Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Алла

Директор ресторана, івент-менеджер, 50 000 грн

Рассматривает должности:
Директор ресторана, івент-менеджер, Менеджер з продажу нерухомості, Операційний директор, Хостес, Менеджер з розвитку, Директор салону краси
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник кейтерінгової компанії

с 08.2024 по 12.2024 (4 месяца)
BEAUCOUP, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
- організація та супровід виїзних заходів під ключ: бенкети, фуршети, кава-брейки, презентації, конференції;
- підбір локацій;
- пошук нових клієнтів;
- складання корпоративних пропозицій.
Маю досвід роботи з посольствами та міжнародними компаніями.

Директор мережі ресторанів

с 11.2018 по 02.2022 (3 года 3 месяца)
Сім'я рестораноів Famille Tres Francais, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки:
-організація ефективної роботи компанії;
-контроль виконання стандартів усіма підрозділами;
-підбір, організація та мотивація роботи персоналу;
-контроль якості обслуговування та аналіз результативності роботи персоналу;
-робота з корпоративними клієнтами: організація презентацій, банкетів, фуршетів, корпоративних заходів;
- розробка та впровадження заходів щодо збільшення рівня рентабельності ресторану;
-складання штатного розкладу, графіків персоналу, табелів обліку відпрацьованого часу;
- ведення кейтерингової компанії: організація та супровід виїзних заходів, робота з постійними клієнтами, пошук нових;
-ведення внутрішньої документації ресторанів;
-вибір постачальників, укладання договорів, аналітика ринку;
-формування асортименту меню та ціноутворення;
-організація та проведення маркетингових заходів, націлених на розвиток бренду;
-планування, оптимізація витрат;
-складання звітності.

Адміністративний директор

с 02.2015 по 11.2018 (3 года 9 месяцев)
Сім'я французьских рестораноів Famille Tres Francais, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки:
-супровід діяльності компанії: розробка службових стандартів, регламентів, а також контроль їх виконання;
-управління закупівлями (аналіз ринку, пошук нових постачальників);
-взаємодія з клієнтами, партнерами, які забезпечують діяльність компанії, проведення тендерів
-розробка схеми професійного навчання персоналу та його ефективне застосування у процесі роботи: програма лояльності, конфліктологія, ази психології;
-підбір, організація та мотивація роботи персоналу;
-контроль якості обслуговування та аналіз результативності роботи персоналу;
-запровадження внутрішньої звітності;
-формування цінової політики та створення попиту;

Керівник операційної діяльності та корпоративного обслуговування

с 03.2013 по 02.2015 (1 год 11 месяцев)
Сім'я французьких ресторанів Famille Tres Francais, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки:
-робота з корпоративними клієнтами компанії (з існуючими, пошук та залучення нових);
-розробка корпоративних пропозицій та заходів, націлених на збільшення рентабельності компанії, а також впізнаваність та розвиток бренду.
-створення програми лояльності (загальної та індивідуальної під кожного клієнта)

Адміністратор

с 02.2012 по 03.2013 (1 год 1 месяц)
Сім'я французьких ресторанів Famille Tres Francais, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки
-організація та контроль роботи ресторану;
-контроль якості обслуговування;
-вдосконалення форм та методів обслуговування, написання стандартів компанії;
-організація презентацій, банкетів, фуршетів, корпоративних заходів;
-проведення інвентаризацій;

Помічник керівника

с 12.2008 по 03.2010 (1 год 3 месяца)
Синодальний відділ по архітектурі, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов’язки:
-організація роботи офісу;
-робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
-вирішення адміністративних питань;
-ведення первинної бухгалтерії;
-ведення кадрового діловодства;
-облік договорів, контроль виконання та строків договірних зобов'язань;
-робота з підрядними організаціями;
-контроль виконання договірних зобов'язань підрядниками;
-ведення ділових переговорів;
-ведення телефонних переговорів;
-ведення проектів;
-контроль виконання трудових обов'язків співробітниками компанії.

Офіс-менеджер/помічник керівника

с 07.2007 по 11.2008 (1 год 4 месяца)
ТОВ «Архітектурно-технічна майстерня плюс Київгорстрой-1», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Обов’язки:
-організація та контроль роботи офісу;
-робота з кореспонденцією;
-вирішення адміністративних питань;
-ведення первинної бухгалтерії;
-ведення кадрового діловодства;
-облік договорів, контроль виконання та строків договірних зобов'язань;
-комунікація з підрядниками, контроль за виконанням договірних зобов'язань підрядниками;
-ведення ділових переговорів.

Образование

Харьківська державна Академія міського господарства

Бух облік та аудит, Харків
Неоконченное высшее, с 2001 по 2003 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Школа ринкової економіки МП "ЛИТ", бухгалтер

2007, 4 місяці

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • 1С:Бухгалтерія

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Французский — начинающий
  • Немецкий — средний

Дополнительная информация

Имею опыт открытия ресторанов с "0".
Управление несколькими ресторанами сети.
Управление кейтеринговой компанией: организация выездных мероприятий разного уровня и формата, организаия уличных фестивалей.
О себе:
добросовестно отношусь к работе, легко нахожу общий язык с людьми, нацелена на результат, открыта для новых знаний, умею добиваться поставленных целей.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: