Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Юлія

Менеджер з персоналу, адміністратор, заступник директора, 30 000 грн

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
36 лет
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з персоналу, HR-generalist

с 06.2018 по наст. время (7 лет 2 месяца)
ФОП Черкассова, Дніпро (Роздрібна торгівля)

- Ведення працівників офісу і магазинів у містах Дніпро, Харків, Вінниця.
- Відрядження по містам України і відкриття магазинів з "0".
- Спостереження за ринком праці, володіння інформацією про поточну ситуацію з персоналом в мережі магазинів;
- Зв'язок з магазинами з метою виявлення потреб в персоналі;
- Планування потреб у персоналі на найближчий час і в майбутньому, створення резерву співробітників, а також оперативний пошук співробітників;
- Розміщення вакансій на інтернет-джерелах, розклеювання оголошень в місцях великого скупчення людей;
- Пошук підходящого кандидата в резюме; Первинне телефонне інтерв'ю; запрошення претендентів на співбесіди; Проведення співбесід з претендентами, заповнення анкет, перевірка документів.
- Організація стажування майбутнього кандидата, супровід його під час проходження стажування;
- Документальне оформлення співробітників в базі даних і в 1С;
-Ведення звітів, відпусток, переведень, звільнень співробітників на 9 магазинах + 1склад +офіс.
- Взаємодія зі співробітниками Колл-центру та бухгалтерії по ФОП;
- Контроль за дотриманням внутрішніх положень підприємства, участь у вирішенні трудових конфліктів і спорів.
- Організація культ заходів у Компаніі.

Заступник директора

с 06.2010 по 09.2017 (7 лет 3 месяца)
ОАО Торгівельна мережа "Грегори Арбер", Дніпро (Роздрібна торгівля)

- Відкриття нових магазинів з нуля;
- Робота з касовим апаратом, КУРО, касова звітність, інкасація;
- Відкриття та закриття магазину;
- Консультації покупця;
- Активні продажі;
- Проведення інвентаризації товарів, робота в 1С;
- Приймання та демонстрація товару відповідно до мерчандайзингу Компанії;
- Доведення до відома співробітників і виконання ними вказівок і розпоряджень керівника.
- Стажування, навчання та адаптація персоналу.

Образование

НМетАУ

Термічна обробка металів, Дніпро
Высшее, с 2005 по 2010 (5 лет)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • Email
  • Работа с оргтехникой
  • Работа со сканером

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Русский — свободно
  • Украинский — продвинутый

Дополнительная информация

Відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, клієнтоорієнтованість, доброзичливість. Готовність до відряджень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: