- PRO
Інна
Адміністратор
- Рассматривает должности:
- Адміністратор, Економіст, HR-менеджер
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 31 год
- Город:
- Черкассы
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6547646/
Опыт работы
Інспектор з кадрів
с 08.2022 по наст. время
(3 года)
КП "Дирекція парків", Черкассы (Державні організації)
• Ведення кадрової документації, особових справ, трудових книжок
• Військовий облік на підприємстві
• Складання та реєстрація наказів (прийом, звільнення, преміювання)
Менеджер зі збуту
с 09.2021 по 08.2022
(11 месяцев)
МФ "Elysium", Черкаси (Будівельна промисловість, деревообробка)
• Робота з клієнтами, консультації, продажі
• Формування комерційних пропозицій та замовлень
• Ведення документації, облік у 1С, Excel
Головний економіст сектору торгового та Інтернет еквайрингу.
с 07.2015 по 09.2021
(6 лет 2 месяца)
АТ "Ощадбанк", Черкаси (Фінанси, банки, страхування)
• Робота з фінансовими продуктами, аудит документів
• Управління клієнтськими базами
• Презентація продуктів, залучення нових клієнтів
Образование
Університет банківської справи
Факультет фінансово-кредитний, Черкаси
Высшее, с 2014 по 2016 (2 года)
Диплом магістра
Черкаський державний бізнес коледж
Відділення економіки та підприємництва, економіка підприємства, Черкаси
Неоконченное высшее, с 2009 по 2014 (4 года 9 месяцев)
Диплом бакалавра (з відзнакою).
Знания и навыки
- M.E.Doc
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- CRM
- Ведення документації
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — начинающий
Дополнительная информация
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ
• Маркетинг та аналітика: робота з клієнтськими базами, аналіз даних, ведення документації
• Адміністрування: кадровий облік, ведення CRM, управління документообігом
• Продажі та комунікація: робота з клієнтами, консультування, ділова комунікація
• Фінансовий контроль та аудит: ведення звітності, облік операцій, робота з 1С, M.E.Doc
• Творчі навички: розробка комерційних пропозицій, створення презентацій, написання текстів
• Організаційні здібності: планування, тайм-менеджмент, увага до деталей
• Базові знання у сфері чоловічих та жіночих стрижок: розуміння основ перукарського мистецтва, володіння базовими техніками модельних та класичних стрижок, знання трендів у сфері догляду за волоссям та укладання
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
🔹 Комунікабельна, організована, уважна до деталей
🔹 Вмію працювати з клієнтами та базами даних
🔹 Люблю творчі завдання та розробку нових рішень
Похожие кандидаты
-
Логіст, адміністратор
Черкассы -
Адміністратор
15000 грн, Черкассы -
Адміністратор
Черкассы -
Адміністратор
30000 грн, Черкассы, Удаленно -
Адміністратор
Черкассы -
Адміністратор
Черкассы, Удаленно