Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 мая 2024 PRO

Любов

Юрист, юрисконсульт, помічник керівника, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
35 лет
Город:
Буча

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Провідний юрисконсульт

с 05.2021 по наст. время (3 года)
Філія дитячий оздоровчий комплекс "Джерело" КП "Київжитлоспецексплуатація", Буча (Освіта, наука)

Обов'язки на посаді:
- підготовка та укладення господарських договорів, висновків про їх юридичну обґрунтованість, а також розгляд питань про дебіторську і кредиторську заборгованість;
- претензійно-позовна робота;
- ділове листування;
- кадрова робота;
- робота з контролюючими органами;
- підготовка та аналіз розпорядчої документації підприємства;
- забезпечення вчасного та якісного проведення тендерних закупівель;
- вивчення, аналіз і узагальнення результатів розгляду претензій, судових справ, а також вивчає практику укладення і виконання договорів з метою розроблення відповідних пропозицій для усунення виявлених недоліків і поліпшення господарсько-фінансової діяльності підприємства;
-розгляд матеріалів про стан дебіторської заборгованості з метою виявлення боргів, що потребують примусового стягнення;
- веде довідково-інформаційну роботу з питань законодавства і нормативних актів, застосовуючи технічні засоби, а також облік чинного законодавства та інших нормативних актів, робить позначки про їх скасування, зміни та доповнення;
- виконання інших доручень керівника.

юрисконсульт

с 10.2015 по 04.2017 (1 год 6 месяцев)
Інтервуд-31, Киев (промисловість та виробництво)

Функціональні обов’язки:
- методичне керівництво правової роботи на підприємстві;
- підготовка висновків про відповідність чинному законодавству проектів наказів, положень, розпоряджень та інших документів підприємства;
- участь у роботі по укладенню господарських договорів, підготовка висновків про їх юридичну відповідність;
- своєчасно оформлення та подача на державну реєстрацію зміни до статутних документів підприємства;
- організація претензійної та позовної роботу, здійснення контролю за її проведенням;
- здійснення представництва інтересів державного підприємства в судах та інших органах державної влади;
- забезпечення ведення кадрової роботи;
- консультування працівників підприємства і клієнтів з питань чинного законодавства;
- підготовка обґрунтованих відповідей на претензії;
- оформлювати матеріали про притягнення працівників до дисциплінарної і матеріальної відповідальності;
- ведення довідково-інформаційної роботи із законодавства і нормативних актів із застосуванням технічних засобів, а також облік змін чинного законодавства та інших нормативно-правових актів, що затверджуються;
- забезпечувати роботу по ознайомленню посадових осіб підприємства з нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також про зміни в чинному законодавстві;
організація розгляду вхідної кореспонденції та забезпечує надання своєчасних відповідей на отримані запити;
- організація ділових зустрічей та їх проведення;
- виконання інших доручення керівництва.

Юрисконсульт

с 04.2015 по 07.2015 (3 месяца)
ДП «Черкаське військове лісництво», Смела (промисловість та виробництво)

Функціональні обов’язки:
- методичне керівництво правовою роботою державного підприємства;
- забезпечення неухильного дотримання законодавства в роботі державного підприємства;
- організація роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів державного підприємства, а також погодження (візування) проектів договорів;
- організація претензійної та позовної роботу, здійснення контролю за її проведенням;
- здійснення представництва інтересів державного підприємства в судах та інших органах державної влади;
- забезпечення ведення кадрової роботи;
- організація розгляду вхідної кореспонденції та забезпечує надання своєчасних відповідей на отримані запити;
- організація ділових зустрічей та їх проведення;
- виконання інших доручення керівництва.

Завідувач юридичного сектору

с 01.2013 по 07.2014 (1 год 6 месяцев)
Лугинська районна державна адміністрація Житомирської області., Лугины (Державні організації)

Функціональні обов’язки:
- методичне керівництво правовою роботою державного органу, надання правової допомоги структурним підрозділам державного органу;
- перевірка відповідності законодавству опрацьованих проектів розпоряджень голови державного органу нормативно-правового та ненормативного характеру, візування їх у встановленому порядку;
- участь або безпосередня розробка проектів розпоряджень голови державного органу, що мають нормативно-правовий характер, проведення експертизи проектів таких розпоряджень та забезпечення у встановленому порядку їх реєстрації в територіальному управлінні юстиції;
- перевірка наказів начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів державного органу щодо відповідності їх вимогам чинного законодавства, інформування голови державного органу про необхідність вжиття заходів до скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства;
- організація роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпечення захисту майнових прав і законних інтересів органу виконавчої влади, а також погодження (візування) проектів договорів за наявності погодження (візи) керівників зацікавлених структурних підрозділів;
- надання безоплатної первинної правової допомоги;
- організація претензійної та позовної роботи, здійснення контроль за її проведенням;
- здійснення представництва державного органу в судах та інших державних органах;
- здійснення обліку та систематичного контролю за укладанням договорів про передачу в оренду земельних ділянок згідно розпоряджень голови державного органу;
- за дорученням голови державного органу розгляд звернень громадян та підготовка відповідей.

Завідувач юридичного сектору

с 05.2012 по 01.2013 (8 месяцев)
Радомишльська районна державна адміністрація Житомирської області., Радомышль (Державні організації)

Функціональні обов’язки:
- методичне керівництво правовою роботою державного органу, надання правової допомоги структурним підрозділам державного органу;
- перевірка відповідності законодавству опрацьованих проектів розпоряджень голови державного органу нормативно-правового та ненормативного характеру, візування їх у встановленому порядку;
- участь або безпосередня розробка проектів розпоряджень голови державного органу, що мають нормативно-правовий характер, проведення експертизи проектів таких розпоряджень та забезпечення у встановленому порядку їх реєстрації в територіальному управлінні юстиції;
- перевірка наказів начальників управлінь, відділів та інших структурних підрозділів державного органу щодо відповідності їх вимогам чинного законодавства, інформування голови державного органу про необхідність вжиття заходів до скасування актів, прийнятих з порушенням законодавства;
- організація роботи, пов’язаної з укладенням договорів (контрактів), участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпечення захисту майнових прав і законних інтересів органу виконавчої влади, а також погодження (візування) проектів договорів за наявності погодження (візи) керівників зацікавлених структурних підрозділів;
- надання безоплатної первинної правової допомоги;
- організація претензійної та позовної роботи, здійснення контроль за її проведенням;
- здійснення представництва державного органу в судах та інших державних органах;
- здійснення обліку та систематичного контролю за укладанням договорів про передачу в оренду земельних ділянок згідно розпоряджень голови державного органу;
- розгляд звернень громадян щодо виділення земених ділянок;
- за дорученням голови державного органу розгляд звернень громадян та підготовка відповідей.

Головний спеціаліст юридичного сектору

с 01.2012 по 03.2012 (2 месяца)
Радомишльська районна державна адміністрація Житомирської області., Радомышль (Державні організації)

Функціональні обов’язки:
- проведення правової експертизи проектів нормативно-правових актів, інших розпоряджень державного органу. При необхідності підготовка письмових висновків у разі невідповідності проекту розпорядження чи іншого нормативного акта законодавству;
- участь у розробці проектів актів та інших документів правового характеру державного органу;
- на вимогу посадових осіб ознайомлення їх з нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також зі змінами в чинному законодавстві;
- надання правової допомоги структурним підрозділам державного органу, підготовка за участю з інших підрозділів матеріалів для передачі справ до судів;
- проведення досудової підготовки матеріалів по справах, що знаходяться в судах;
- проведення прийомів малозабезпечених громадян, розгляд звернень, та надання усної правової допомоги для вирішення порушених у них питань;
- здійснення обліку позовних заяв, контроль їх розгляд, підготовка проектів доручень для представлення інтересів державного органу в судах та здійснення їх обліку;
- організація обліку і зберігання законодавчих та інших нормативних актів з використанням сучасних технічних засобів, здійснення їх систематизації.

Образование

Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

Інститут управління і права Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого, спеціальність "Правознавство", Киев
Высшее, с 2015 по 2017 (1 год 9 месяцев)

Отримала диплом Магістра «Правознавство».
Навчання проводилося відповідно до європейських вимох, а саме, за круглими столами з фахівцями різних галузей права, що давало можливість отримати більш практичні знання. Також значна частина занять проводилася практично, з виїздом в суди різних інстанцій для здобуття практичних вмінь та навичок.

Знания и навыки

Неконфліктність Комунікабельність Знання законодавства України Впевненість Швидкий пошук необхідної інформації вміння користуватися державними реєстрами

Дополнительная информация

Особисті якості: легкість в спілкуванні, комунікабельність, організованість, енергійність, лідируючі якості, уміння роботи в команді, швидке навчання, уважність, пунктуальність, акуратність, націленість на результат.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: