Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ольга

Адміністратор рецепції, готелю, з клінінгу, 30 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер об'єкту

с 06.2022 по 10.2022 (4 месяца)
Інвайт ТОВ, Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Адміністратор бригад по сервісу

с 06.2020 по 02.2021 (8 месяцев)
Інвайт ТОВ, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Підбір, навчання і контроль бригад по сервісу на об'єктах господарювання, табелювання, складання графіків роботи особового складу, взаємодія з замовниками для поліпшення обслуговування і усунення недоліків, контроль витратних матеріалів, спорядження та техніки
Робота була за сумісництвом

Агент з обслуговування пасажирів

с 06.2016 по 02.2022 (5 лет 8 месяцев)
ICS-AERO handling, Киев (Транспорт, логістика)

Організація безпеки та високого рівня сервісу на літаках різних типів для пасажирів vip-сегменту.

Старший бортпровідник-інструктор

с 01.2000 по 08.2018 (18 лет 7 месяцев)
УАК "Аеростар", Киев (Транспорт, логістика)

Організація високого рівня сервісу та забезпечення безпеки пасажирів на бортах ПС бізнес-класу.
Проведення співбесід,підготовки,вводу в дію кандидатів у ботпровідники від початкого рівня до льотного фахівця.
Управління службою бортпровідників у кількості від 5 до 12 осіб,в залежності від кількості і типу ПС.
Періодичне проведення курсів підвищення кваліфікації та тренінгів персоналу на базі учбових центрів та на літаках.
Розробка та введення документов та програм,які регламентують роботу персоналу,а також технологічних карт для обслуговування пассажирів.
Введення графіків роботи
та відпочинку персоналу.
Контроль якості праці персоналу на всіх етапах роботи з метою дотримання безпеки та поліпшення якості сервісу для пасажирів.
Контроль дотримання норм пожежної безпеки та охорони праці персоналом.
Розробка меню для пасажирів та екіпажів,з урахуванням високих норм вимог та стандартів сервісу.
Комунікація із суміжними службами, зокрема з хендлінгами,клінінгами, кейтерінгами,ресторанами та т.п.для забезпечення високого рівня сервісу для пасажирів на борту.
Надання медичної допомоги у межах професійних обов'язків.
Пошук та впровадження нових концепцій для покращення сервісу для залучення нових клієнтів компанії.
Професійний ріст в компанії від рядового фахівця до керівника служби.

Образование

НуБип

Зооїнженерія, Київ
Высшее, с 1993 по 1998 (5 лет)

Селекція та розведення с/г тварин(коней)

Знания и навыки

  • MS Office
  • CRM
  • Великий досвід управління персоналом
  • Добре знаю критерії якості сервісу та обслуговування в готелях

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Основними моїми пріоритетами є- пунктуальність,виконавчість,дипломатичність, відповідальність, комунікабельність, вміння працювати в умовах багатозадачності.
Добре знаю норми етики та ділового етикету.
Наявність санітарної книжки.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: