Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 мая 2024 PRO

Олена

Руководитель отдела персонала, менеджер по персоналу (единственный)

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник відділу персоналу

с 01.2022 по 11.2023 (1 год 10 месяцев)
Проектна работа Харків, Харків (Машинобудування)

Пошук персоналу, адаптація, корпоративні заходи.

Керівник службы управления персоналом

с 02.2021 по 02.2022 (1 год)
ТПК " Енергія", Харьков (Енергетика)

Рекрутинг від керівників до лінійного персоналу по всій Україні. Розробка мотивації и початок її провадження. Проведення тімбілдингов та корпоративів, організація нарад онлайн з колегами по всій Україні та річної наради.

Керівник служби управління персоналом

с 03.2019 по 03.2020 (1 год)
ФОП Белаш М.Ю., Харьков (Металлургическая промышленность, металлообработка)

* Укомплектовано на 100% кампанію персоналом, в том числі відкриту пекарню.
* работа с внутрішнім HR - брендом компанії;
* Встановлення та систематизація роботи по кадровому обліку;
* Прописання посадових інструкцій и регламентів.

Керівник служби управления персоналом

с 06.2017 по 02.2019 (1 год 8 месяцев)
ТОВ "Промметсплав", Харків (Металургійна промисловість, металообробка)

Образование

Харківський державний університет імені м. Каразина

Финанси, Харків
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Дополнительная информация

З червня 2017 по лютий 2019 – керівник служби управління персоналом (декретна ставка) ТОВ «Промметсплав», котрий є лідером в галузі алюмінієвої промисловості в Украини, також працює на зовнішні ринки: Европа, Азія, Америка. https://www.youtube.com/watch?v=WzWvGlTnrhc
* За короткі терміни укомплектовала на 100% компанію персоналом.
* работа с внутрішнім HR - брендом компанії;
* Восстановила та систематизувала работу з кадрового обліку ;
* Розробка та просування реферальної програми поширения;
* Зовнішне навчання персоналу по охрані праці;
* Організація та підготовка корпоративних заходів, розробка концепції та змістовне наповнення.
З жовтня 2016 по квітень 2017 – ПФ «Бригантина» керівник служби управління персоналом.
* Впровадження hr стратегії по управлінню персоналом;
* Організація процесса рекрутінга та підбора персоналу для роздрібної, оптовой торговлі, інтернет-магазину, ресторану, перукарні, тренажерного залу;
* Бюджетування;
* Організація кадрового резерву персоналу;
* Прописані стандарти роботи підрозділів, положення, інструкцій, правила які регламентують работу персоналу;
* Контроль виконання стандартів, правил, положень, інструкцій персоналом магазинів;
* Активна участь в відкритті нових магазинів, організація процесу найму та навчання персоналу, адаптація персоналу на нові точки;
* Оцінка та разтановка кадрів координація діяльності підрозділів, ротації торгового персоналу;
* Впровадження адаптаційних и мотиваційних программ, стратегій управління персоналом;
* Організація навчання для торгового персоналу, внутрішнє і в
зовнішне навчання;
* Аналіз ефективності персоналу після навчання;
* Організація і адміністрування кадрового діловодства;
* Проведение корпоративних заходів.
З червня 2016 по жовтень 2016 – керівник служби управління персоналом.
ТОВ «Тандем плюс» - виробництво холодильного устаткування, оптова та роздрібна торговля.
* Проведення внутрішнього навчання персоналу з подальшою атестацією;
* Ведение кадрового діловодства в повному обсягу;
* Проведення процедури звільнення 300 співробітників;
* Підбор нового персонала після перекваліфікації підприємства та проведення і впровадити програми внутрішньої перекваліфікації існуючого персоналу;
* Активна участь в відкритті нових магазинів, організація процесу найма та навчання персоналу, адаптація персоналу на нові точки;
* Проведение корпоративних заходів.
З червня 2015 по вересень 2015 КП «Харьківводоканал» специаліст по управлению персоналом (по строковому трудовому договору на час літніх відпусток)

З 2014 по 2015 «Аптека-305» директор по кадровим питанням (Проектна работа)
*Ребрендінг торгових точок;
*Розподіл роботи меж членами команди і організація виконання планів комерційного відділу і маркетинга.
*Планування і контроль за проведенням рекламних акцій.
*Активна участь в стратегічному плануванні, впровадження рекомендацій по покращенню роботи команди.
*Аналіз та пропозиції шляхів збільшення продаж.
*Аналіз потреб
і проблем ключових клієнтів на території.
*Виявлення і аналіз діяльності конкурентів на ринку;
*Контроль за пошуком нових покупців членами команди.
*Підготовка звітності.
*Оцінка виконання роботи, мотивація і корректировка.
*Навчання и розвиток персоналу;
*Підбор, рекомендація дисциплінарних мір і звільнення персоналу згідно встановлених правил і процедур.
*Рекомендація заохоченнь за досягнення.

З 2009 по 2012г. (причина звільнення - реорганізація Фонду)
Фонд соціального страхування по тимчасовій втраті працездатності – специаліст фінансового відділу.
* Проведение перевірок, прийом та обробка звітності, складання внутрішньої звітності.

З 2004 по 2009рр. Цілодобова аптечна мережа ТОВ «Мед-сервіс» (350 співробітників в повіреному регіоне) - лідер продажу та за кількістю аптек в Україні. Ведуча роль в ринку України, Белорусі, Чехії, а також
ТОВ «МС Девелопмент» - будівництво та надання в аренду.
м. Харків– керівник відділу кадрів.
*Активна участь в відкритті 20 аптек в м. Харькове, м. Сумах, м. Первомайском, м. Волчанску, м. Лозовій, м. Ромни, м. Конотоп, . Ромно, м. Калуш Івано-франківської обл., м. Виниці, Крим та навчання Стандартам Компанії.
* Ведення кадрового діловодства в повному обсязі;
* Розробка штатного розкладу, схем виходу співвідношення для 30 цілодобових аптек;
* Подготовка документации для получения лицензии;
* Проведение атестацій для провізорів, фармацевтів, адміністраторів залу;
*Організація программ навчання, курсів підвищення кваліфікації для провізорів, фармацевтів;
* Підбір персоналу всіх уровней;
* Складання звітності для директора, засновників, центру зайнятості;
* Бюджетування;
* Проведение корпоративних заходів.

Мешкаю : метро ЦЕНТРАЛЬНИЙ РИНОК, КОНСТИТУЦІЇ

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: