Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Сергій

Керівник відділу (постачання, склад)

Вид занятости:
полная
Возраст:
33 года
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу матеріально-технічного постачання

с 10.2021 по 02.2025 (3 года 4 месяца)
ТРК БРІЗ, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

Керування відділом логістики та закупівель:
- Забезпечення безперебійної роботи складу та закупівельного відділу, оптимізація операційних процесів.
- Координація та розвиток команди для досягнення стратегічних і операційних цілей компанії.
- Організація та контроль складських операцій: прийом, зберігання, маркування, відвантаження товарів відповідно до стандартів якості та безпеки ТМЦ.
- Розробка та реалізація стратегій закупівель, проведення переговорів із постачальниками, забезпечення вигідних цін і умов постачання.
- Впровадження ефективних методів обліку та контролю запасів для оптимізації оборотних коштів.
- Регулярний аудит складських процесів, проведення інвентаризацій та аналіз їхніх результатів для підвищення точності обліку.
- Формування звітності та аналіз ключових показників ефективності для керівництва.
- Організація утилізації неліквідного ТМЦ із частковою компенсацією витрат.
- Впровадження та контроль систем відеоспостереження та сигналізації для підвищення рівня безпеки складу.

Виробничі процеси:
- Управління обліком та використанням матеріалів співробітниками лінійного відділу в системі Billing, проведення щотижневих інвентаризацій згідно з затвердженим графіком (обладнання, витратні матеріали, інструменти).
- Виявлення матеріальних збитків у процесі роботи з ТМЦ, проведення сервісних операцій для клієнтів із подальшою компенсацією на рахунок компанії.
- Розробка та впровадження технічних завдань у Billing у співпраці з IT-відділом (контроль ТМЦ, прайс-чекер, деталізація фінансових звітів).
- Виявлення та усунення критичних багів у білінговій системі, виправлення помилок у звітності та логіці процесів.
- Контроль та проведення фінансових операцій у Billing, щотижневий моніторинг оплат, підведення місячних підсумків (5 бригад), розподіл даних за статтями дохід/витрати/чистий прибуток, формування аналітичних діаграм і передача ключових фінансових показників керівництву.
- Щомісячний контроль фінансового взаємозаліку зі сторонньою організацією: звірка платежів за реалізацію скретч-карт, контроль взаєморозрахунків за надані інтернет-послуги та рекламні зобов’язання. Формування фінансової таблиці, перевірка сум, передача звітності керівництву. За запитом організації – контроль видачі нових карт на реалізацію.
- Закупівля високовартісного обладнання (100 000+ грн) під ключ: аналіз, вибір методів оплати, контроль доставки, якості, звітності перед бухгалтерією та керівництвом.
- Взаємодія з підрядниками щодо видачі та контролю підзвітних ТМЦ, ведення звітності за спеціально розробленими форматами.
- Розробка та впровадження аналітичних звітів для керівників інших підрозділів.
- Щоденне звітування про виконану роботу у Google Keep та поквартальні презентації для власників бізнесу та виконавчого директора з використанням фінансової та статистичної аналітики.
- Закупівля, налаштування та супровід GPS-трекерів для моніторингу та контролю пересування співробітників.

Інспектор відділу виробничого контролю

с 10.2020 по 10.2021 (1 год)
Zezman, Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- Забезпечення ефективного внутрішнього контролю та пошуку оптимізаційних рішень виробничих процесів компанії раціонального використання виробничих ресурсів, оптимізації виробничих витрат, попередження та виявлення недоробок, зловживань та фактів корупції посадових осіб, які беруть участь у виробничій діяльності.
- Контроль за коректністю та достовірністю актів виконаних робіт виконавців робіт, бригад, підрядних організацій на предмет відповідності:
фактичного обсягу виконаних робіт заявленого до АВР;
затвердженим внутрішнім розцінкам на роботи;
затвердженим внутрішнім нормам списання матеріалів;
укладеним договорам, дод. угод, комерційних пропозицій, результатів тендерних процедур та інших угод з підрядними організаціями;
- Перевірка ведення складського обліку, надходження, вибуття, списання;
- Проведення інвентаризації на виробничих ділянках;
- Виконання контрольних перерахунків з метою перевірки відповідності поданих обсягів в АВР;
- Контроль фактичної витрати запасів, основних засобів та малоцінних швидкозношуваних предметів;
- Контроль повернення (відшкодування) залишків давальницьких матеріалів після завершення робіт бригадами, підрядниками;
- Контроль виконання робіт виконавцями БМР за погодинними розцінками;
- Попередження та фіксація виробничих порушень, розрахунок пов'язаних з ними збитків та контроль за їх відшкодуванням;
- Попередження та фіксація зловживань посадових осіб, нераціонального використання виробничих ресурсів;
- Виявлення тенденцій та формування пропозицій щодо усунення впливу «конфлікту інтересів», запобігання потенційним збиткам інтересам компанії.

Ревізор

с 05.2018 по 09.2020 (2 года 4 месяца)
Miraton, Одеса (Роздрібна торгівля)

- 90% роботи у режимі відрядження (Київ, Дніпро, Харків, Запоріжжя);
- Проведення планових та позапланових обліків товару, основних засобів та малоцінки на складах та в залах магазинів;
- Аналіз отриманих результатів інвентаризацій, нестач, надлишків та руху товару в 1С. документальне оформлення переобліків;
- Проведення вибіркових ревізій груп товарів;
- Інвентаризація коштів;
- Контроль обліку надходження, переміщення та списання товару;
- Робота з ТЗД: налаштування та внесення даних (термінал збору даних) фактичної кількості наявності товару та звіряння його з обліковими даними;
- Відеоспостереження: Пошук та виявлення порушень, махінацій та невідповідності процесів відповідно до затверджених стандартів компанії. Документальне оформлення одержаних результатів.

SMM менеджер

с 11.2017 по 04.2018 (5 месяцев)
Центр Біржових Технологій, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

- розробка та впровадження контент-плану публікацій;
- Реалізація SMM стратегії акаунтів компанії у соціальних мережах Viber/Telegram/FB/VK/Instagram/YouTube;
- Активне використання Adobe Photoshop;
- написання прес-релізів, описів продукту;
- ведення ділового листування з клієнтами;
- Лідогенерація та виконання планів;
- ведення щотижневої/щомісячної звітності;
- збільшення нової аудиторії;
- проведення конкурсів;
- Робота із сервісами автоматизації постінгу.

Керівник КРО, провідний ревізор

с 06.2015 по 11.2017 (2 года 5 месяцев)
Альфа-Сервис ЮГ, Одесса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- Проведення планових/позапланових інвентаризацій (денний та нічний час) (Одеса, Первомайськ, Херсон, Миколаїв, Київ, Запоріжжя)
- контроль роботи підлеглих на всіх етапах переобліку;
- Аналіз та зведення переобліків;
- запобігання, супровід та контроль процесу справ за фактом виявлених розкрадань;
- контроль складів за допомогою відеоспостереження;
- вартісна оцінка складських та офісних ТМЦ;
- формування та презентація звітності (місяць/квартал/рік) раді директорів;
- впровадження нових та удосконалення методів роботи відділу;
- Закупівля та налаштування ТЗД, меблів, орг.техніки;
- Інвентаризація складських та офісних ТМЦ;
- виконання інших доручень керівництва у стислі терміни та повною звітністю;
- часті відрядження по Україні (3-4 рази на місяць);
- Співбесіда та онбординг нових співробітників відділу.

Комірник

с 05.2014 по 05.2015 (1 год)
ДП "Адідас-Україна", Одеса (Роздрібна торгівля)

- прийом товару (навантаження/вивантаження фур);
- Розстановка товару у складі згідно з адресним зберіганням;
- прийом/відправка/складання переміщень товару;
- повноцінне участь у планових/позапланових переобліках (за допомогою ТЗД).

Консультант-Мерчендайзер

с 11.2013 по 05.2014 (6 месяцев)
ДП "Адідас-Україна", Одеса (Роздрібна торгівля)

- викладення товару, оформлення залу згідно з встановленими стандартами компанії;
- консультування клієнтів, виявлення їх потреб та робота з запереченнями;
- участь у планових/позапланових переобліках магазину;

Педагог-організатор

с 05.2012 по 09.2013 (1 год 4 месяца)
МДЦ Артек, Сімферополь (Освіта, наука)

Університетська практика: 11 змін (кожна по 21 день)

- Організація колективної роботи для зміцнення командного духу та формування дружніх відносин.
- Керівництво групою з метою досягнення спільних цілей та результатів.
- Ефективне управління колективом в режимі багатозадачності при роботі в умовах ненормованого робочого графіка до 15 годин на день.
- Успішний досвід роботи з різними категоріями людей, включаючи осіб з фізичними обмеженнями (40-70% ДЦП, слабочуючі, слабозорі), використовуючи спеціалізовані методики та мову жестів.
- Авторство сценаріїв, постановка та режисура колективних заходів.
- Ретельне ведення звітної документації.
- Виконання додаткових завдань із зазначення керівництва.

Образование

Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

Історико-філософський, Одеса
Высшее, с 2009 по 2014 (5 лет)

Магістр історичних наук

Знания и навыки

  • Користувач ChatGPT
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • Windows
  • Email
  • MacOS
  • Keynote
  • Google Keep
  • Google Docs
  • Discord
  • Скрупульозність
  • Уміння аналізувати
  • Користувач 1С
  • Інвентаризація
  • Здатність до навчання
  • Управлінські навички
  • Ведення CRM
  • Управління персоналом
  • Стратегічне планування
  • Користувач Бітрікс24
  • Комунікабельність
  • Ведення переговорів
  • Самостійне прийняття рішень
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Написання ТЗ

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Особистісні якості:

Високий рівень відповідальності, стратегічне мислення та аналітичний підхід. Максимальна залученість у робочі процеси з фокусом на розвиток бізнесу та інтереси власників. Вмію приймати обґрунтовані рішення та діяти автономно в межах компетенції, керуючись ефективністю та доцільністю для компанії.

Підтримую рівні й конструктивні відносини в колективі. У роботі керуюся виключно бізнес-інтересами без впливу особистих або сторонніх факторів.
Відзначаюся розвиненими організаторськими здібностями, вмінням ефективно керувати персоналом та налагоджувати бізнес-процеси. Орієнтований на досягнення результату, ретельний контроль деталей, дисципліну та дотримання дедлайнів. Висока стресостійкість, принциповість, самоконтроль і відповідальність за прийняті рішення.
Постійно вдосконалюю навички управління, фінансового контролю, логістики та оптимізації бізнес-процесів для підвищення ефективності компанії.

Ключові компетенції:

- Логістика та закупівлі – управління складом, оптимізація запасів, зменшення втрат, переговори з постачальниками.
- Фінанси та аналітика – аудит витрат, контроль білінгових процесів, звірка взаємозаліків, бюджетування.
- Автоматизація бізнес-процесів – управління білінгом, CRM/ERP, GPS-трекерами, впровадження аналітичних систем.
- Контроль та аудит – інвентаризація, фінансовий контроль, безпека складу, відеоспостереження.
- Управління персоналом – координація відділу, підбір кадрів, мотивація, оптимізація роботи команди.

Додаткова інформація:

Маю діючий закордонний паспорт, посвідчення водія категорії B (стаж водіння понад 3 роки), власний автомобіль. Актуальний військовий квиток (оновлений у травні 2024 року).Стаціонарно навчаюся на військовій кафедрі післядипломної освіти у Військовій Академії м. Одеса. (один день на тиждень).

Хобі: підтримую фізичну форму через тренування та активний спосіб життя. Цікавлюся розвитком технологій і їхнім впливом на бізнес-процеси. Віддаю перевагу відпочинку на природі – туристичні походи, польова кухня, кемпінг.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: