- PRO
Алла
Директор ресторана, івент-менеджер, 50 000 грн
- Рассматривает должности:
- Директор ресторана, івент-менеджер, Менеджер з продажу нерухомості, Операційний директор, Хостес, Менеджер з розвитку, Директор салону краси
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 41 год
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6054937/
Опыт работы
Керівник кейтерінгової компанії
с 08.2024 по 12.2024
(4 месяца)
BEAUCOUP, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов'язки:
- організація та супровід виїзних заходів під ключ: бенкети, фуршети, кава-брейки, презентації, конференції;
- підбір локацій;
- пошук нових клієнтів;
- складання корпоративних пропозицій.
Маю досвід роботи з посольствами та міжнародними компаніями.
Директор мережі ресторанів
с 11.2018 по 02.2022
(3 года 3 месяца)
Сім'я рестораноів Famille Tres Francais, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки:
-організація ефективної роботи компанії;
-контроль виконання стандартів усіма підрозділами;
-підбір, організація та мотивація роботи персоналу;
-контроль якості обслуговування та аналіз результативності роботи персоналу;
-робота з корпоративними клієнтами: організація презентацій, банкетів, фуршетів, корпоративних заходів;
- розробка та впровадження заходів щодо збільшення рівня рентабельності ресторану;
-складання штатного розкладу, графіків персоналу, табелів обліку відпрацьованого часу;
- ведення кейтерингової компанії: організація та супровід виїзних заходів, робота з постійними клієнтами, пошук нових;
-ведення внутрішньої документації ресторанів;
-вибір постачальників, укладання договорів, аналітика ринку;
-формування асортименту меню та ціноутворення;
-організація та проведення маркетингових заходів, націлених на розвиток бренду;
-планування, оптимізація витрат;
-складання звітності.
Адміністративний директор
с 02.2015 по 11.2018
(3 года 9 месяцев)
Сім'я французьских рестораноів Famille Tres Francais, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки:
-супровід діяльності компанії: розробка службових стандартів, регламентів, а також контроль їх виконання;
-управління закупівлями (аналіз ринку, пошук нових постачальників);
-взаємодія з клієнтами, партнерами, які забезпечують діяльність компанії, проведення тендерів
-розробка схеми професійного навчання персоналу та його ефективне застосування у процесі роботи: програма лояльності, конфліктологія, ази психології;
-підбір, організація та мотивація роботи персоналу;
-контроль якості обслуговування та аналіз результативності роботи персоналу;
-запровадження внутрішньої звітності;
-формування цінової політики та створення попиту;
Керівник операційної діяльності та корпоративного обслуговування
с 03.2013 по 02.2015
(1 год 11 месяцев)
Сім'я французьких ресторанів Famille Tres Francais, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки:
-робота з корпоративними клієнтами компанії (з існуючими, пошук та залучення нових);
-розробка корпоративних пропозицій та заходів, націлених на збільшення рентабельності компанії, а також впізнаваність та розвиток бренду.
-створення програми лояльності (загальної та індивідуальної під кожного клієнта)
Адміністратор
с 02.2012 по 03.2013
(1 год 1 месяц)
Сім'я французьких ресторанів Famille Tres Francais, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обов’язки
-організація та контроль роботи ресторану;
-контроль якості обслуговування;
-вдосконалення форм та методів обслуговування, написання стандартів компанії;
-організація презентацій, банкетів, фуршетів, корпоративних заходів;
-проведення інвентаризацій;
Помічник керівника
с 12.2008 по 03.2010
(1 год 3 месяца)
Синодальний відділ по архітектурі, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Обов’язки:
-організація роботи офісу;
-робота з вхідною та вихідною кореспонденцією;
-вирішення адміністративних питань;
-ведення первинної бухгалтерії;
-ведення кадрового діловодства;
-облік договорів, контроль виконання та строків договірних зобов'язань;
-робота з підрядними організаціями;
-контроль виконання договірних зобов'язань підрядниками;
-ведення ділових переговорів;
-ведення телефонних переговорів;
-ведення проектів;
-контроль виконання трудових обов'язків співробітниками компанії.
Офіс-менеджер/помічник керівника
с 07.2007 по 11.2008
(1 год 4 месяца)
ТОВ «Архітектурно-технічна майстерня плюс Київгорстрой-1», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Обов’язки:
-організація та контроль роботи офісу;
-робота з кореспонденцією;
-вирішення адміністративних питань;
-ведення первинної бухгалтерії;
-ведення кадрового діловодства;
-облік договорів, контроль виконання та строків договірних зобов'язань;
-комунікація з підрядниками, контроль за виконанням договірних зобов'язань підрядниками;
-ведення ділових переговорів.
Образование
Харьківська державна Академія міського господарства
Бух облік та аудит, Харків
Неоконченное высшее, с 2001 по 2003 (2 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Школа ринкової економіки МП "ЛИТ", бухгалтер
2007, 4 місяці
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- 1С:Бухгалтерія
Знание языков
- Английский — начинающий
- Французский — начинающий
- Немецкий — средний
Дополнительная информация
Имею опыт открытия ресторанов с "0".
Управление несколькими ресторанами сети.
Управление кейтеринговой компанией: организация выездных мероприятий разного уровня и формата, организаия уличных фестивалей.
О себе:
добросовестно отношусь к работе, легко нахожу общий язык с людьми, нацелена на результат, открыта для новых знаний, умею добиваться поставленных целей.
Похожие кандидаты
-
Керуючий рестораном
55000 грн, Киев, Одесса, Удаленно -
Керівник готельного комплексу
55000 грн, Киев -
Директор, керівник, керуючий магазином, менеджер по роботі з клієнтами
Киев -
Менеджер ресторана
28000 грн, Киев -
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
Киев, Одесса -
Директор ресторану
Киев