Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Яна

Адміністратор, 20 000 грн

Рассматривает должности:
Адміністратор, Менеджер з продажу, Спеціаліст з інвентаризації, Менеджер роботи з клієнтами
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
38 лет
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор

с 12.2023 по 07.2025 (1 год 7 месяцев)
Rozetka, Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Посада:
Адміністратор інтернет-магазинів / Головний менеджер із замовлень / Менеджер з додавання контену (дистанційно).
Охоплює: контент, замовлення, логістику, маркетплейси, клієнтів.
Платформи: Rozetka, Prom, Епіцентр.

Основні обов’язки:
1. Повний цикл роботи з маркетплейсами Rozetka, Prom, Епіцентр.
2. Прийом, обробка та супровід замовлень на всіх етапах.
3. Комунікація з клієнтами (усна та письмова).
4. Оформлення та відстеження відправлень, формування ТТН.
5. Ведення бази даних товарів, контроль залишків складу.
6. Додавання контенту: написання описів, завантаження фото, заповнення характеристик товарів.
6. Розміщення товарів на платформах Rozetka, Prom, Епіцентр.
7. Моніторинг актуальності цін, наявності та оновлення асортименту.
8. Вдосконалення процесів.

Керівник складу

с 03.2021 по 11.2023 (2 года 8 месяцев)
Fashion Drop, Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Компанія з дропшипінгу жіночого одягу (білизна, купальники, одяг для дому).
Досвід роботи:
Керуюча / Старший менеджер / Завідувач складу.

Основні обов’язки:
1. Організація та контроль усіх етапів роботи складу (жіноча білизна, купальники, одяг для дому).
2. Прийом товару, розміщення, маркування (стікерування, кодування), проведення інвентаризацій.
3. Внесення даних у систему обліку, ведення та актуалізація товарної бази.
4. Робота з клієнтами: консультації, обробка замовлень, вирішення проблемних ситуацій.
5. Оформлення замовлень, формування ТТН, збір та упаковка товарів (дропшипінг по Україні та за кордон).
6. Навчання нових працівників, розподіл завдань, контроль якості виконання роботи.
7. Підготовка внутрішньої звітності для керівництва.
8. Взаємодія зі службами доставки, контроль відправлень.
9. Оптимізація складських процесів для підвищення ефективності роботи.

Кассир в магазин

с 11.2020 по 02.2021 (3 месяца)
Міні-маркет, Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Досвід роботи:
Касир / Продавець-консультант.

Основні обов’язки:
1. Консультування клієнтів щодо асортименту товарів.
2. Проведення розрахунків на касі (готівковий та безготівковий 3. розрахунок).
3. Робота з POS-терміналом та касовим апаратом.
4. Викладка товару, дотримання стандартів мерчандайзингу.
5. Підтримка порядку в торговому залі.
6. Прийом та облік товару.

Оператор call-центра

с 03.2019 по 06.2019 (3 месяца)
Call centre, Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Досвід роботи:
Оператор Call-центру.

Основні обов’язки:
1.Вихідні та вхідні дзвінки (консультації, підтвердження замовлень, інформування клієнтів).
2. Прийом та обробка замовлень по телефону.
3. Внесення даних у CRM-систему.
4. Комунікація з суміжними відділами (логістика, продажі).
5. Дотримання стандартів обслуговування та скриптів.

Адміністратор

с 03.2014 по 05.2017 (3 года 2 месяца)
Хмельницький речовий ринок, Хмельницький (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Адміністратор.
Компанія з пошиття жіночих суконь, Хмельницький речовий ринок.

Основні обов’язки:
1. Ведення обліку трьох торгових точок, щотижневий переоблік товару.
2. Підбір тканин та закупівля матеріалів для пошиття виробів.
3. Контроль процесу виробництва: від крою до готового виробу.
4. Допомога в прасуванні та пакуванні готової продукції.
5. Координація між швачками, продавцями та постачальниками.

Бармен

с 04.2013 по 04.2014 (1 год)
Південна Брама, Хмельницький (Готельно-ресторанний бізнес)

Бармен-офіціант.
Основні обов’язки:
1. Зустріч гостей.
2. Прийом та подача замовлень, консультування щодо меню та напоїв.
3. Приготування гарячих та холодних напоїв (кава, чай, коктейлі)
4. Підтримання чистоти та порядку на барі та у залі
3. Обслуговування гостей ресторану відповідно до стандартів сервісу.
4. Координація роботи з іншими відділами (ресторан, рецепція, прибирання).
6. Оформлення рахунків та робота з касовим апаратом.
7. Створення комфортної атмосфери для гостей, вирішення поточних запитань
8. Підтримка високого рівня сервісу та задоволення клієнтів.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 02.2011 по 03.2013 (2 года 1 месяц)
Салон магазин «Оселя», Хмельницький (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов’язки:
1. Консультація клієнтів щодо асортименту керамічної плитки та сантехніки.
2. Професійна допомога у підборі матеріалів відповідно до стилю та бюджету клієнта.
3. Участь у виставках і відрядженнях з метою ознайомлення з новинками продукції.
4. Ведення замовлень, оформлення рахунків, контроль виконання поставок.
5. Організація та підтримка експозиції: виставкова продукція, оновлення вітрин.
6. Робота з каталогами, технічною документацією та постачальниками.
7. Виконання плану продажів та участь у досягненні загальних цілей магазину.

Менеджер з продажу нерухомості

с 06.2008 по 04.2011 (2 года 10 месяцев)
Салон магазин «Еліт Кераміка», Хмельницький (Роздрібна торгівля)

Основні обов’язки:
1. Консультація клієнтів щодо асортименту керамічної плитки та сантехніки
2. Професійна допомога у підборі матеріалів під стиль та бюджет клієнта
3. Ведення замовлень, оформлення рахунків та контроль поставок
4. Робота з виставковою продукцією та оновленням вітрин
5. Робота з постачальниками, каталогами та технічною документацією
6. Виконання плану продажів та участь у внутрішніх тренінгахсультація клієнтів у виборі керамічної плитки та сантехніки.

Образование

МАУП

Фінанси, Хмельницький
Неоконченное высшее, с 2003 по 2007 (4 года 1 месяц)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: