Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 февраля 2024 PRO

Наталія

Менеджер з підбору персоналу (HR), керівник відділу, 45 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

HR менеджер

с 10.2020 по наст. время (3 года 8 месяцев)
ТОВ ТенТорг, Київ (Роздрібна торгівля)

Пошук кандидатів на відкриті посади.
- Складання та розміщення вакансій на спеціальних сайтах і в соціальних мережах
- Розробка і впровадження матеріальних і нематеріальних заохочень для співробітників
- Формування принципів корпоративної культури і загальної атмосфери в робочому колективі
- Формування кадрового резерву
- Моніторинг, дослідження загального ринку праці по галузі.
- Розрахунок та контроль бюджету на розвиток відділу кадрів
- Участь в нарадах керівників, менеджменту, співробітників компанії, а також в інших нарадах і семінарах.

Директор компанії

с 03.2016 по 02.2018 (1 год 11 месяцев)
ТОВ " БіоДжен Тек", Київ (Роздрібна торгівля товарами медичного призначення)

-керівництво діяльністю підприємства на підставі статуту та відповідальність за роботу компанії;
-організація роботи та ефективна взаємодія всіх співробітників;
-контроль за виконанням договірних зобов`язань між компанією та постачальниками і покупцями;
-робота в програмі 1С, управлінческий облік в компанії.
-підбір персоналу;
-робота з засновником компанії;

Керівник філіалу, менеджер з аміністративної діяльності

с 06.2014 по 03.2016 (1 год 9 месяцев)
ТОВ "ТД Ирбис", Київ (Роздрібна торгівля запасними частинами)

прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
- зустріч клієнтів,
- ведення клієнтської бази,
- організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
- активний пошук і підбір персоналу;
- збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
- ділове листування;
- заключення договорів з постачальниками послуг;
-робота з контролюючими органами;
- робота в програмах 1С7.7, 8.2 (створення рахунків, видаткових накладних, заявок на доставку товару, податкових накладних), CRM

Менеджер з аміністративної діяльності

с 01.2013 по 04.2014 (1 год 3 месяца)
ТОВ "МІНЕТЕХ", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними товарами,
- зустріч клієнтів,
- ведення клієнтської бази,
- організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків,оформлення віз, в тому числі і закордон),
- ведення кадрів (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки, запис у трудову книжку);
- підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
- активний пошук і підбір персоналу;
- збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- ведення договорів матеріальної відповідальності та актів прийому-передач;
- ділове листування;
- робота в 1С 8.2 (створення контрагентів, виписка рахунків, видаткових накладних)
- організація та проведення корпоративів.

Менеджер з підбору персоналу

с 02.2011 по 11.2012 (1 год 9 месяцев)
ТОВ "Софія", Київ (Роздрібна торгівля)

підготовка та розміщення вакансій на основних порталах з пошуку роботи;
- активний пошук і підбір персоналу;
- збір та аналіз резюме, проведення телефонних інтерв'ю, особистих співбесід на відкриті вакансії;
- ведення кадрів (оформлення особових справ нових робітників, накази про прийняття на роботу, звільнення, про відпустки,запис у трудову книжку);
- прийом та розподіл вхідних дзвінків та факсів,
- робота з вхідною та вихідною кореспонденцією,
- ведення діловодства, забезпечення офіса компанії необхідними канцелярськими товарами,
- зустріч клієнтів,
- ведення клієнтської бази,
- організація ділових поїздок (бронювання готелів, квитків, тощо),
- організація та проведення корпоративів.

Адміністратор кафе

с 10.2005 по 04.2011 (5 лет 6 месяцев)
ПП "Ритм", м. Вишневе, Київської області (Сфера обслуговування)

контроль за якістю обслуговування,
- підбір персоналу;
- робота з постачальниками;
- ведення внутрішнього обліку;
- спілкування з відвідувачами для вирішення конфліктних ситуацій,
- організація свят тощо.

Помічник бухгалтера

с 05.2004 по 08.2005 (1 год 3 месяца)
ТОВ "Авімед", Київ (Роздрібна торгівля)

- підготовка виписок із договорів та рахунків;
- підготовка та подання звітності;
- ведення клієнт-банку

Образование

НАУ

Аграрний менеджмент, менеджер організацій, Київ
Высшее, с 2001 по 2005 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Університет економіки та права "КРОК", Помічник керівника з курсом ділової англійської мови

2012

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

- активна життєдіяльна позиція,
- цілеспрямована,
- відповідальна та уважна,
- стресово-стійка,
- здатна швидко опановувати новий матеріал,
- пунктуальна та педантична,
- маю гарні організаторські здібності,
- маю аналітичний склад розуму та логічне мишлення,
- самокритична,
- комунікабельна та доброзичлива.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: