Марина
Економіст, ревізор, оператор 1С, 22 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 55 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6524674/
Опыт работы
Фахівець із забезпечення торгівельної мережи
с 08.2021 по 02.2023
(1 год 6 месяцев)
АТЛ-Автосервіс, ТОВ, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Ведення обліку наявних на складі матеріальних цінностей та звітну документацію про їх рух.
Приймання/ переміщення/ списання ТМЦ в BD.
Видача комірникам накладних на відбір товару та переміщення його на дільниці виробництва.
Участь у проведенні інвентаризацій. Фіксація результатів.
Контроль за правильністю оформлення вхідних документів на склад.
•Виконання обов"язків завскладу- організація безперервного процесу роботи складу з мінімізацією втрат робочого часу і простою робітників, координація роботи підлеглих .
•Забезпечувати життєдіяльність складу (закупівля канцтоварів, закупівля води, чаю, кави, госп. товарів, вирішення поточних побутових питань).
•роботи в інтернет -магазині (контроль пакування та відправки посилок; робота в особистих кабінетах Поштових операторів з
оформлення та реєстрації ТТН, оформлення вантажів для відправки ,робота з документацією).
Інженер з підготовки виробництва
с 11.2020 по 07.2021
(8 месяцев)
«Завод Євроформат», Киев (Машинобудування)
Завдання, які виконувалися:
списання матеріалів та закриття змінних завдань ;
оцінка та контроль виконання змінних завдань;
здійснєння планування виробництва;
проводення аналізу відхилень.
Менеджер по учету
с 09.2018 по 03.2020
(1 год 6 месяцев)
Кронас, ТПК, Киев (Будівельна промисловість, деревообробка)
-Забезпечення повного документообігу виробництва ( оформлення і контроль виконання замовлень, оформлення документів на відвантаження, ведення реєстру, проведення інвентаризації МТЦ;
- внесення і коригування інформації в програмних комплексах 1С (робота з базою ) "Акцент" ;
-організація безперервного процесу виробництва з мінімізацією втрат робочого часу і простою техніки, фахівців;
- обробка замовлень - прихід, витрата, повернення товара;
- работа у базі 1С - виписка первинної документації, накладні, списання ТМЦ,
переміщення товару по складах, зняття резерву із заказов .
Офис-менеджер
с 03.2016 по 03.2018
(2 года)
финансова компания, Киев (Фінанси, банки, страхування)
- робота з CRM - системами
-якісна комунікація з клієнтами компанії
-забезпечення життєдіяльності офісу
-організація ефективної роботи співробітників
Головний податковий інспектор
с 06.1993 по 07.2014
(21 год 1 месяц)
Шахтарська податкова інспекція, Шахтарськ (Державні організації)
Шахтарська податкова інспекція
займані посади: ревізор-інспектор аудиту ,головного інспектора відділу оподаткування юридичних осіб, головного інспектора комп’ютерного, адміністративно-господарчого (діловодство) відділів.
За сумлінне виконання службових обов’язків одержано декілька подяк та почесну грамоту.
Інженер 1категоріі планово-економічного відділу
с 10.1992 по 06.1993
(8 месяцев)
ш.Шахтарська-Глибока, Шахтарськ (Гірнича промисловість)
формування бюджету, доходів та розходів підприємства та контроль за його виконанням;
формування оперативної звітності;
розрахунок собівартості, накладних витрат (кошторис попідприємству);
калькулювання витрат на виробництво;
розрахунок і аналіз планової та фактичної собівартостіпродукції;
складання розрахунково-калькуляційних матеріалів;
формування звітів по собівартості одиниці готової продукції;
аналіз використання сировини та матеріалів;
аналіз цін покупних та комплектуючих виробів;
аналіз фінансових і трудових витрат на виробництво;
аналіз та звіт про рух грошових коштів.
формування бюджету, доходів та розходів підприємства та контроль за його виконанням;
формування оперативної звітності;
розрахунок собівартості, накладних витрат (кошторис попідприємству);
калькулювання витрат на виробництво;
розрахунок і аналіз планової та фактичної собівартостіпродукції;
складання розрахунково-калькуляційних матеріалів;
формування звітів по собівартості одиниці готової продукції;
аналіз використання сировини та матеріалів;
аналіз цін покупних та комплектуючих виробів;
аналіз фінансових і трудових витрат на виробництво;
аналіз та звіт про рух грошових коштів.
Дополнительное образование и сертификаты
Харьковский ФЄИ, бухгалтер
1994-1995
Знания и навыки
- Робота з оргтехнікою
- Користувач ПК
- CRM
Знание языков
Русский — свободно
Дополнительная информация
Маю необхідні ділові якості:
• організаторські здібності; • діалогове спілкування (письмове і усне);
• навички управління; • навички контролю; • вміння розподіляти роботу;
• вміння активно слухати; • виваженість; • стресостійкість;
• вимогливість; • навички розв’язання проблем;
• уміння дотримуватися субординації; • уміння працювати в команді.
Маю необхідні особистісні якості:
• надійність; • порядність; • чесність; • дисциплінованість; • контроль емоцій;
• комунікабельність; • повага до інших; • відповідальність; • рішучість;
З великою кількістю енергії і бажанням працювати, навчатися новому й розвиватися , командний гравець.
Вільне володіння українською та російською мовами
Зарплатні очікування :18-20 тис.грн. Повна займаність .
Проживання – м. Київ , Куреневка.
Похожие кандидаты
-
Оператор 1C
30000 грн, Киев -
Бухгалтер з первинної документації, оператор 1С, товарознавець
25000 грн, Киев -
Оператор 1С
20000 грн, Киев -
Провідний економіст
Киев, Кривой Рог, Ирпень -
Оператор 1C
Киев, Обухов -
Оператор 1C
20000 грн, Киев, Удаленно