Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 30 апреля 2024 PRO

Ірина

Інспектор відділу кадрів, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
46 лет
Город:
Кропивницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з персоналу

с 07.2020 по наст. время (3 года 10 месяцев)
ТОВ "Агроліга Хім", Кропивницький (Сільське господарство, агробізнес)

1.ведення кадрової документації:
•облік особового складу підприємства;
•оформлення прийом, переведення і звільнення працівників;
•формування і ведення особових справ працівників, внесення зміни, пов’язані з трудовою діяльністю;
•заповнення , ведення обліку і збереження трудових книжок, визначення трудового стажу;
•внесення трудового стажу працівників до ПФУ, ведення е-трудових книжок;
•ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
•внесення інформації про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стежила за його своєчасним оновленням і поповненням;
•здійснення контролю за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
•складала встановлену звітність про роботу з кадрами.
2.підбір персоналу
3.ведення документообігу,
•У межах своєї компетенції готувала проекти наказів, рішень і розпоряджень керівника підприємства, а також, за дорученням керівника підприємства, інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства.

•Виконувала окремі доручення керівника підприємства щодо управління перосналом, здійснювала контроль за роботою окремих працівників.
4.та інше.

Помічник керівника (ведення кадрової документації)

с 04.2017 по 05.2020 (3 года 1 месяц)
ТОВ "Імекс-ЛТД", Кропивницький (Видавництво, поліграфія)

1.ведення кадрової документації:
•облік особового складу підприємства;
•оформлення прийом, переведення і звільнення працівників;
•формувала і вела особові справи працівників, внесення зміни, пов’язані з трудовою діяльністю;
•готувала необхідні матеріали для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочень працівників;
•заповнювала, вела облік і зберігала трудові книжки, визначала трудовий стаж;
•ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснювала контроль за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
•вносила інформацію про кількісний склад персоналу та його рух у банк даних, стежила за його своєчасним оновленням і поповненням;
•здійснювала контроль за станом трудової дисципліни в підрозділах підприємства і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку;
•складала встановлену звітність про роботу з кадрами.
2.підбір персоналу
3.ведення документообігу,
•У межах своєї компетенції готувала проекти наказів, рішень і розпоряджень керівника підприємства, а також, за дорученням керівника підприємства, інших матеріалів і документів, що стосуються діяльності підприємства.
•Збирала і отримувала матеріали та інформацію з різних зовнішніх джерел, що необхідна керівникові підприємства, а також забезпечувала її аналіз;
•Організовувала діловодство, вивчала кореспонденцію, що надійшла на підприємство.
4.організація роботи офісу:
•вела запис на прийом до керівника підприємства і організовує прийом відвідувачів.
•Виконувала окремі доручення керівника підприємства щодо управління перосналом, здійснювала контроль за роботою окремих працівників.
•Виконувала інші обов'язки і доручення керівника підприємства в рамках своєї компетенції і спеціалізації на додаткових окремих видах діяльності.
5.ведення документації з охорони праці
6.та інше.

Кіровоградська філія ТОВ "Арт – мастер"

с 05.2008 по 12.2008 (7 месяцев)
Секретар, Кропивницький (Продаж захисту інформації комп’ютерних систем)

1.ведення документообігу,
2. організація роботи офісу,
3. ведення кадрової документації,
4. та інше.
З 15.07.2008р. за сумісництвом фахівець із захисту інформації комп’ютерних систем Кіровоградської філії ТОВ "Арт – мастер"

Менеджер – координатор

с 12.2007 по 05.2008 (5 месяцев)
ТОВ "Медком – Дніпропетровськ", Кропивницький (Продаж)

Адміністратор сектору обліку та адміністрування (координатор)

с 04.2002 по 12.2007 (5 лет 8 месяцев)
Кіровоградська філія ЗАТ компанія "Райз", Кропивницький (Сільське господарство, агробізнес)

Образование

КДПУ ім. Володимира Винниченка

Фізико-математичний, математика та основи інформатики, Кіровоград
Высшее, с 1995 по 2000 (4 года 9 месяцев)

1995-2000рр. Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Математика і основи інформатики" та здобула кваліфікацію вчителя математики і основ інформатики.
2000-2001рр. Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю "Інформатика" та здобула кваліфікацію магістра інформатики.

Дополнительное образование и сертификаты

Харьковский ООО "Институт современных профессий" Курсы: бухгалтерский учет по ПСБУ (положения стандарта бухгалтерского учета)

2007р

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Відповідальність Здатність до навчання

Дополнительная информация

Професійні навички:
•Аналітичні – дослідження, оцінка, вивчення, систематизація дани, вміння працювати з великими обсягами інформації.
•Організаторські.
•Креативність, вміння нестандартно мислити.
•Уміння вирішувати комплексні завдання.
•Прагнення до вдосконалення і готовність навчатися.
•Навички самоорганізації.
•Уміння ставити цілі і досягати їх.

Похожие кандидаты

Інспектор відділу кадрів
Кропивницкий

Інспектор відділу кадрів
12000 грн, Кропивницкий

Інспектор відділу кадрів
Кропивницкий

Інспектор відділу кадрів
Кропивницкий

Інспектор відділу кадрів
Кропивницкий, Знаменка

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: