• PRO

Катерина

Діловод, інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, секретар, фахівець з обслуговування, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер (управитель) з персоналу

с 06.2023 по наст. время (1 год 3 месяца)
міжнародна благодійна організація, Одеса (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Прийом на роботу, звільнення та переведення працівників. Адаптація нових працівників. Введення кадрової документації. Розробка функціональних обов'язків. Формування та зберігання особових карток працівників .

Старший інспектор відділу кадрового адміністрування

с 01.2021 по 06.2022 (1 год 5 месяцев)
Херсонська дирекція АТ " Укрпошта", Херсон (Послуги для населення та бізнесу)

Прийом на роботу , перевезення та засолення працівників. Введення особових справ , особових карток та трудових книжок. Розробка функціональних обов'язків. Реєстрація наказів та введення журналів реєстрації наказів . Ведення табеля робочого часу. Підготовка документів для відділу бухгалтерського обліку, щодо розрахунків заробітної платні працівників. Оформлення відпусток . Підготовки довідок для працівників за місцем вимоги .

Фахівець з клієнтської підтримки Південної регіональної дирекції УРР

с 10.2016 по 04.2020 (3 года 6 месяцев)
АТ Банк Форвард, Херсон (Фінанси, банки, страхування)

-Обслуживание и консультирование клиентов
-Проверка, подписание и отправка кредитных договоров, оформленных в региональной дирекции
-Проверка договор ,заключенных с партнерами
-Заведения Договоров, заключенных с партнерами, в банковскую программу
- Составление служебных записок
-Удаление из банковской программы партнеров ,которые прекратили свою деятельность
- Ведение кадрового деловодства (прием.увольнение.перевод.отпуска.составления табеля учета рабочего времени сотрудников дирекции).
-Составление заявок на подкрепление банкомата
-Проведения инкассации
-Прием и регистрация заявлений от клиентов (не клиентов) банка
-Подготовка и выдача по запросам клиентов справок
-Прием и учет пластиковых карт.
-Обеспечение жизнедеятельности региональной дирекции
-Отправка и получение коррепонденции

Секретар

с 12.2010 по 01.2016 (5 лет 1 месяц)
Одесский УВК Хабад, Одесса (Освіта, наука)

Ведення документації та наказів . Відповідати на телефоні дзвінки. Складання , редагування розкладів уроків . Робота з оргтехнікою. Замовлення канцелярії. Виконання розпоряджень керівника.

Завідувач канцелярії Дніпровського РВ МНС України в Херсонській обл.

с 08.2004 по 09.2007 (3 года 1 месяц)
Днепровский РВ МЧС Украины в Херсонской обл, Херсон (Державні організації)

Ведення документації підрозділу. Ведення журналів наказів . Ведення наказів підрозділу. Прийом , реєстрація кореспонденції. Передача на підпис керівництву документів . Розподіл між відділами і працівниками кореспонденції . Контроль строків виконання документації. Робота с оргтехнікою. Формування архіву. Формування номенклатури справ .

Образование

ХГМТ ОДЭУ

Техник метеоролог, Херсон
Высшее, с 2000 по 2004 (3 года 9 месяцев)

Знания и навыки

  • Доброзичливість
  • Комунікабельність
  • MS Excel
  • MS Word
  • Здатність до навчання
  • Відповідальність
  • MS Office
  • Користувач 1С
  • Підбір виробничого персоналу
  • Толерантність
  • Ведення документації
  • Підбір керівного персоналу
  • Ведення кадрового обліку
  • Привітність
  • Грамотна усна та письмова мова
  • Ведення CRM
  • Підбір персоналу для рітейлу
  • Онбординг персоналу
  • Проведення групової співбесіди

Знание языков

Украинский — свободно

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: