Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Василь

Директор, керівник компанії, CEO

Вид занятости:
полная
Возраст:
40 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник директора

с 08.2021 по наст. время (4 года)
ДП "ХРТ Текстиль", Львів (Легка промисловість)

Функціональні обов’язки:
- повний контроль зовнішньо економічної діяльності фірми (експортно-імпортні операції, логістика; розробка, написання, погодження контрактів/договорів, комунікація з митницею);
- контроль усіх юридичних процесів компанії (статут компанії, протоколи, рішення, реорганізація, судові справи за наявності, претензії, внутрішні договори з підрядниками та постачальниками, розробка та аналіз внутрішніх нормативно-правових актів фірми);
- ведення переговорів (з представниками влади, перевіряючими органами, аудиторами, іноземними постачальниками/клієнтами, орендодавцями, відділами фірми);
- складання і аналіз звітів (обороти сировини, вартість виготовлення продукції; аналіз вартості виготовлення продукції на кожному етапі виробництва, звіти по електро та газо споживанню, утворенню відходів);
- розробка і контроль дозвільних документів, що стосуються законодавства про охорону навколишнього середовища (дозволи на викиди, декларації про відходи, утилізація відходів, аналізи небезпечних речовин/відходів);
- страхування майна компанії (будівлі, майно, транспортні засоби);
- пожежна безпека (дозволи, проведення перевірок);
-розробка бюджету проектів (їх аналіз та обґрунтування доцільності, контроль виконання);
- підготовка документів для мед. огляду працівників;
- комунікація з Газорозподільними мережами України (подача звітів по газоспоживанню, отримання проектів/дозволів на газопостачання);
- комунікація з державними органами та отримання дозвільних документів;
-постановка задач командам/відділам та контроль їх виконання; пошук, візуалізація, структурування, аналіз необхідної інформації для вищого керівництва;
-оптимізація процесів і пошук скорочення витрат (знання системи 5S, lean системи);
- вирішення певних господарчих проблем.

Менеджер (управитель) із ЗЕД

с 02.2010 по 08.2021 (11 лет 6 месяцев)
ДП "ХРТ Текстиль", Львів (Легка промисловість)

Функціональні обов’язки:
-контроль/ведення експортно-імпортних операцій (організація логістичних процесів і роботи брокерів, облік і аналіз залишків давальницької сировини);
-розробка/складання зовнішньоекономічних контрактів (договорів);
-договірна робота, представлення інтересів фірми в державних установах, отримання дозвільних документів в державних органах;
-захист інтересів фірми у судах;
-ведення переговорів з іноземними постачальниками/партнерами. -оптимізація процесів і пошук скорочення витрат в межах зовнішньоекономічної діяльності фірми.
-складання і аналіз звітів. Складання звітів для материнської компанії;
-продажі послуг друку на текстильних виробах.

Помічник Менеджера ЗЕД

с 07.2004 по 02.2010 (5 лет 7 месяцев)
ТзОВ "Райтекс", Кам'янка-Бузька (Легка промисловість)

Функціональні обов’язки: ведення обліку давальницької сировини, переклад інвойсів, підготовка документів для експортно-імпортних операцій. Оптимізація/скорочення витрат в сфері ЗЕД. Правовий аналіз договорів, претензійно-позовна робота, представництво і захист законних інтересів фірми в суді та державних органах.

Образование

Львівський національний університет ім. І. Франка

Юридичний, Львів
Высшее, с 2004 по 2008 (3 года 9 месяцев)

Львівський кооперативний коледж економіки і права

Правознавство, Львів
Среднее специальное, с 2002 по 2004 (1 год 10 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Spe Школа. Курси психології "Мистецтво спілкування зі складними особистостями"

2013

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • QD Professional
  • Організаційні та аналітичні навички.
  • Вміння проводити переговори і домовлятися.
  • Досвід спілкування з представниками органів влади.
  • Досвід колективної роботи.
  • Досвід досудового вирішення конфліктів.
  • Управлінські навички
  • Користувач 1С
  • Управління підприємством
  • Управління командою
  • MS Office
  • Систематизація бізнесу
  • Фінансове планування
  • Уміння аналізувати
  • Неконфліктність
  • Планування бюджету
  • Управління персоналом

Знание языков

  • Английский — продвинутый
  • Немецкий — средний
  • Польский — средний

Дополнительная информация

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ДОСЯГНЕННЯ:
Знання мов: Українська мова – рідна. Англійська мова – рівень C1, Німецька мова – рівень А2, Польська мова – рівень А2.
- Організаційні та аналітичні навички.
- Управлінські навички.
- Глибоке розуміння бізнес процесів.
- Складання бюджету проекту.
- Вміння проводити переговори і домовлятися.
- Досвід спілкування з представниками органів влади.
- Досвід проходження зовнішніх аудитів та перевірок (BSCI, GOTS).
- Знання українського законодавства та базове знання митного законодавства Європейського Союзу.
- Досвід колективної роботи.
- Досвід досудового вирішення конфліктів.
- Досвід судового ведення справ.
- Вільне користування комп’ютером (Word, Excel), Програми: 1С, QDpro. Сліпий метод набору на клавіатурі.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: відповідальність, цілеспрямованість, організованість (як власна, так і вміння організувати роботу інших людей), робота з великими об’ємами інформації і завдань, висока психологічна і фізична стійкість, уважність до деталей.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Готовність до відряджень.
Готовність до навчання.
Водійське посвідчення.
Наявність власного авто.
Без шкідливих звичок.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: