Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 апреля 2023 PRO

Наталя

Фінансовий директор

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
43 года
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник фінансового директора

с 09.2020 по 02.2023 (2 года 5 месяцев)
ТОВ "Мобіжук", Львів (Роздрібна торгівля)

ТОВ «Мобіжук»
Львів, www.zhuk.ua
Заступник фінансового директора
Обов’язки:
- проектна работа по впровадженню нової облікової системи 1С КУП (написання бізнес-вимог до технічних завдань, тестування виконаних завдань, адміністрування, супровід до та після впровадження системи, підготовка матеріалів та проведення навчань для всіх департаментів, написання інструкцій по процесах);
- розробка облікової політики Компанії, регламентів та процедур з управлінського обліку (грошові потоки, доходи/витрати, товар, основні засоби та інше);
- оптимізація ключових процесів Компанії;
- оптимізація и автоматизація регулярних процесів департамента фінансів та інших департаментів;
- консультування та підтримка всіх департаментів з питань обліку та багато інших завдань.
результат – досягення основної мети проекту – скорочення штату департамента фінансів на 30% ще до запуску нової облікової системи; чистота та своєчасність обліку, прозорість операцій, контроль по всіх ділянках обліку.
Нова облікова система впроваджена з січня 2023 року.

Заступник фінансового директора з бюджетування

с 04.2019 по наст. время (5 лет 1 месяц)
ООО ПТК АГРОМАТ Киев, www.agromat.ua, Киев (Роздрібна торгівля)

Обов’язки:
- створення системи бюджетування Компанії з нуля;
результат – 100% прозорості витрат; скорочення витрат на 5-8%, час на прийняття оперативних рішень скорочено в 2 рази; є рекомендації від CEO Агромат;
- постійне вдосконалення системи бюджетування Компанії, робота з департаментами з метою доопрацювання системи для більш зручного використання; автоматизація налагоджених процесів; робота в проектах;
- занурення в процеси Компанії на всіх рівнях, їх оптимізація;
- підготовка та захист річних та квартальних фінансових бюджетів компанії (PL, CF, BS);
- щомісячне складання оперативних бюджетів PL и CF;
- аналіз та контроль додаткових витрат департаментов понад бюджет.

Керівник напрямку бюджетування

с 11.2016 по 03.2019 (2 года 4 месяца)
ООО "РУШ" Сеть магазинов Ева www.eva.ua, Днепропетровск (Роздрібна торгівля)

Обов’язки:
- створення і ведення стратегічної моделі розвитку бизнесу на 5 років;
- постійне вдосконалення системи бюджетування Компанії, робота з департаментами з метою доопрацювання системи для більш зручного використання, проведення навчань;
- підготовка та захист річних та квартальних фінансових бюджетів Компанії (PL, CF, BS);
- Щомісячне складання оперативних бюджетів PL та CF;
- участь у внутришніх проектах Компанії у складі робочої групи; був проведений проект автоматизації щоденого контролингу бюджетів; перерахунку бюджетів; часткова автоматизація оперативних бюджетів компанії;
- доопрацювання облікової політики спільно з іншими учасниками робочої групи;
- аналіз та контроль понадбюджетных витрат департаментів;
В підсумку проведення проекту з автоматизації оперативних бюджетів та бюджетного контролю, витрати часу на створення оперативних бюджетів суттєво скоротилися, контроль цих бюджетів відбувається автоматично в обліковій системі підприємства, що дозволило вивільнити час співробітників для участі в інших проектах.

Керівник напрямку бюджетування

с 03.2010 по 06.2015 (5 лет 3 месяца)
ООО Торговый дом "Амстор", Донецьк (Роздрібна торгівля)

Основні види діяльності Компанії: ритейл, девелопмент, дистрибуція та логістика, будівництво.
Обов’язки:
- побудова системи бюджетування на рівні керуючої Компанії та бізнес-одиниць з нуля;
- складання та коригування регламентної документації, альбома форм для бюджетів;
- постійна робота з системою бюджетування для виявлення "вузьких місць" та подальшого доопрацювання системи;
- підготування та захист річних та квартальних фінансових бюджетів Компанії (PL, CF, BS); консолідація бюджетів;
- планування та ведення щоденного платіжного календаря Компанії;
- аналіз виконання бюджетів та коригування затверджених акціонерами планів поквартально;
- проведення робочих зустрічей та засідань з учасниками процесу бюджетування;
- участь в проектах з оптимізації та автоматизації бізнес - процесів финансовоі функції компанії;
- разробка облікової політики в команді з іншими підрозділами;
- формування регулярної звітності для власників;
- виконання інших завдань керівництва Компанії.

Результатом побудови системи бюджетування Компанії є:
- керівництво Компанії має чіткі та погоджені всіма підрозділами плани фінансових результатів;
- керівники всіх підрозділів отримують основні планові фінансові KPI, в розробці яких самі беруть участь;
- витрати компанії скоротилися та виглядають більш прозоро;
- эфективність роботи підрозділів зросла.

Головний бухгалтер

с 09.2009 по 03.2010 (6 месяцев)
ТОВ "Азов-Рибпром", Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основна діяльність підприємства: вилов риби та інших ВЖР для виробництва свіжомороженої риби.
Обов’язки: повне ведення бухгалтерского та податкового обліку: контроль за обліком вилучених ВЖР, реалізацією; основні засоби, облік ТМЦ, каса, банк, заробітня плата, розрахунки з постачальниками та покупцями, підготовка звітності для фондів та інстанцій, ведення обліку ФОП, облік по загальній системі та єдиний податок.

Керівник тендерного відділу, бухгалтер

с 06.2004 по 06.2009 (5 лет)
ООО "Группа компаний "Мост", Донецьк (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Обов’язки: підготовка, контроль, проведення тендерів до етапу укладення договору з підприємством-замовником, відслідковування змін в законодавстві з цього питання, підготовка документів для банківських гарантій та інша робота, пов’язана з тендерами, а також ведення обліку ТМЦ на великому підприємстві оптової торгівлі, склад, каса, банк, документообіг, звітність, підготовка пакету документів для отримання кредитів з наступним веденням та обслуговуванням кредитної справи.

Образование

Донецкий Государственный Университет экономики и торговли им. М. Туган-Барановского.

Экономика предприятия, диплом специалиста "с отличием", Донецьк
Высшее, с 1998 по 2003 (4 года 10 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Елькон - консалтинговий та освітній центр, Управлінський облік

2018, 3 місяця

Український центр професійного розвитку

2020, Фінансовий менеджмент, 3 месяца

АССА DipIFR

2022 4 місяця

Знания и навыки

MS Excel Навички створення ефективної комунікації всередині Компанії

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Водительское удостоверение Категория В
Личные качества: ответственность, порядочность, надежность, трудолюбие, быстрая обучаемость, коммуникабельность, инициативность, пунктуальность.
В свободное время занимаюсь спортом, путешествую, читаю

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: