Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 августа 2020

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/6438867

Товарознавець, менеджер, управлінець, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Дата народження: 19.07.1989
Місто: Хмельницький
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сівко Іван Борисович

Освіта:
вересень 2004 р. – червень 2007 р., Хмельницький торгівельно-економічний коледж на базі Київського національного торговельно-економічного університету, факультет "Товарознавство та комерційна діяльність".

Досвід роботи:
Продавець консультант
серпень 2007 р. – березень 2011 р. ТОВ «Фокстрот», м. Хмельницький,
Функціональні обов’язки:
— роздрібний продаж продукції (техніки);
— консультування клієнтів, пошук нових клієнтів;
— моніторинг ринку та конкурентів;
— контроль введення касової дисципліни;
— ведення переговорів з клієнтами.
На базі ТОВ «Фокстрот» отримав додаткові навики відвідуючи тренінги: «Техніка активних продажів», «Управління продажами».
Бармен
червень 2011 р. – червень 2013 р. Суши бар «Акай»
Функціональні обов’язки:
— консультування клієнтів та обслуговування клієнтів, видача та реалізація алкогольних та безалкогольних напоїв ;
— ведення документообігу, обліку та звітів;
— дотримання касової дисципліни та дотримання інструкції із ведення операційно-касової роботи;
— контроль за термінами зберігання і реалізації продукції;
— робота зі складом.


Адміністратор
Січень 2014 р. – квітень 2018 р. Суши бар «Акай»
Функціональні обов’язки:
— управління персоналом та роботою у залі;
— контроль за якістю обслуговування в залі;
— контроль дотримання підлеглими трудової та касової дисципліни, правил та норм охорони праці;
— підбір персоналу;
— контроль за термінами зберігання і реалізації продукції;
— робота зі складом;
— консультування клієнтів з питань наявних послуг;
— вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.

Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word) 1С, інтернет);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері роздрібних продажів(ретейл);
— навички Інтернет продажу;
— навички ведення документообігу;
— навички управління персоналом;
— вміння вільно вести переговори;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; англійська – базовий рівень.
Особисті якості:
Націленість на результат, амбіційність, вміння працювати з великими обсягами інформації, порядність, комунікабельність,
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений.
Можливість відряджень: так.
Хобі: футбол, риболовля.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: