Алина
Закупівельник, 50 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 29 лет
- Город:
- Днепр
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6352745
Опыт работы
Закупівельник
с 08.2021 по наст. время
(2 года 9 месяцев)
Varus, Дніпро (Роздрібна торгівля)
3 роки досвіду роботи комерційної діяльності у рітейлі національного формату.Ведення категорії свіжих фруктів та овочів
Формування конкурентоспроможного асортименту і розвиток категорії з точки зору
категорійного менеджменту, постійний аналіз ринку і потреб покупців, пошук
альтернативних постачальників і ринків для закупівель товару, закупівля товару,
проведення переговорів з постачальниками і фермерськими господарствами щодо умов
співпраці і постачання товару, докоментообігу, дебіторської заборгованості, в рамках
стратегії розвитку компаніїї формування та винесення на розгляд керівництва пропозиції
щодо організації процесу закупівель та досягненню основних планових показників.
Образование
Дніпропетровський Державний Університет внутрішніх справ
Юрист, Дніпро
Высшее, с 2013 по 2015 (2 года)
Дополнительная информация
Пелих Аліна Ігорівна
ПР. Б. Хмельницького буд 38 кв.164 • м.Дніпро • тел. 38 (99) 23 55 309
• e-mail: [
Професійні навички
Знання норм матеріального та процесуального права;
Вміння працювати з правовими базами даних
Грамотна усна і письмова мова
Особисті дані
Д.н. 07.06.1994р.
Незаміжня
Дітей не маю
Судимостей не маю
Досвід роботи
Лютий 2014р. – листопад 2014р. (строковий договір)
Відділ Держземагенства у Магдалинівському районі
Посада: провідний спеціаліст відділу Держземагенства у Магдалинівському районі.
Листопад 2018- по серпень 2020
ООО «Атб-маркет»
Посада: діловод (секретар)
робота з документами (діловодство)
підготовка документів для керівника
ведення ділового листування
ведення електронного документообігу
виконання завдань керівника
прийом дзвінків
досвід збору інформації та обробки .
Вересень 2020- по цей час
ООО «Омега»
Посада: адміністратор (помічник керівника)
•робота в програмі 8.3 (створення заявок і подача їх на оплату, звітність)
•надання звітності в бухгалтерію;
•оформлення довіреностей, наказів на відрядження;
•формування авансових звітів;
•ведення табелю робочого часу відділу;
•створення ZOOM-конференцій, службових записок по внутрішньої комунікації в компанії;
•замовлення канцелярії для відділу;
•виконання службових доручень керівника.
Освіта
2013-2016рр. Повна вища юридична освіта.
Дніпропетровський університет внутрішніх справ
Факультет: Правознавство
Спеціальність: спеціаліст-правознавець
Додаткові відомості
Англійська мова – рівень володіння середній.
ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, Excel, Power Point, Word, Directum навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).
Особисті якості: Цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, гарне почуття гумору.
Похожие кандидаты
Менеджер з закупівель
35000 грн, Днепр
Снабженец, менеджер, заведующий хозяйством
Днепр
Менеджер з продажу та закупівель
Днепр
Фахівець відділу закупівель
Днепр