Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Поліна

Direct-менеджер, відеомейкер, SMM-спеціаліст, адміністратор

Рассматривает должности:
Direct-менеджер, відеомейкер, SMM-спеціаліст, адміністратор, Менеджер з продажу, Оператор call-центра, Адміністратор салону краси
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
24 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Відеомейкер

с 12.2023 по 12.2024 (1 год)
Фріланс, Київ (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

•Професійна відеозйомка та монтаж для брендів L’Oréal, Garnier.
•Створення контенту для зіркових стилістів та українських селебріті.
•Предметна відеозйомка, зокрема товарів для тварин з їхньою участю.
•Впевнене володіння ProMovie, CapCut.
•Вміння працювати з трендами, креативними сценаріями та візуальними ефектами.

Дірект менеджер

с 10.2022 по 11.2023 (1 год 1 месяц)
Косметолог (особистий прийом/кабінет), Київ (Краса, фітнес, спорт)

•Ефективна комунікація з клієнтами через Instagram: консультування, ведення листування, супровід після процедур.
•Швидка обробка вхідних заявок (повідомлення, коментарі, запис клієнтів).
•Створення контенту для соцмереж (зйомка, монтаж відео, оформлення сторіс, відгуків).
•Запуск і підтримка лояльності клієнтів (розсилки, нагадування про записи, комунікація у Діректі).
•Контроль роботи адміністратора клініки, закупівля витратних матеріалів.

Інженер 1 категорії відділу адміністрування орендних та комунальних договорів

с 02.2021 по 07.2022 (1 год 5 месяцев)
ДД АТ «Укрпошта», Славянск (Рабочие специальности, производство)

Робота з контрагентами (комунальними організаціями), укладання/переукладання договорів, укладання додаткових угод до договорів. Внесення змін у договори шляхом підписання протоколів розбіжностей. Ведення бази з договорами електронної та паперової. Робота в Exel, Word, Sap, ERP Enterprise. Оплата рахунків оренди приміщень.

Экономист отдела материало-технического обеспечения

с 07.2020 по 10.2020 (3 месяца)
ПАТ «Слов’янський Машинобудівний завод», Славянск (Машинобудування)

Ведення обліку за матеріалами. Складання та здавання звітів у терміни для бухгалтерії. Виписка накладних для комірників, забезпечення матеріалами для комірників, перевірка роботи комірників.
• Планування

Экономист

с 09.2018 по 06.2020 (1 год 9 месяцев)
Акціонерне товариство «Київпассервіс», Киев (Допоміжне обслуговування наземного транспорту)

Складання фінансового плану на рік, по кварталах. Підготовка та складання звітів у «Фонд Державного Майна України» за фінансовим планом. Складання місячних звітів у програмі MeDoc до «Державної служби статистики України». Ведення обліку по орендарям.
• Фінансова звітність
• Фінансовий аналіз
• Фінансовий контроль
• Планування

Образование

Київський Національний Економічний університет

Бухгалтерського обліку і аудиту, Киев
Высшее, с 2018 по 2020 (1 год 9 месяцев)

СТЛНАУ

Бухгалтерський облік і аудит, Славянск
Среднее специальное, с 2015 по 2018 (2 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Онлайн курс "Мобільний відеограф: зйомка, обробка, монтаж"

01.12.23

Знания и навыки

  • Комунікабельність
  • Робота з клієнтами
  • Ведення клієнтської бази
  • Відеомонтаж
  • Ведення соціальних мереж
  • Ділове листування
  • Відеозйомка
  • Закупівля товарів
  • Продаж непродовольчих товарів
  • Уміння швидко засвоювати нову інформацію
  • Доброзичливість
  • Неконфліктність
  • Чесність
  • Дисциплінованість
  • Старанність
  • Адаптивність
  • Уміння слухати
  • Висока працездатність
  • Ведення CRM
  • Активність
  • Прийом та обробка замовлень

Знание языков

Украинский — выше среднего

Дополнительная информация

•Ведення соціальних мереж (Instagram, TikTok)
•Direct-менеджмент та комунікація з клієнтами
•Відеозйомка, відеомонтаж, контент-мейкінг
•Продажі та робота з клієнтською базою
•Копірайтинг, створення візуального та текстового контенту
•Вміння швидко навчатися та адаптуватися
•Робота в CRM, Excel, Word, ERP-системах
•Організація роботи команди, контроль адміністративних процесів
• Досвід роботи з преміум-брендами та експертами б’юті-індустрії

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: