Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 14 мая 2024 PRO

Вадим

Менеджер з персоналу, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
28 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор

с 02.2021 по наст. время (3 года 3 месяца)
Signal event hall, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

• організаціє життєдіяльності роботи закладу;
• складання графіку роботи працівників;
• нарахування зп працівникам;
• оформлення договорів, актів щодо співпраці з клієнтами, слідкування про їх виконання;
• ведення фінансової звітності та дотримання касової дисципліни;
• аналіз та контроль роботи щодо активності сайту та соціальних
мереж підприємства, актуалізація та оновлення інформації для
підвищення активності попиту на послуги;
• організація та проведення семінарів, конференцій тощо;
• прийом телефонних дзвінків і організація прийому відвідувачів;
• бронювання та проведення заходів відповідно до запитів клієнта;
• ведення переговорів та ділової переписки;
• підготовка звітів про виконану роботу;
• оперативне виконання завдань керівника;
• організація забезпечення канцтоварами та витратними матеріалами.

Фахівець по роботі з персоналом

с 02.2020 по 11.2020 (9 месяцев)
Державна установа "Український центр культурних досліджень", Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

ведення обліку особового складу підприємства (50 чол.);
• ведення особових справ та внесення змін пов’язаних із трудовою діяльністю;
• виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, переведення та звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.);
• оформлення та реєстрація наказів (прийом на роботу, звільнення з роботи, переведення, надання відпусток);
• ведення трудових книжок, визначення трудового стажу, надання довідок про теперішню і минулу роботу працівників;
• робота зі збереженням матеріалів діловодства, формування справ;
• складання правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій, планів робіт, графіків відпусток;
• ведення табеля обліку робочого часу;
• надання консультацій щодо трудового законодавства;
• складання відповідних звітів до державних органів;
• обробка вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за термінами виконання документів та їх правильним оформленням;
• оформлення документів про відрядження;
• пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами, організація співбесід, розміщення вакансій тощо;
• стенографування;
• протоколювання.

Образование

Київський національний університет культури і мистецтв"(КНУКІіМ)

Музичне мистецтво, Київ
Высшее, с 2014 по 2020 (5 лет 4 месяца)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint MS Outlook Email ABBYY FineReader Skype Zoom ABBYY CRM

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Маю достатні знання в області кадрової роботи та діловодства.
Вважаю себе комунікабельною, наполегливою, пунктуальною, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі людиною.
Гарантую високу самовіддачу, а також акуратність, точність і грамотність виконання своїх посадових функціональних обов`язків.
Відповідальний за дії і рішення, які приймаю.
Можу: працювати в умовах терміновості, легко долати конфліктні ситуації.
Готовий: до інтенсивної роботи, зберігати конфіденційність отриманої на роботі інформації, а також нести відповідальність за її нерозголошення.
Віддаю перевагу роботі при взаємній довірі.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

HR-менеджер
Киев, Удаленно

HR-менеджер
Киев

Менеджер з персоналу, кадровик
15000 грн, Киев

Рекрутер, помічник рекрутера
20000 грн, Киев, Фастов

HRD, team HR, HR-manager
40000 грн, Киев

Рекрутер
Киев, Днепр , еще 6 городов

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: