Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Надія

Продавець-консультант, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
25 лет
Город:
Васильков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Лук‘яненко Надія Миколаївна

Бажана посада: продавець-консультант.
Бажаний рівень доходу: від 15000 грн.

Дата народження: 05.08.1999
Місце проживання: м. Васильків.
Контактна інформація:
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ключові знання та навички:
• вміння працювати в команді;
• робота на результат;
• вміння порозумітися з клієнтом;
• досвід пошуку та залучення клієнтів;
• організаторські можливості, •комунікабельність.

Досвід роботи :
“Приват Банк” Спеціаліст з обслуговування клієнтів.
Основні обов‘язки:
Консультування клієнтів по умовам банку, домога у вирішенні питань, видача карт, оформлення страховок, контроль транзакцій вже виданих карт, моніторинг своїх показників KPI.
З 24.11.2022 по 25.01.2023.
Звільнення за власним бажанням.

"Punisher"
Основні обов‘язки:
Правильна і якісна консультація покупців по товару (воєнна амуніція і спорядження), викладка нового товару в зал, слідкування за наповненістю залу необхідним товаром і його зовнішнім виглядом, переоцінка за курсом $.
З 24.08.2022 по 20.11.2022
Звільнення за власним бажанням.

"OTP Bank" Фахівець з навчання (рекрутер)
Основні обов'язки:
Пошук кандидатів на посаду кредитного спеціаліста, проведення співбесід, відбір відповідних кадрів, введення кандидата в курс роботи на торгових точках, робота з анкетою та документами на працевлаштування.
З 26.10.2021 по 16.08.2022.
Звільнилась за власним бажанням у зв‘язку з воєнним станом в країні.

"OTP Bank" Кредитний спеціаліст.
Основні обов'язки:
Видача розстрочок, консультування клієнтів щодо умов, ведення звітності, робота з документацією.
З 2.06.2021 по 26.10.2021.
Переведена на посаду «фахівець з навчання»


"LC WAIKIKI"
Основні обов'язки: консультування клієнтів, підтримання чистоти в залі, проведення переоцінки відділу, оформлення вітрин згідно зі стандартами компанії, перевірка та збирання речей на трансфер.
З 25.09.2020 по 30.03.2021.
Звільнилась за власним бажанням.

Освіта :
ВПУ МОДИ І СТИЛЮ.
Професії: адміністратор, секретар керівника, касир у банку.
Додаткова інформація :
Знання ПК: впевнений користувач;
Іноземні мови: англійська - - Елементарне володіння (Basic User)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: