Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Анастасія

Помічник відділу маркетингу, 30 000 грн

Рассматривает должности:
Помічник відділу маркетингу, Адміністратор, Адміністратор ресторану, Керуючий мережею закладів харчування, Менеджер з логістики, Direct-менеджер, Рекрутер
Вид занятости:
полная
Возраст:
24 года
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор

с 06.2023 по наст. время (2 года 2 месяца)
KimKimchi Korean BBQ, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- Відповідальність за відкриття та закриття закладу, забезпечення його безперебійної роботи.
- Навчання, контроль, мотивація та забезпечення високої якості обслуговування офіціантами.
- Ефективний контроль за роботою технічного персоналу, касира та хостес.
- Вирішення конфліктних ситуацій з гостями, забезпечення високого рівня клієнтського сервісу.
- Ведення обліку хоз. товарів та розхідників, своєчасне їх замовлення та контроль.
- Проведення інвентаризацій для забезпечення точності обліку товарів.
- Ефективна комунікація між різними підрозділами та забезпечення вчасної видачі замовлень.
- Складання робочих графіків для персоналу з урахуванням потреб закладу та працівників.
- Контроль за експлуатацією обладнання та вирішення питань, пов'язаних з поломками обладнання.
- Проведення співбесід та супровід у стажуванні нових працівників.
- Робота з програмами обліку і управління рестораном, включаючи Servio, Syrve, Choice, Bolt, Glovo і Expiranza. Робота з Google-таблицями.
- Ефективна реакція та робота з негативними відгуками, для підвищення репутації закладу.

Адміністратор

с 07.2022 по 04.2023 (9 месяцев)
Gastro Family Market “Сім‘я ресторанів Дмитра Борисова", Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- Відкриття та закриття закладу
- Контроль роботи працівників усіх підрозділів
- Контроль якості виконання стандартів працівниками
- Облік руху коштів
- Прийом товару, замовлення товару
- Вирішення конфліктних ситуацій
- Робота з Word, Excel, Smart Touch, Google таблицями
- Робота з касирами (проведення навчання по обслуговуванню та підвищенню середнього чеку)
- Пошук персоналу, проведення співбесід та стажування персоналу
- Проведення інвентаризацій
- Видача авансу та заробітньої плати
- Проведення п‘ятихвилинок з персоналом
- Формування графіку працівників на місяць
- Робота з доставкою болт/глово
- Створення чек листів та контроль за їх виконанням
- Організація подій в закладі (музиканти, івенти, тощо)
- Виконання обов‘язків керівника за його відсутності

Адміністратор

с 01.2022 по 08.2022 (7 месяцев)
Music Lab, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- Контроль робочих процесів усіх підрозділів
- Забезпечення безперебійної роботи закладу
- Вирішення конфліктних ситуацій
- Робота з постачальниками
- Прийом та контроль бронювання столиків
- Робота з персоналом
- Здійснення координації дій по зустрічі і вітанню відвідувачів, контроль якості обслуговування відвідувачів
- Ведення графіку працівників
- Координація роботи персоналу по підготовці залів до обслуговування відвідувачів
- Облік руху коштів
- Контроль наявності та замовлення необхідного товару
- Ведення первинної бухгалтерії, робота в Excel, Word
- Контроль проведення та участь у проведенні інвентаризацій
- Пошук персоналу на відповідних сайтах та платформах, проведення співбесід, стажування персоналу
- Нарахування заробітної плати та премій
- Ведення соцмереж (Instagram, Facebook)
- Комунікація з відвідувачами (опрацювання відгуків в Google Maps)

Адміністратор ТЗ

с 08.2021 по 12.2021 (4 месяца)
Свій Маркет, Львів (Роздрібна торгівля)

Контроль торгового залу, наявності та друк цінників
Дотримання чистоти
Прийом товару, викладка товару згідно планограм
Контроль роботи та дотримання стандартів касирів
Контроль термінів та якості продукції
Ведення первинної бухгалтерії за відсутності керуючого, робота з програмою КУП, досвід роботи в Bitrix. Виконання всіх обов'язків керуючого за його відсутності
Обслуговування клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій, допомога в стажуванні та адаптації нових працівників.

Адміністратор

с 02.2020 по 04.2021 (1 год 2 месяца)
Франсуа, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

- Контроль закладу 24/7
- Забезпечення безперебійної роботи закладу
- Пошук персоналу, проведення співбесід, стажування персоналу,(максимальна к-сть персоналу під моїм керівництвом - 12 працівників).
- Повний контроль дотримання стандартів компанії
- Ведення первинної бухгалтерії (1с). Робота з ПК, в Excel, Word, іншими програмами
- Облік руху коштів
- Обслуговування відвідувачів, спілкування з відвідувачами та вирішення конфліктних ситуацій
- Складання графіків роботи, нарахування заробітної плати, премій та відсотків. -Проведення щомісячних інвентаризацій -Контроль наявності та замовлення необхідного товару
- Контроль над всіма процесами в закладі від документації до якості виконання роботи кожного з працівників.

Образование

ЛВПУ торгівлі та сфери послуг

Кухар, бармен, офіціант, Львів
Среднее специальное, с 2016 по 2019 (2 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертификат

Знания и навыки

  • MS Office
  • Google Docs
  • Google

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: