Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 5 апреля 2023

Ольга

Адміністратор, продавець-консультант, офіс-менеджер, оператор відділу контролю, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор відділу контролю

с 06.2021 по 01.2022 (7 месяцев)
Рекламна агенція, ТОВ, Київ (ЗМІ, медіа)

- Стеження середньої тривалості розмови оператора (наскільки кваліфіковано та швидко оператор вирішує питання клієнта);
- Кількість оброблених дзвінків операторами та якість оформлення;
- Завантаженість операторів;
- Стеження за поточним навантаженням на вхідну лінію (необхідність скорегувати завдання операторів у режимі реального часу);

Заступник директора магазину

с 12.2020 по 02.2021 (2 месяца)
Мережа магазинів жіночого одягу «OLKO», Київ (Роздрібна торгівля)

- Організація ефективної роботи магазину;
- Управління персоналом ( підбір, адаптація, навчання, розвиток і мотивація );
- Управління товарними залишками ( прийом, маркування, мерчандайзинг, Інвентаризація );
- Організація торгового процесу для досягнення максимальних результатів(виконання магазином плану продажів );
- Облік і контроль за товарно-матеріальними цінностями;
- Координація та контроль розрахунково-касових операцій;
- Особисті продажі;
- Заповнення звітності документації та карток клієнтів;
- Участь у розробці та розміщенні рекламних матеріалів та проведення акцій.

Помічник керівника

с 01.2016 по 10.2020 (4 года 9 месяцев)
ГК «Текстиль-Контакт», Київ (Легка промисловість)

- Приймання та розподіл телефонних дзвінків;
- Планування і підготовка зустрічей клієнтів;
- Координація робочого графіку керівника;
- Підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
- Планування та організація внутрішніх зустрічей;
- Ведення документообігу;
- Забезпечення та організація необхідних комунікацій в рамках бізнес-процесів підрозділу;
- Сканування/ копіювання документів; контроль наявності кави, води та канцелярських дрібниць.

Організатор

с 01.2016 по 09.2020 (4 года 8 месяцев)
Український тиждень моди / Ukrainian Fashion Week, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

- Підготовка до заходу;
- Формат;
- Зв'язок з гостями;
- Моніторинг видавництв;

Продавець-консультант

с 07.2014 по 12.2015 (1 год 5 месяцев)
Ювелірна компанія, Житомир (Роздрібна торгівля)

- зустріч і вітання покупців;
- консультація про властивості та реклама товарів;
- інформування про наявність товару, ціною та можливість знижок;
- супровід покупки і продажу товару;
- ведення стандартної документації;
- підтримка та порядок в торговому залі та на робочому місці;
- участь в проведенні інвентаризаціі;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: