Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2024 PRO

Наталія

Економіст відділення банку

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник начальника поштового зв'язку

с 04.2022 по наст. время (2 года)
АТ Укрпошта, Вінниця (Послуги для населення та бізнесу)

Обслуговування клієнтів;
-залучення потенційних клієнтів та якісний супровід існуючих клієнтів
-приймання платежів, посилок, продажі товарів народного споживання, знаків поштової оплати ;
-приймати, обробляти та вручати поштові перекази та ін.
-виконання показників КРІ;
- ведення документації з ОП та ПБ
- робота з РРО;
-робота з персоналом;
- навчання та адаптація стажерів;
-відкриття закриття дня
-контроль роботи відділення (відкриття, закриття)
Є досвід успішного проходження таємного покупця

Менеджер по роботі з клієнтами

с 05.2019 по наст. время (4 года 11 месяцев)
ПП "Бура М.М", Вінниця (Пасажирські перевезення,туризм)

-пошук та налагодження контакту з клієнтами;
-документальне оформлення трансферів(страхівка,договір,рахунки,касові ордера );
-вирішення поточних питань організації поїздок, збір та обробка даних,організація роботи водіїв, контроль графіку загрузок-вигрузок
-контроль вчасних оплат, накладок поїздок;
-просування компанії в соц..мережах

Провідний економіст відділу зарахувань на карткові рахунки управління супроводження операцій з платіжними картками департаменту оформлення операцій роздрібних клієнтів блоку «Операційний»

с 08.2018 по 05.2019 (9 месяцев)
Компанія: ПАТ «Укрсоцбанк»- АТ «Альфа банк», Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

-міграція грошових залишків клієнтів з карткових і поточних рахунків (перекази – гривня і іноземна валюта);
-повний аналіз рахунків клієнта, формування виписок і звітів про заборгованість клієнта;
-контроль за правильним формуванням звернення від менеджерів;
-формування звіту про міграцію іноземної валюти;
-підготовка і акцептування закритих карткових і поточних рахунків клієнта;

Економіст відділу бухгалтерського обліку та звітності

с 03.2005 по 01.2013 (7 лет 10 месяцев)
Філія «Відділеня ПАТ Промінвестбанку», Калуш (Фінанси, банки, страхування)

-складання звітності, відкриття платіжних рахунків, робота з клієнтами;
-відкриття та обслуговування зарплатних, соціальних та пенсійних рахунків;
-робота з відомостями та отримання заробітної плати: обробка, формування, редагування;
-зарахування заробітної плати(аванс, основної з.п, відрядні, лікарняні, тощо)
-виконання бухгалтерських проводок по нарахуванню доходів від обслуговування зарплатних проектів;
-моніторинг погашення дебіторської заборгованості по карткових рахунках;
-супроводження зарплатних проектів;
-формування та друк щоденних облікових регістрів (реєстри дебетових та кредитових електронних документів, одержаних через СЕП НБУ чи ВПС, відомості проведених документів);
-формування дня Банку, передача сформованих , зброшурованих та звірених з оборотно-сальдовим балансом документів у встановленому порядку до архіву Банку.

Образование

Тернопільська Академія народного господарства

Облік і аудит, Тернопіль
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Спеціалізація: «Ревізія і контроль»

Дополнительное образование и сертификаты

Курси бухгалтера : «Лідер»

15.11.2017р. -26.12.2017р

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS Outlook Internet Explorer MS PowerPoint Email Opera Mozilla Firefox Outlook Express Google Chrome Google Docs HCL Notes FAR Manager Oracle Siebel CRM ProFIX FlexCube FLEX Express Досвідчений користувач : MS Office,(Word, Exel, Power Point),нав IBM

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Резюме
Кудирко Наталія Миколаївна
25.02.1982р
м. Вінниця
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Бажана посада : економіст
Зайнятість: повна
Знання мов : українська, російська – вільно, англійська – середній рівень
Сімейний стан: одружена, маю 2 дітей
Освіта
01.09.1999 р. -1.07.2004р.
Тернопільська Академія народного господарства
Спеціальність : «Облік і аудит»
Спеціалізація: «Ревізія і контроль»


Додаткова освіта
15.11.2017р. -26.12.2017р.
Курси бухгалтера : «Лідер»

Досвід роботи
20.09.2004р. -03.02.2005 року:
Компанія: Територіальна виборча комісія ТВО №86
Посада: бухгалтер
Обов'язки :
-ведення рахунків, формування книги покупок, проведення звірок
-ведення ділянки «Реалізація»: ведення 62 рахунку, формування відвантажувальних документів, виставлення рахунків на оплату, формування рахунків-фактур, проведення звірок з контрагентами.

-допомога головному бухгалтеру при підготовці звітності.

14.03.2005-04.01.2013 року:
Компанія: Філія «Відділеня ПАТ Промінвестбанку»
Посада: економіст відділу бухгалтерського обліку та звітності
Обов'язки :
-складання звітності, відкриття платіжних рахунків, робота з клієнтами;
-відкриття та обслуговування зарплатних, соціальних та пенсійних рахунків;
-робота з відомостями та отримання заробітної плати: обробка, формування, редагування;
-зарахування заробітної плати(аванс, основної з.п, відрядні, лікарняні, тощо)
-виконання бухгалтерських проводок по нарахуванню доходів від обслуговування зарплатних проектів;
-моніторинг погашення дебіторської заборгованості по карткових рахунках;
-супроводження зарплатних проектів;
-формування та друк щоденних облікових регістрів (реєстри дебетових та кредитових електронних документів, одержаних через СЕП НБУ чи ВПС, відомості проведених документів);
-формування дня Банку, передача сформованих , зброшурованих та звірених з оборотно-сальдовим балансом документів у встановленому порядку до архіву Банку.

17.08.2018 – 31.05.2019 року:
Компанія: ПАТ «Укрсоцбанк»- АТ «Альфа банк»
Посада: провідний економіст відділу зарахувань на карткові рахунки управління супроводження операцій з платіжними картками департаменту оформлення операцій роздрібних клієнтів блоку «Операційний»
Обов'язки:
-міграція грошових залишків клієнтів з карткових і поточних рахунків (перекази – гривня і іноземна валюта);
-повний аналіз рахунків клієнта, формування виписок і звітів про заборгованість клієнта;
-контроль за правильним формуванням звернення від менеджерів;
-формування звіту про міграцію іноземної валюти;
-підготовка і акцептування закритих карткових і поточних рахунків клієнта;

Професійні навички:
Досвідчений користувач : MS Office,(Word, Exel, Power Point),навички роботи з Internet (MS Explorer,Mozila,Firefox,Opera,Chrome) і Email (Outlook Express, IBM Lotus Notes,DOcS)
Також маю навички роботи з такими програмами : MLS, Card Make,New Profix, Flex Cube, Far, Б2, Siebel.

Особисті якості :
Активна життєва позиція і цілеспрямованість :
Доброзичливість, комунікабельність, стресостійкість, старання, акуратність, самодисципліна, організаційність, здатність до навчання, толерантність, пунктуальність, порядність, відповідальність, вміння працювати з конфіденційною інформацією, вміння зберігати комерційну таємницю, працьовитість, вміння працювати в команді, відсутність шкідливих звичок.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: