Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Інна

Адміністратор

Рассматривает должности:
Адміністратор, Економіст, HR-менеджер
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
31 год
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інспектор з кадрів

с 08.2022 по наст. время (3 года)
КП "Дирекція парків", Черкассы (Державні організації)

• Ведення кадрової документації, особових справ, трудових книжок
• Військовий облік на підприємстві
• Складання та реєстрація наказів (прийом, звільнення, преміювання)

Менеджер зі збуту

с 09.2021 по 08.2022 (11 месяцев)
МФ "Elysium", Черкаси (Будівельна промисловість, деревообробка)

• Робота з клієнтами, консультації, продажі
• Формування комерційних пропозицій та замовлень
• Ведення документації, облік у 1С, Excel

Головний економіст сектору торгового та Інтернет еквайрингу.

с 07.2015 по 09.2021 (6 лет 2 месяца)
АТ "Ощадбанк", Черкаси (Фінанси, банки, страхування)

• Робота з фінансовими продуктами, аудит документів
• Управління клієнтськими базами
• Презентація продуктів, залучення нових клієнтів

Образование

Університет банківської справи

Факультет фінансово-кредитний, Черкаси
Высшее, с 2014 по 2016 (2 года)

Диплом магістра

Черкаський державний бізнес коледж

Відділення економіки та підприємництва, економіка підприємства, Черкаси
Неоконченное высшее, с 2009 по 2014 (4 года 9 месяцев)

Диплом бакалавра (з відзнакою).

Знания и навыки

  • M.E.Doc
  • MS Excel
  • MS Word
  • Email
  • CRM
  • Ведення документації

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
• Маркетинг та аналітика: робота з клієнтськими базами, аналіз даних, ведення документації
• Адміністрування: кадровий облік, ведення CRM, управління документообігом
• Продажі та комунікація: робота з клієнтами, консультування, ділова комунікація
• Фінансовий контроль та аудит: ведення звітності, облік операцій, робота з 1С, M.E.Doc
• Творчі навички: розробка комерційних пропозицій, створення презентацій, написання текстів
• Організаційні здібності: планування, тайм-менеджмент, увага до деталей
• Базові знання у сфері чоловічих та жіночих стрижок: розуміння основ перукарського мистецтва, володіння базовими техніками модельних та класичних стрижок, знання трендів у сфері догляду за волоссям та укладання

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
🔹 Комунікабельна, організована, уважна до деталей
🔹 Вмію працювати з клієнтами та базами даних
🔹 Люблю творчі завдання та розробку нових рішень

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: