Анастасия
Фінансовий директор, фінансист, внутрішній аудитор, фін. контролер, операційний
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 40 лет
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Другие страны, Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6262366
Опыт работы
Начальник фінансового вiдділу
с 06.2021 по 07.2022
(1 год 1 месяц)
ВПГ Агро (ТОВ БЕСТ ТРАНС СОЛЮШНС), Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Контроль і аналіз операційного циклу. Формування собiвартостi . План- факт. Керівництво відділом продажів. Робота з зведеними таблицями. Введення і облік банку землі, фінансовий облік і моніторинг, постановка обліку елеватора (повний контроль иу правленческого облік, даного напрямку), перевалка зберігання, експорт зерна і оформлення угод по трейдингу. Управлінська звітність та частковий аудит діяльності. Робота з аналізу економічних ризиків, в роботі з партнерам. Повний аналіз і аудит компаній-партнерів, за даними податкової звітності та youcontrol
Аудитор
с 10.2020 по 04.2021
(6 месяцев)
ВИВА, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Контроль и аудит процессов, отельно-ресторанного направления
Директор ресторана
с 10.2018 по 04.2020
(1 год 6 месяцев)
ПЦ Лола, Гастробар SameToй, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
-Операційна діяльність. Управління комерційною та фінансовою діяльністю, формування і ведення звітності (P & L і Cash Flow, баланс)
- бюджетування, контроль виконання, оперативне реагування;
- оптимізація витрат;
-кадровий документооббіг
- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
- оформлення ліцензій та дозволів на торгівлю, дозвіл на сезонний майданчик
- облік персонала
- робота з меню
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з рознічними торговими точками;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ,ОЗ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- організація банкетів та заходів
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
-звітність перед інвестором, та планування витрат та доходів
тощо
- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- організація банкетів та заходів
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
-звітність перед інвестором, тощо
Директор ресторана
с 03.2016 по 09.2018
(2 года 6 месяцев)
ТОВ «ПЦ ЛЕГО» ресторан «Домъ Грибоедова», Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
-Операційна діяльність. Управління комерційною та фінансовою діяльністю, формування і ведення звітності (P & L і Cash Flow, баланс)
- бюджетування, контроль виконання, оперативне реагування;
- оптимізація витрат;
-кадровий документооббіг
- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
- оформлення ліцензій та дозволів на торгівлю, дозвіл на сезонний майданчик
- робота з меню
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
Директор
с 11.2011 по 04.2021
(9 лет 5 месяцев)
Приватний підприємець, Київ (Бухгалтерський облік, ресторанна діяльність)
-Контроль діяльності готельно-ресторанного комплексу. Внутрішній аудит. Побудова звітності для власників бізнесу
-Операційна діяльність. Управління комерційною та фінансовою діяльністю, формування і ведення звітності (P & L і Cash Flow, баланс)
- бюджетування, контроль виконання, оперативне реагування;
- оптимізація витрат;
-кадровий документооббіг
- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- переговори та підписання договорів
- нарахування зарплати
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
- оформлення ліцензій та дозволів на торгівлю, дозвіл на сезонний майданчик
- облік персонала
- робота з меню
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з рознічними торговими точками;
- контроль та постановка рабочого процессу ресторана, бухгалтерський облік та взаємодія з контролюючими органами
- підбір та навчання персоналу
- організація банкетів та заходів
- переговори та підписання договорів
- облік товарних та продуктових залишків (інвентаризація)
- організація закупок
Головний бухгалтер
с 02.2011 по 10.2011
(8 месяцев)
ТОВ «ПРЕСА-ТРЕЙД», Київ (оптова та рознічна торгівля)
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку; — постановка та введення фінансового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з рознічними торговими точками;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ,ОЗ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
— керівництво відділом (6 чол.).
Головний бухгалтер
с 01.2009 по 08.2010
(1 год 7 месяцев)
ТОВ «МИКОНТ» (нафтобаза), Миколаїв (нафтобаза (виробництво, торгівля продуктів та послуг, експорт))
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з головной компанієй ;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи; проходження перевірок
— керівництво відділом (4 чол.).
Головний бухгалтер НП
с 03.2008 по 01.2009
(10 месяцев)
ЗАТ «ІНКОМ», НП “Інком-Миколаїв”, Київ (оптова та рознічна торгівля)
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку;
— здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;
— надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів, відстеження парафій на розрахункові рахунки;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);
— податкове планування; розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;
— налагодження документообігу з філією та відокремленими підрозділами;
— контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
— взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;
— облік ТМЦ, витрат, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок зарплати;
— участь у перевірці та погодження договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документів;
— підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи;
Головний бухгалтер
с 03.2005 по 03.2008
(3 года)
ТОВ «ІКС-Миколаїв», Миколаїв (Торгівля)
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та налогового обліку в повному обсязі ;
— постановка обліку виробничих операцій;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— облік ОЗ;
— розрахунок заробітної плати;
— контроль договорів.
— контроль складських залишків, контроль за списанням товару зі складу;
— ведення операцій по руху ТМЦ, облік надходження, реалізації товару;
— прийом, контроль і обробка первинної документації;
— ведення документів по складу;
— формування документації по списанню товарів;
— участь
Головний бухгалтер
с 09.2002 по 01.2003
(4 месяца)
Миколаївська державна регіональна випробувальна лабораторія с/г продукції, Миколаїв (Державні організації)
Функціональні обов’язки:
— ведення бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі (бюджет);
— відновлення обліку;
— постановка обліку виробничих операцій;
— складання бухгалтерської та податкової звітності;
— ведення кадрової документації;
-взаємодія з казначейством
— розрахунок заробітної плати;
— укладання договорів.
Бухгалтер
с 07.2001 по 08.2002
(1 год 1 месяц)
ТОВ «Техмонтаж», Миколаїв (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Функціональні обов’язки:
— касові операції;
— бух облік матеріалів;
— виставлення рахунків клієнтам;
— укладання договорів
Образование
Національний університет кораблебудування ім. Адм. Макарова
«Економіка і підприємництво», Миколаїв
Высшее, с 2001 по 2005 (3 года 6 месяцев)
спеціальність «Економіст», диплом бакалавра з економіки
Національний університет кораблебудування ім. Адм. Макарова
«Фінанси», спеціальність «Фінансіст», Миколаїв
Высшее, с 2001 по 2006 (4 года 5 месяцев)
диплом спеціаліста з фінансів
Миколаївський політехнічний технікум
«Облік та аудит», Миколаїв
Среднее специальное, с 1998 по 2001 (2 года 9 месяцев)
спеціальність «Бухгалтер»
Знания и навыки
Дополнительная информация
Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.
Професійні навички:
— володію комп’ютером (Знання MS Office, 1С, Медок.);
— володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання...
— досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів ;
— досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;
— досвід проходження перевірок контролюючими органами;
— уміння працювати в системах «Банк-Клієнт», «Інтернет-банк»;
— досвід формування платіжних доручень і вимог;
— досвід підготовки та підписання контрактів;
— знання податкового законодавства;
— досвід ведення переговорів;
— уміння працювати в команді;
— навички управління персоналом;
— навички ведення податкової звітності;
— атестат професійного бухгалтера;
— грамотна письмова і усна мова;
Другие резюме этого кандидата
Киев, Другие страны, Удаленно
Говоруха Анастасия Александровна Дата рождения: 29 июн 1983 Регион: Киев Возможность переезда: Другие страны Телефон(ы): E-mail: Финансовый директор, финансист, внутренний аудитор, экономист, бухгалтер (удаленная...
Яремче, Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Начальник фiнансового вiддiлу, Бест Транс, 2 года 11 месяцев
- Аудитор, Вива, 6 месяцев
Похожие кандидаты
Фінансовий директор, заступник, керівник фінансового відділу, фін. контролер
70000 грн, Киев
Фінансовий директор, CFO, заступник фінансового директора, начальник фінансово-економічного відділу
Киев, Николаев
,
еще 3 города
Внутрішній аудитор, ревізор, фінансовий контролер
Киев
Фінансовий директор, заступник фінансового директора, операційний директор
Киев, Другие страны
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Киев
Внутрішній аудитор, начальник КРВ, ревізор, спеціаліст з економічної безпеки
55000 грн, Киев, Винница
,
еще 4 города