Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 октября 2020

Юлия

Бухгалтер, 2 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Полтава
Готов работать:
Золотоноша, Удаленно, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Харченко Юлія Володимирівна

Дата народження: 20 листопада 1984 (35 років)
Адреса фактичного місця проживання:с.Безпальче Драбівського р-ну Черкаської обл.. ,вул..Берегова,8
Водійське посвідчення: маю
Готова до переїзду: так
Досвід роботи: понад 11 років
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
- з 11.2003р. по 07.2005р. кассир, начальник ТОБВ банка ( АБ Укрсоцбанк») в єдиній особі
Обов’язки:
• комплексне та якісне розрахунково-касове обслуговування клієнтів Банку;
• здійснення операцій з валютою;
• прийом та видача депозитів (вкладів);
• обслуговування платіжних карток та поточних рахунків клієнтів;
• прийом та видача переказів в системах Western Union, Софт;
• відкриття / закриття операційного дня каси;
• щоденне формування касових документів за проведеними операціями;
• надання консультацій клієнтам щодо тарифів і умов продуктів та послуг Банку;
• проведення первинного фінансового моніторингу в межах компетенції відділення;
• проведення первинного валютного контролю та інше

-з 09.2005р. по 05.2006р. провідний бухгалтер, заступник гол.бухгалтера СП «Шахтоуправління ім..В.І.Леніна» ДП «Артемвугілля»)
Обов’язки:
• ведення бухгалтерського обліку ;
• організація та ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку – від первинної документації до податкової та бухгалтерської звітності;
•облік основних засобів, матеріалів;
•облік грошових коштів;
• облік розрахунків з покупцями, постачальниками, податкам і зборам (прибуток,ПДВ);
• облік розрахунків з оплати праці, з підзвітними особами, за іншими операціями;
• розрахунок собівартості, податку на прибуток, ПДВ;
• складання бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, здача по електронних каналах зв’язку;
•успішний досвід проходження податкових перевірок

-з 02.2007р. по 01.2011р. заступник гол.бухгалтера
(ЗАТ «Буджилсервіс»)
Обов’язки:
• звіт по цінним паперам для Нацкомісії по ЦП України;
• проведення інвентаризації ;
• облік розрахунків з оплати праці, з підзвітними особами, за іншими операціями;
• розрахунок собівартості, податку на прибуток, ПДВ, єдиного податку;
• облік ТМЦ, ПММ, МНМА, основні засобів, амортизації, списання ТМЦ;
• облік послуг сторонніх організацій, облік наданих послуг;
• прихід і реалізація ТМЦ;
• касові, банківські операції і розрахунки з підзвітними особами (банківські операції проводяться через систему «Клієнт- Банк»);
• контроль дебіторської і кредиторської заборгованості;
• нарахування заробітної плати (відпускні, лікарняні, декретні), утримання зі з/п;
• проведення фінансових результатів, ведення головної книги;
• складання фінансової,статистичної і податкової звітності, звіту з ЄСВ з використанням програми M.E.DOC і їх здача у контролюючі органи.

- з 01.2011р. по 04.2012р. гол.бухгалтер (ПП «Артик Строй»)
Обов’язки:
•ведення бухгалтерського обліку у повному обсязі,
•нарахування за послуги ЖКХ, звірка з населенням,
•аналіз фінансового стану ї, керування рухом коштів,
• складання і подання звітної документації до контролюючих органів. •нарахування та облік заробітної плати,
•ведення журналів ордерів, головної книги,
•складання кошторису, річного плану закупівель, бухгалтерської та податкової звітності (звітність ЄСВ, звіт форми 1ДФ), статистичної звітність, балансу, податкової декларації з екологічного податку, звіту про суми податкових пільг по земельному податку, податку на прибуток,ПДВ.

-з 11.2012р. по 05.2015р. гол.бухгалтер (Центр обліку БО та БНП м.Горлівка) бюджетна установа -в єдиній особі
Обов’язки:
• робота з казначейством,
•складання кошторису,штатного розкладу,
•побудова системи бухгалтерського, управлінського, і податкового обліку (неприбуткова організація, земельний податок),
•Єдинний бухгалтер в державній установі. Облік основних засобів, МШП, палива, грошових коштів, нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, розрахунки з підзвітними особами та іншими дебіторами і кредиторами, списання матеріалів і палива. Складання податкових і статистичних звітів. Баланс. Робота з казначейським програмами, складання бюджетних запитів, звітів та інше.

З 09.2009р. по 06.2018р. за сумісництвом голова правління та бухгалтер ОСББ.
З 09.2009р. по 06.2014р. за сумісництвом експерт Відділ по боротьбі з економічною злочинністю МВС Україн ( перевірка підприємств ).
З 01.2011р. по теперішній час за сумісництвом ведення ФОПів (звітність),ПП,юр.осіб(КП, ЗАТ, ТОВ( єдиний податок,податок на прибуток, ПДВ,ЄСВ,1 ДФ, земельний податок).
Освіта
Вища
з 09.2000р. по 07.2003р.(червоний диплом)
автотранспортний технікум ДонНТУ (бухгалтер-финансист)
з 09.2003р. по 07.2007р. Донбаська Державна машинобудівна академія м.Краматорськ (бухгалтер-фінансист, спеціалист з фін.роботи).
Професійні навички
Впевнений користувач ПК, основних додатків Microsoft Office, програм Клієнт-банк, M.E.DOC, ОК платників податків, Парус, Бест-звіт. Знання податкового та бюджетного законодавства.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: