коштів остарбайтерам. Обслуговування отримувачів компенсаційних виплат.
Директор відділення банку
с 04.1994 по 04.2001
(7 лет)
АКБ "ПРАВЕКС-БАНК", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Обслуживание клиентов, выполнение всех банковских операций, кроме казначейских и выдачи кредитов юр.лицам.
Образование
Університет банківської справи НБУ
Банківська справа, Київ
Высшее, с 2002 по 2004 (2 года)
КТІПП
Технологія м'яса та м'ясопродуктів, інженер-технолог, Київ
Высшее, с 1983 по 1989 (6 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Тренінг "Стратегічний тайм-менеджмент"
2004 рік
Тренінг "Перемовини без поразок"
2004 рік
Тренінг "Управління людьми та мотивація"
2004 рік
Тренінг "Клієнт-орієнтований підхід та CRM-системи для банків"
2003 рік
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- MS Office
- Windows
- MS Project
- ЛІГА:ЗАКОН
- Адміністрування
- Операційні системи
- ОДБ
- SR-Bank
- DOS
- FAR Manager
- Банківська справа
- Досвід по залученню клієнтів на обслуговування
- Досвід роботи на керуючих посадах
- Досвід щодо розробки Положень та технологічних карт
- Досвід роботи на керівній посаді
- Навички залучення клієнтів на обслуговування
- Навички написання Положень та технологічних карт
- Навички ефективного спілкування з клієнтами
- Навички управління часом
- АВС В2
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Особисті якості: Активність, дисциплінованість, ініциативність, акуратність, комунікабельність, наполегливість, організованість, самостійність, чіткість віконання завдань, вміння працювати в команді.
Похожие кандидаты
-
Директор, заступник директора, казначей, заст. фін. директора, керівник проєкту, управління, відділу
Киев -
Головний інженер, заступник керівника з адміністративно-господарчої роботи, керівник відділу
Киев -
Директор компанії, заступник директора, начальник відділу, фахівець
Киев -
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
35000 грн, Киев -
Директор департаменту, заступник директора, начальник управління, відділу
Киев, Львов, Удаленно -
Керівник відділу, адміністративний директор, помічник керівника, старший адміністратор
40000 грн, Киев