Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 8 мая 2024 PRO

Альона

Офіс-менеджер, секретар керівника, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Ильинцы

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор торгового залу

с 10.2021 по 02.2023 (1 год 4 месяца)
ТОВ "РУШ", Іллінці (Роздрібна торгівля)

Контроль організації торгово-технологічного процесу, правильне оформлення торговельного залу, викладання товарів, наявність цінників, збереження товарно-матеріальних цінностей, додержання правил торгівлі, правильність застосування цін та якість надання торговельних послуг покупцям.
Консультація покупців з питань розміщення товарів у магазині, наявність товарів у продажу, їх якості та цін.
Своєчасне поповнення робочого запасу товарів, правильне використання торговельно-технологічного обладнання.
Розгляд претензій покупців, що пов’язані з торговельним обслуговуванням.
Вживання заходів, щодо прискорення обслуговування покупців, створення для них комфортних умов торговельного обслуговування, запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій, що виникають під час обслуговування покупців.
Контролює додержання працівниками правил безпечного ведення робіт, протипожежного захисту, виробничої санітарії та гігієни, правил внутрішнього трудового розпорядку.
Готує пропозиції щодо матеріального заохочення найбільш старанних працівників.
Інформує керівництво підприємства (відділу, товарної секції) про наявні недоліки.
Здійснює контроль за виконанням працівниками вказівок керівництва підприємства щодо торговельного обслуговування населення.

Касир торгівельного залу

с 05.2021 по 10.2021 (5 месяцев)
ТОВ "ВИГІДНА ПОКУПКА", Іллінці (46.49 Оптова торгівля іншими товарами господарського призначення)

Проведення готівкових та безготівкових розрахунків з покупцями. Дотримання правил розрахунку покупців, збереження грошових коштів, правил експлуатації контрольно-касових апаратів. Дотримання правил обслуговування покупців. Проведення інкасації робочого дня.

Секретар

с 05.2017 по 08.2020 (3 года 3 месяца)
ТОВ "Білоцерківські будматеріали", Біла Церква (Виробництво цегли, черепиці та інших будівельних виробів. http://ua.cegla.biz.ua/)

Реєстрація вхідної/вихідної кореспонденції підприємства (ведення діловодства); підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника підприємства; організація проведення телефонних переговорів керівника підприємства, приймання і передача інформації за допомогою приймально-переговорних пристроїв;
складати листи, запити, інші документи, готувати відповіді авторам листів;
організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.

Секретар

с 08.2014 по 01.2017 (2 года 5 месяцев)
Навчальний центр по підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації кадрів, Біла Церква (Професійно-технічна освіта, діяльність шкіл із підготовки водіїв транспортних засобів. www.n-centr.com.ua)

Реєстрація, розгляд і підготовка поступаючої кореспонденції для доповіді керівництву (ведення діловодства);
підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника підприємства; організація проведення телефонних переговорів керівника підприємства, приймання і передача інформації за допомогою приймально-переговорних пристроїв;
сканувати та копіювати документи;
виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
складати листи, запити, інші документи, готувати відповіді авторам листів;
здійснювати контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.

Старший інспектор з кадрів

с 03.2014 по 08.2014 (5 месяцев)
Навчальний центр по підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації кадрів, Біла Церква (Професійно-технічна освіта, діяльність шкіл із підготовки водіїв транспортних засобів.)

Ведення обліку особового складу підприємства.
Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників.
Формування і ведення особових справ працівників.
Заповнення і ведення обліку трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню й минулу трудову діяльність працівників.
Ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіків чергових відпусток.
Складання встановленої звітності про роботу з кадрами.

Образование

Вище професійне училище № 4

Секретар, оператор ПК, Вінниця
Среднее специальное, с 2005 по 2006 (9 месяцев)

Рекомендации

Коваленко Раїса Олександрівна

Коваленко Раїса Олександрівна

Директор, ТОВ "Білоцерківські будматеріали"

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

Володію розвиненими комунікативними навичками, здатністю логічно і граматично правильно висловлювати свої думки (письмово та усно);
відповідальна, доброзичлива, енергійна, врівноважена, цілеспрямована;
впевнений користувач MS Office (Word, Excel);
маю посвідчення водія категорії В.

Похожие кандидаты

Секретар керівника, асистент
10000 грн, Ильинцы, Липовец

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: