Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 января 2023

Юлія

Заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
34 года
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

БАРАНОВА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА
(Julia Baranova)

Ціль: Заміщення вакантної посади бухгалтера, замісника головного бухгалтера.
Освіта:
2006 р. –2010 р. Черкаський інститут Банківської справи НБУ, факультет «Економіки», спеціальність «Фінанси», диплом бакалавра (денна форма навчання).
2010 р. –2012 р. Черкаський інститут Банківської справи НБУ, факультет «Економіки», спеціальність «Фінанси», диплом магістра (денна форма навчання).
Досвід роботи:

Бухгалтер
2011 р. – 2015 р. КП «Черкаська служба чистоти», м. Черкаси
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі;
— складання та реєстрація ПН та РК;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації;
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів.

Бухгалтер
2015 р. – 2016 р. ПП, м. Черкаси.

Функціональні обов’язки:
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— участь в проведенні інвентаризації.

Заступник головного бухгалтера
2016 р. – 20.01.2022 Готельно-ресторанний комплекс «Perlyna Rezort»

Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк, касові операції;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— облік ТМЦ, витрат, повернень та виписка доручень,контроль підзвітних коштів;
— участь у інвентаризаціях;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи, різного роду таблиць для директора та власника;
- нарахування з/пл,відпусних та лікарняних;
- знання касового апарату, програмування товарів;
- робота з калькуляційними картками,контроль закупків та продажів у програмі, переоблік залишків;

Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С: Бухгалтерія, BAF,SERVIO, UNF, B52, Fredo zvit, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички ведення податкової звітності;
— грамотна письмова і усна мова;
— знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – рівень Intermediate.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника, вміння та бажання швидко навчатись.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: