Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 сентября 2020 PRO

Антон

Менеджер з закупівель, 12 500 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Николаев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник начальника відділу (управління аудиту)

с 03.2017 по 09.2019 (2 года 6 месяцев)
ГУ ДФС у Миколаївській області, Миколаїв (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Керівництво відділом, забезпечення виконання основних завдань та функцій (в межах повноважень), наказів, розпоряджень та доручень керівництва, організація та підготовка аналітичних матеріалів (звітів), супроводження та проведення документальних перевірок,
робота з інформаційними системами, тощо.

Начальник відділу

с 07.2012 по 03.2017 (4 года 8 месяцев)
ДПІ в Інгульському (Ленінському) районі м. Миколаєва, Миколаїв (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Керівництво відділом, забезпечення виконання основних завдань та функцій (в межах повноважень), наказів, розпоряджень та доручень керівництва, організація та підготовка аналітичних матеріалів (звітів), супроводження та проведення документальних перевірок,
робота з інформаційними системами, тощо.

Образование

Миколаївський державний аграрний університет

Фінансово-економічний, Облік і аудит, Миколаїв
Высшее, с 2005 по 2010 (4 года 8 месяцев)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Windows Adobe Photoshop MS Outlook Internet Explorer Email Opera Mozilla Firefox Outlook Express Google Chrome Веб-браузери Робота в команді Аміго ABBYY FineReader Adobe Ділове листування Express ABBYY Оперативний пошук інформації в мережі Internet Самостійно приймати рішення Аналіз інформації, документів

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Професійні та інші навички:
•Ділове листування
•Оперативний пошук інформації в мережі Internet
•Працювати в команді
•Самостійно приймати рішення
•Аналіз інформації, документів, робота с документами (у т.ч. первинних бухгалтерських та інших документів)
•Досвід підбору, навчання, адаптації, мотивації персоналу;
•Досвід управління людьми;
•Вміння контролювати;
•Вміння планувати і прогнозувати;
•Вміння планувати і організовувати свій робочий день

Досвіду роботи в бухгалтерській програмі 1С не маю.
Легко та з задоволенням освоюю нові програми.

Добра пам'ять, водійських прав не маю.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: