- PRO
Юлія
Адміністративний секретар, помічник керівника, 40 000 грн
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6376257/
Опыт работы
Помічник керівника
с 09.2022 по наст. время
(2 года 11 месяцев)
КС, Київ (Сільське господарство, агробізнес)
Обовʼязки: ведення протоколів робочих нарад та подальший контроль виконання завдань. Контролювання своєчасної подачі звітності персоналом. Кадрове діловодство (накази про прийом та звільнення, табель робочого часу) За необхідністю пошук персоналу, закривала вакансії: hr-менеджер, менеджер ЗЕД, менеджер з закупівель. Замовлення канцтоварів, кави та ін. для життєдіяльності офісу. Організація корпоративів. Виконання особистих доручень керівника (закупка продуктів, господарських товарів, оплата послуг, купівля квитків і речей)
Контроль роботи прибиральниці, домогосподарки, водіїв. Робота з постачальниками та підрядними організаціями.
Ведення календаря керівника. Оформлення організаційно - розпорядчої документації на вимогу керівника. Робота в СЕД «Тезіс»
Технік, фахівець
с 12.2011 по 08.2022
(10 лет 8 месяцев)
ВП "Запорізька атомна електростанція"/договірне управління, Енергодар (Енергетика)
Обовʼязки: внесення змін в посадові інструкції персоналу, документальний супровід комісії з перевірки знань з ОП, ПБ, РБ. Оформлення організаційно - розпорядчої документації на вимогу керівника. Робота в програмах «САД-Дело», ПК «Універсал», реєстрація договорів. Архівна справа
Образование
Харківська національна академія міського господарства
Містобудівельний факультет/Технічне обслуговування, ремонт та реконструкція будівель та споруд, Харків
Высшее, с 2003 по 2007 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Оператор компʼютерного набору
2008 рік, 6 місяців
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Відповідальність
- Привітність
- Ведення звітності
- Документообіг
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
- Английский — начинающий
Похожие кандидаты
-
HR-, офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника
Киев, Ирпень, Удаленно -
Офіс-менеджер
Киев -
Секретар
20000 грн, Киев, Барышевка, Борисполь -
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Киев -
Асистент керівника
Киев -
Офіс-менеджер
Киев