Анна
Менеджер, руководитель (управление персоналом)
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 34 года
- Город:
- Житомир
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6366985
Опыт работы
Фахівець Департаменту супроводження В2В клієнтів
с 01.2022 по наст. время
(2 года 4 месяца)
ТОВ НОВА ПЕЙ, Житомир (Фінанси, банки, страхування)
1.Консультація клієнтів по фінансовими послугами та продуктами компанії
2. Робота з договорами (реєстрація, погодження, супроводження)
3. Здійснення заходів з належної перевірки клієнтів
Дополнительная информация
Особисті дані•Д.н. 08 листопада 1989 р.
•Заміжня
Лютий 2021- Листопад 2021
АТ «Укрпошта»
Посада: Територіальний менеджер
Посадові обов'язки: організація ефективної роботи та забезпечення виконання плану доходів підпорядкованих відділень. Здійснення пошуку та залучення нових клієнтів, проведення зустрічей та комерційних переговорів. Підбір персоналу, оцінювання знань працівників, вдосконалення організаціїї виробництва, підвищення продуктивності праці та ефективності виробництва.
2020- 2021
ТОВ «Смарт Тренд»
Посада: Менеджер з підтримки програм лояльності
Посадові обов’язки: консультування покупців, внесення даних клієнтів, зняття даних в системі та аналіз покупок, формування аналітичних звітів, підбір та навчання промоутерів, контроль графіку роботи та якість обслуговування
Досвід роботи 2017 р. – 2020
Декретна відпустка
2014 р. –2017р.
ТОВ «Нова Пошта»
Посада: керівник відділення
Посадові обов'язки: організація ефективної роботи відділення, аналіз і покращення показників якості та сервісу відділення, управління ефективністю персоналом, вирішення проблем Клієнтів, робота з претензіями і скаргами, надання звітності.
2012-2014р.
ТОВ “Нова Пошта”
Посада: оператор, виконуюча обов'язки керівника відділення
Посадові обов'язки: робота з клієнтами, вирішення проблем Клієнтів, надання звітності
Освіта2007-2009 р.
Житомирськиї коооперативний коледж бізнесу і права
Спеціальність: Банківська справа (молодший спеціаліст)
2009-2012
Житомирський національний агроекологічний університет
Спеціальність: Облік і аудит (бакалавр)
2013-2014
Житомирський національний агроекологічний університет
Спеціальність: Облік і аудит (магістр)
Додаткові відомості
•ПК – досвідчений користувач (повний пакет програм MS Office, навігація в Internet, довідково-інформаційні програми).
•Маю права водія кат. В, власний автомобіль
Особисті дані
• цілеспрямованість, орієнтація на досягнення результатів;
• розвинені організаційні навички та лідерські якості;
• комунікабельність, енергійність, проактивність;
• відповідальність, надійність;
• стресостійкість, гнучкість.
•прагнення до професійного та кар’єрного зростання.
Похожие кандидаты
Керівник управління персоналу, начальник відділу кадрів, HR-менеджер
35000 грн, Житомир
Інспектор відділу кадрів, менеджер з персоналу, HR
Житомир
Начальник відділу, заступник директора, директор
Житомир, Днепр
,
еще 4 города
Менеджер по персоналу, HR-директор, рекрутер
35000 грн, Житомир, Винница
,
еще 5 городов
Начальник відділу, інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, рекрутер
Житомир, Удаленно
HR-менеджер, рекрутер, фахівець з підбору персоналу, інспектор з кадрів
Житомир, Киев, Коростень