Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Александр

Менеджер, адміністратор в сервісний центр, 32 000 грн

Рассматривает должности:
Менеджер, адміністратор в сервісний центр, Менеджер проєктів, Технический специалист, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Приймальник, Менеджер з обслуговування фізичних осіб, Офіс-менеджер
Вид занятости:
полная
Возраст:
29 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

АДМІНІСТРАТОР-ПРИЙМАЛЬНИК (ІНЖЕНЕР-ДІАГНОСТ) АСЦ

с 11.2021 по 12.2023 (2 года 1 месяц)
F1 CENTR, Киев (Услуги для населения и бизнеса)

Функціональні обов'язки:
- приймання та видача техніки у гарантійний та після гарантійний ремонт;
- первинний огляд техніки/прорахунок вартості ремонту + налаштування пристроїв;
- перевірка гарантійності зданої техніки;
- дотримання касової дисципліни;
- прийом техніки від кур'єрської служби Нова Пошта;
- оформлення замовлення (деталей для ремонту) через постачальників;
- перевірка - тестування пристроїв після ремонту;
- встановлення та налаштування програмного забезпечення;
- робота з коментарями – вирішення складних ситуацій;

ФАХІВЕЦЬ З РОБОТИ З КЛІЄНТАМИ

с 03.2021 по 09.2021 (6 месяцев)
ТОВ ДП СЕРВІС КОНСАЛТИНГ ЛІМІТЕД, Киев (Маркетинг, реклама, PR)

- кураторська підтримка робочого персоналу за системою 24/7;
- прийом вхідних дзвінків клієнтів, робота із суперечками;
- підготовка звіту про виконану роботу протягом місяця з пропозиціями поліпшення якості послуг компанії.

МЕНЕДЖЕР ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ

с 10.2019 по 03.2020 (5 месяцев)
MODE, Киев (Розничная торговля)

- письмова консультація клієнтів у месенджерах;
- приймання вхідних дзвінків, консультація клієнтів по телефону;
- збір та комплектація товару згідно заявки на сайті;
- оформлення транспортної накладної;
- ведення звітності що до продажу та відправлень за день;

Менеджер з продажу, закордонне працевлаштування

с 10.2014 по 12.2016 (2 года 2 месяца)
WORK SERVICE UKRAINE, Киев (Туризм)

- письмова консультація клієнтів у месенджерах;
- комунікація з партнерами відповідно до вакансій;
- участь у нарадах та координація;
- формування пакета документів для клієнтів;
- виконання регламенту відділу продажів;
- складання звіту продажів за тиждень/місяць;

Образование

НУБиП

ХТИ, Киев
Высшее, с 2012 по 2017 (5 лет 3 месяца)

Знания и навыки

  • Стрессоустойчивость
  • Активные продажи
  • Обучаемость
  • Работа с возражениями
  • Коммуникабельность

Дополнительная информация

Професійні навички:
- впевнений користувач ПК;
- вміння виконувати поставлені завдання, швидко орієнтуватися у складних ситуаціях;
- володіння мовами: російська та українська мови вільно.
- займаюсь модульними ремонтами та програмним налаштування ноутбуків.
- монтування відео-контенту.
Вмію логічно й аналітично мислити, виявляти несправності, здатний до навчання. Сумлінно ставлюсь до самоперевірки, вимогливий до себе та особистої ефективності.
Завжди підтримую дружню атмосферу в колективі, адже це позитивно впливає на ефективність роботи усіх співробітників компанії.
Самостійно лагоджу базові несправності комп’ютера, встановлюю програмне забезпечення, замінюю комплектуючих.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: