Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тетяна

Адміністратор, асистент керівника

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
40 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор торгового представництва, касир

с 06.2024 по 12.2024 (6 месяцев)
Емет, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• Робота з касою: відображення в обліковій програмі рух коштів — прихід, витрата, обмін коштів, проводити інкасацію коштів, видавати заробітну платню, кошти, відповідно до бюджету.
• Забезпечення життєдіяльності представництва (обслуговування орг.техніки, слідкувати за чистотою, наявністю води, бумаги, канцтоварів, тощо);
• Забезпечення своєчасної оплати оренди, комунальних послуг, інтернету, тощо;
• Бюджетування витрат на офіс і
контроль використання;
• Організація та підготовка до навчань
представництва: готувати начальний зал,
формувати пакети рекламної продукції для учнів, організовувати кава-брейки, обід та трансфер спікерів.
• Документообіг роботи представництва ті відповідна звітність

Молодший категорійний менеджер

с 03.2023 по 06.2024 (1 год 3 месяца)
Цитрус, Одеса (Роздрібна торгівля)

Створення нових позицій товарів
Переміщення товарів між ТТ та складом
Моніторинг наявності та продажу товарів
Розміщення замовлень постачальникам
Підготовка звітів для постачальників
Оновлення прайсів

Помічник баєра

с 05.2022 по 03.2023 (10 месяцев)
Кадіум, Дистанційно (Роздрібна торгівля)

Організація та підготовка виробів для презентації колекції (підготовка фото, складання таблиці (файлу) колекції;
Контроль відвантажень постачальника відповідно до накладного (нагадування про недовантаження або затримку відправки товару);
Звірка оприбуткування товару ( за звітом 1с)
Звірка з постачальником (за відправленим товаром) у разі потреби.
Допомога у веденні документообігу (друк накладних, складання звітів звірка з 1с з постачальником у разі відсутності доступу Байєра до ресурсу (якщо баєр у відрядженні, без доступу до 1с і т.д.))

Адміністратор відділу управління проектами

с 07.2021 по 02.2022 (7 месяцев)
БаДМ, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Документування та актуалізація методології управління проектами.
Ведення зведеної документації за проектами (реєстри, зведені таблиці та ін.).
Формування зведеної звітності за проектами.
Адміністрація зборів проектного комітету, ведення протоколів.
Консультування та навчання з методології управління проектами.
Забезпечення підрозділу канцелярією, водою.

Фахівець відділу контролю бюджетів, комерційних закупівель та запасів

с 12.2016 по 05.2020 (3 года 5 месяцев)
ООО «КОМФИ ТРЕЙД», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

• перевірка відповідності заявок на комерційні закупівлі затвердженому ліміту на закупівлю товару за періодом компанії з метою забезпечення не перевищення поточних лімітів у межах чинних: бюджету, тактики та стратегії закупівель, поточної комерційної політики компанії
• щотижневе формування звіту щодо покриття запасів під торгівлю
• ведення звіту з інвестиційних закупівель (деталізація інформації щодо ІЗ, заповнення фактичних даних, розрахунок фактичних та абсолютних відхилень продажів)
• вивантаження даних для формування звітів із «Диспетчера звітів», «JDA» (за запитом)

Диспетчер відділу внутрішньої доставки

с 11.2013 по 12.2016 (3 года 1 месяц)
ГК АЛЛО, Дніпро (Транспорт, логістика)

• розрахунок вартості відправлення товару (робота з тарифами)
• робота з претензій з перевізниками та одержувачами, складання документації
• формування актів виконаних робіт та деталізація з відправок
• ведення зведеної звітності щодо актів виконаних робіт
облік, контроль своєчасного оприбуткування товару в 1С
• повідомлення отримувачів про рух товару
• реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, контроль, координація, підтримка, виконання рішень, розпоряджень керівника

Провідний фахівець відділу довідково обліку

с 08.2005 по 08.2011 (6 лет)
УІТ ГУ МВС України в Дніпропетровській області, Дніпро (Охорона, безпека, оборона)

•прийом та виконання запитів від співробітників ОВС
• підтримка в актуальному стані персонально-довідкової картотеки
• прийом, реєстрація та обробка заяв від громадян
• організація прийому громадян
• складання звітів щодо надання платних послуг
• виконання доручень керівника, прийом телефонних дзвінків

Образование

Національна металургійна академія України

Економіка підприємства, Дніпро
Высшее, с 2005 по 2011 (6 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

FASHION &ART ACADEMY by NAYDENKO MARINA, Personal stylist

2020-2021

Знания и навыки

  • Комунікабельність
  • Діловий етикет
  • Багатозадачність
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Работа с оргтехникой
  • ERP
  • Деловой этикет
  • OLAP
  • MS Excel
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Самостійність
  • Неконфліктність
  • Зосередженість
  • Користувач Бітрікс24
  • Уважність
  • Здатність до навчання
  • Користувач 1С

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Впевнений користувач ПК та офісних програм;
Грамотна усна і письмова мова;
Організаторські здібності;
Знання ділового етикету;
Уміння вирішувати конфліктні ситуації;
Навички забезпечення життєдіяльності офісу;
Навички спілкування з клієнтами;

Хобі: спорт, піші прогулянки, консультації зі стилю, йога, медитація, малювання картин за номерами, декорування, читання.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: