Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 мая 2023

Ігор

Системний адміністратор, 12 000 грн

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Белая Церковь
Готов работать:
Белая Церковь, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Образование

НПУ ім. Драгоманова

Фізмат, Київ
Высшее, с 2004 по 2009 (4 года 8 месяцев)

Дополнительная информация

Білоцерківське ВПУ БС
Викладач спеціальних дисциплін та інформатики
• Створення та підтримка сайту віртуального кабінету інформатики:
оперативне усунення помилок;
резервне копіювання сайту;
діагностика роботи нових модулів.
• Впровадження на базі училища серверу Moodle:
встановлення стека LAMP В UBUNTU 16.04;
встановлення системи управління навчанням на сервер Ubuntu 16.04;
налаштування БД MySQL;
створення курсів для віддаленого навчання.
• Керівник гуртка «Верстка інтернет сайтів за допомогою HTML та CSS»:
ознайомлення студентів з мовою розмітки HTML;
каскадні таблиці стилів CSS;
розробка логотипів за допомогою Photoshop.
• Адміністратор віртуальної бази даних студентів сервісу «ЄДЕБО»:
наповнення та редагування БД;
виготовлення документів про освіту державного зразка;
створення звітів, повідомлень, звернень.
• Адміністратор віртуальної бази даних сервісу «Школа»:
Встановлення клієнт-серверного ППЗ;
Розгортання та налаштування БД для формування вихідних документів.
• Керівник «3D-лабораторії»:
встановлення, налаштування, оптимізація ППЗ Simplify3D;
забезпечення стабільної роботи 3D-лабораторії da Vinci.
• Технічне обслуговування ПК та мережі:
встановлення, конфігурація, адміністрування ППЗ;
проектування та підключення робочих місць до мережі (Fast Ethernet і бездротових Wi-Fi мереж).
• Побудова в 3D просторі приміщень навчального закладу.

Квітень 2018 – 2020
Компанія UATEL
Інженер – програміст, відділ фінансового програмування
• Управління ресурсами інтернет-провайдера під Gentoo з використанням бази даних MySQL:
підтримка абонентської бази білінгової системи;
узгодження комплексу заходів щодо захисту інформації при передачі даних між відділами;
аналіз мережевого трафіку;
розробка і тестування скриптів мовою Perl;
написання скриптів автоматизації мовою Bash;
узгодження технічних аспектів взаємодії з ІТ-відділами банків;
• Забезпечення безперебійної роботи IT-інфраструктури підприємства:
організація IP телефонії на базі Binotel для колл-центру;
допомога в налагодженні та впровадженні телефонії на Asterisk;
прорахунок оптичного бюджету та кошторису витрат при будівництві;
модернізація існуючої мережі офісу;
моніторинг роботи серверів (Gentoo, Debian) і оперативне реагування на виникнення аномалій в їх роботі;
підтримка та адміністрування системи моніторингу служб і станів комп'ютерної мережі Zabbix;
створення та адміністрування сайту компанії;
адміністрування клієнтських підключень на базі Linux mint, Ubuntu, Windows 10;
підключення та налаштування роботи оргтехніки, модемів;
налаштування та подальше обслуговування BDCOM OLT GEPON P3310C, P3608-2TE, P3616-2TE;
налаштування та подальше обслуговування комутаторів D-link, G-Com;
допомога впровадження Option 82;
адміністрування серверів під Debian 8,9 Linux;
адміністрування 1С: Підприємство 7,8 на базі Windows Server Х; доопрацювання та тестування Android додатків (Android studio).
• Забезпечення технічної підтримки абонентів:
аутсорсинг юридичних клієнтів;
підключення абонентів з використанням GEPON + або Ethernet технології та налаштування обладнання на стороні клієнта;
cпілкування з користувачами, вирішення технічних проблем, пов'язаних з програмним і апаратним забезпеченням ПК користувачів, офісною оргтехнікою;
тестування та виявлення недоліків у роботі маршрутизаторів D-Link, TP-Link, MicroTik, Apple, подальше їх налаштування;
стандартизація налаштувань обладнання;
тестування та виявлення недоліків у роботі Smart TV Box приставок для інтернет телебачення.
• Реалізація проекту по запуску voip для колл-центру:
координував дії технічних фахівців взаємодіяв з розробниками;
проводив налагодження механізму взаємодії інтегрувального рішення з білінговою платформою;
тестування різних сценаріїв обробки викликів відповідно до заданих бізнес-процесів;
формував звіти по проведеним тестуванням, взаємодіяв з розробниками;
проводив налаштування кінцевого обладнання на робочих місцях операторів контакт-центру.
В результаті проведеної роботи був успішно інтегрований контакт-центр, виявлені і усунені помилки в роботі програмного забезпечення, реалізовані необхідні доопрацювання і складена документація (інструкції: адміністратора, користувача, оператора контакт-центру, старшого оператора контакт-центру; блок-схема рішення, схема-алгоритм обробки вхідного дзвінка)

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: