Наталія
Менеджер з підбору персоналу (HR), керівник відділу, 45 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 40 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6501833
Опыт работы
HR менеджер
с 10.2020 по наст. время
(3 года 8 месяцев)
ТОВ ТенТорг, Київ (Роздрібна торгівля)
Пошук кандидатів на відкриті посади.
- Складання та розміщення вакансій на спеціальних сайтах і в соціальних мережах
- Розробка і впровадження матеріальних і нематеріальних заохочень для співробітників
- Формування принципів корпоративної культури і загальної атмосфери в робочому колективі
- Формування кадрового резерву
- Моніторинг, дослідження загального ринку праці по галузі.
- Розрахунок та контроль бюджету на розвиток відділу кадрів
- Участь в нарадах керівників, менеджменту, співробітників компанії, а також в інших нарадах і семінарах.
Директор компанії
с 03.2016 по 02.2018
(1 год 11 месяцев)
ТОВ " БіоДжен Тек", Київ (Роздрібна торгівля товарами медичного призначення)
-керівництво діяльністю підприємства на підставі статуту та відповідальність за роботу компанії;
-організація роботи та ефективна взаємодія всіх співробітників;
-контроль за виконанням договірних зобов`язань між компанією та постачальниками і покупцями;
-робота в програмі 1С, управлінческий облік в компанії.
-підбір персоналу;
-робота з засновником компанії;
Керівник філіалу, менеджер з аміністративної діяльності
с 06.2014 по 03.2016
(1 год 9 месяцев)
ТОВ "ТД Ирбис", Київ (Роздрібна торгівля запасними частинами)
прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
- зустріч клієнтів,
- ведення клієнтської бази,
- організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
- активний пошук і підбір персоналу;
- збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
- ділове листування;
- заключення договорів з постачальниками послуг;
-робота з контролюючими органами;
- робота в програмах 1С7.7, 8.2 (створення рахунків, видаткових накладних, заявок на доставку товару, податкових накладних), CRM
Менеджер з аміністративної діяльності
с 01.2013 по 04.2014
(1 год 3 месяца)
ТОВ "МІНЕТЕХ", Київ (Сільське господарство, агробізнес)
прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
- зустріч клієнтів,
- ведення клієнтської бази,
- організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
- ведення кадрів (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки, запис у трудову книжку);
- підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
- активний пошук і підбір персоналу;
- збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
- ділове листування;
- робота в 1С 8.2 (створення контрагентів, виписка рахунків, видаткових накладних)
- організація та проведення корпоративів.
Менеджер з підбору персоналу
с 02.2011 по 11.2012
(1 год 9 месяцев)
ТОВ "Софія", Київ (Роздрібна торгівля)
підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
- активний пошук і підбір персоналу;
- збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- ведення кадрів (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки,запис у трудову книжку);
- прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними канцелярськими товарами,
- зустріч клієнтів,
- ведення клієнтської бази,
- організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків, тощо),
- організація та проведення корпоративів.
Адміністратор кафе
с 10.2005 по 04.2011
(5 лет 6 месяцев)
ПП "Ритм", м. Вишневе, Київської області (Сфера обслуговування)
контроль за якістю обслуговування,
- підбір персоналу;
- робота з постачальниками;
- ведення внутрішнього обліку;
- спілкування з відвідувачами для вирішення конфліктних ситуацій,
- організація свят тощо.
Помічник бухгалтера
с 05.2004 по 08.2005
(1 год 3 месяца)
ТОВ "Авімед", Київ (Роздрібна торгівля)
- підготовка виписок із договорів та рахунків;
- підготовка та подання звітності;
- ведення клієнт-банку
Образование
НАУ
Аграрний менеджмент, менеджер організацій, Київ
Высшее, с 2001 по 2005 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Університет економіки та права "КРОК", Помічник керівника з курсом ділової англійської мови
2012
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
- активна життєдіяльна позиція,
- цілеспрямована,
- відповідальна та уважна,
- стресово-стійка,
- здатна швидко опановувати новий матеріал,
- пунктуальна та педантична,
- маю гарні організаторські здібності,
- маю аналітичний склад розуму та логічне мишлення,
- самокритична,
- комунікабельна та доброзичлива.
Похожие кандидаты
Начальник відділу кадрів, директор з персоналу, HR-керівник
Киев, Борисполь
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Киев, Удаленно
HRD, HR generalist, менеджер з персоналу, начальник відділу кадрів
Киев
Директор по персоналу, начальник отдела кадров, HR manager
25000 грн, Киев, Львов
Менеджер з персоналу, рекрутер, керівник відділу кадрів (HR)
Киев, Удаленно
Керівник відділу персоналу, HRD, HR Business Partner, HR Generalist
Киев, Полтава, Кременчуг