Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Олена

Директор з маркетингу, бренд-менеджер

Вид занятости:
полная
Возраст:
42 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інтернет-маркетолог

с 05.2023 по наст. время (2 года 3 месяца)
Фокстрот, Київ (Роздрібна торгівля)

- планування, організація управління, аналізу промо активностей для розвитку товарних груп, промо активностей вендорів;
- створення посадкових сторінок і рекламних матеріалів для акцій на сайті;
- контроль розміщення товарного асортименту для акцій;
- контроль створення рекламних матеріалів: відеоролики, банери, пости для соц.мереж;
- контроль розміщення рекламних матеріалів у всіх каналах комунікацій;
- підготовка медіапланів, контроль їх виконання, бюджетування;
- підготовка і ведення бюджетів;
- аналіз ефективності маркетингових активностей, підготовка звітів;
- взаємодія з вендорами, дизайнерами, аналітиками і комерційним відділом для реалізації промоакцій: узгодження умов, макетів, бюджетів, звітів;
- організація проведення розіграшів на сайті і в соц. мережах.

Директор з маркетингу

с 09.2022 по 03.2023 (6 месяцев)
Promate, Київ (Роздрібна торгівля)

- Побудова маркетинг стратегії для просування брендів компанії;
- Реалізація затвердженої маркетинг стратегії;
- Організація та реалізація промо-кампаній з партнерами;
- Комунікація та співробітництво з маркетинговими відділами партнерів;
- Комунікація та співробітництво з профільними медіа;
- Перезапуск соціальних мереж брендів компанії;
- Робота з підрядниками.

Керівник відділу маркетингу

с 05.2022 по 08.2022 (3 месяца)
Гера, Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- розробка і реалізація маркетингової стратегії (онлайн та офлайн);
- робота із підрядниками з медіа, поліграфії, сувенірної продукції, Web-розробники та SEO-фахівці;
- розробка і реалізація рекламних кампаній, аналіз їх ефективності;
- пошук і тестування нових каналів комунікації;
- контроль створення рекламних матеріалів: відеоролики, банери, пости для соц.мереж;
- аналіз ринку і конкурентів;
- підтримка та просування власних ТМ;
- генерація контенту для рекламної продукції, сайтів, соц. мереж та контроль виконання;
- комунікація з вендорами з маркетингових питань (спільні маркетингові активності, промо-матеріали);
- планування та контроль бюджету;
- організація відділу та координація роботи команди (3 штатні маркетолога).

Провідний фахівець з категорійного маркетингу

с 04.2021 по 03.2022 (11 месяцев)
Фокстрот, Киев (Роздрібна торгівля)

- розробка і реалізація стратегії розвитку категорії ВПТ;
- створення плану просування і підтримки категорії (ATL/BTL);
- розробка і реалізація рекламних кампаній, аналіз їх ефективності;
- контроль створення рекламних матеріалів: відеоролики, банери, пости для соц.мереж;
- співпраця з рекламними агенціями та підрядниками;
- контроль розміщення рекламних матеріалів у всіх каналах комунікацій;
- організація проведення розіграшів призів в роздрібній мережі, на сайті та в соц.мережах;
- аналіз ефективності маркетингових активностей, підготовка звітів;
- аналіз розвитку ринку, розвитку конкурентів та адаптація стратегії для підвищення частки ринку в категорії;
- розробка і реалізація стратегії виведення на ринок власної ТМ;
- комунікація з вендорами з маркетингових питань (brand guideline, спільні маркетингові кампанії, промо-матеріали, звітність);
- бюджетування, планування витрат на місяць, квартал, рік).

Trade-маркетолог

с 11.2020 по 03.2021 (4 месяца)
Rozetka, Киев (Роздрібна торгівля)

- підготовка та запуск промо активностей;
- постановка завдань на команди: дизайнерів, верстальників, копірайтерів, аналітиків;
- бюджетування і розподіл витрат;
- реалізація стратегії виведення на ринок власної ТМ;
- аналітика, контроль продажів і адаптація стратегії для підвищення товарообігу;
- підготовка звітності по акціях та рекламних кампаніях;
- підготовка медіапланів, контроль їх виконання;
- взаємодія з іншими відділами та вендорами для проведення спільних кампаній.

Інтернет-маркетолог

с 09.2019 по 09.2020 (1 год)
Фокстрот, Киев (Роздрібна торгівля)

- планування, організація управління, аналіз промо активностей для розвитку товарних груп, промо активностей вендорів;
- створення посадкових сторінок і рекламних матеріалів для акцій на сайті;
- контроль розміщення товарного асортименту для акцій;
- контроль створення рекламних матеріалів: відеоролики, банери, пости для соц.мереж;
- контроль розміщення рекламних матеріалів у всіх каналах комунікацій;
- підготовка медіапланів, контроль їх виконання, бюджетування;
- підготовка і ведення бюджетів;
- аналіз ефективності маркетингових активностей, підготовка звітів;
- взаємодія з вендорами, дизайнерами, аналітиками і комерційним відділом для реалізації промоакцій: узгодження умов, макетів, бюджетів, звітів;
- організація проведення розіграшів на сайті і в соц. мережах.

Менеджер з маркетингу

с 12.2015 по 09.2019 (3 года 9 месяцев)
SystemGroup Украина, Киев (Системний інтегратор (автоматизація торгівлі, складу, виробництва))

PR-напрямок:
- написання текстів: статей, опис продуктів, кейсів;
- робота з підрядниками щодо розміщення рекламної інформації на зовнішніх ресурсах (статті у фахових онлайн-виданнях, інформація про компанію на сайтах партнерів, тощо).

Інтернет-напрямок:
- управління сайтами і адміністрування контенту (розміщення статей, сторінок і рішень, веб-форм, актуалізація цін);
- підготовка і проведення e-mail-розсилок для кінцевих споживачів і дилерів.

BTL-напрямок:
- організації власних заходів (в тому числі виїзних) для партнерів і крупних клієнтів: конференції, форуми, семінари (пошук локацій, розсилка запрошень, організація синхронного перекладу, організація кейтерингу та обслуговування);
- робота із підрядниками з медіа, поліграфії і сувенірної продукції;
- організація участі представників компанії в галузевих виставках та конференціях;
- закупівля і оформлення корпоративних подарунків для клієнтів.

Аналітичний напрямок:
- моніторинг та аналіз ринку клієнтів, збір інформації для воронки продажів і контактів для сейлз-менеджерів;
- моніторинг, формування оглядів та розсилка інформації співробітникам компанії щодо діяльності клієнтів і перспектив розвитку ринків збуту.

Адміністративна діяльність:
- розміщення заявок на оплату постачальникам в 1С;
- збір і обробка первинних лідів;
- складання звітів для керівників компанії і вендорів.

Менеджер з маркетингу

с 09.2014 по 07.2015 (10 месяцев)
Реноме-Смарт, Киев (Обладнання та програмні рішення для банків)

Аналітична та методична підтримка процесу активних продажів:
- сегментування клієнтів та продуктів;
- підготовка та оформлення презентаційних матеріалів для продуктів;
- підготовка пропозицій щодо стратегії просування продуктів та послуг;
- розробка та моніторинг заповнення форми звітності сейлз-менджерів;
- аналіз ефективності розміщення рекламних компаній;
- моніторинг конкурентів.

Зовнішнє просування компанії та продуктів:
- організація участі у профільних заходах працівників компанії;
- розробка, пошук підрядників та контроль виготовлення брендованої сувенірної продукції;
- розробка та підготовка стратегії розвитку компанії;
- написання новин та рекламних текстів.

Менеджер з маркетингу

с 08.2013 по 09.2014 (1 год 1 месяц)
MD-Group, Киев (Роздрібна торгівля)

Аналітичний напрямок:
- формування регулярних звітів щодо трафіку, конверсії та результатам акцій;
- організація та проведення маркетингових досліджень, збір та обробка інформації;
- дослідження і аналіз споживчих переваг клієнтів брендів;
- аналіз ефективності різних інструментів реклами та акцій, розробка рекомендацій з планування наступних сезонів;
- робота з отриманим масивом даних (виведення таблиць, побудова графіків) та підготовка аналітичних звітів з висновками та рекомендаціями;
- моніторинг і оцінка активностей конкурентів;
- збір інформації, підготовка статистичних даних, презентацій та звітів.

Інтернет-напрямок:
- розробка концепцій маркетингових активностей і стратегій представленості брендів в Інтернет;
- моніторинг онлайн-простору, відстеження інформації про компанію та про бренди;
- медіапланування і розміщення реклами в інтернет-виданнях;
- складання звітів та аналізу ефективності розміщення на інтернет-майданчиках;
- розробка сайтів, написання ТЗ для створення сайту;
- пошук, співпраця і контроль виконання робіт підрядниками з SEO;
- координація, контроль реалізації та аналіз ефективності постійних маркетингових активностей в Інтернет.

PR-напрямок:
- планування та координація розміщення PR-метериалів в інтернет-виданнях і просування цих матеріалів у медіа просторі;
- постійний моніторинг опублікованих матеріалів;
- написання рекламних текстів;
- розміщення новин, прес-релізів, статей на галузевих безкоштовних сайтах.

SMM-напрямок:
- планування, створення та управління рекламними кампаніями в Facebook і VKontakte;
- складання та підготовка нового контенту сайтів та соц. мереж (3 сайта і 7 соц. мереж);
- створення, ведення і розвиток груп в соц. мережах (Facebook, VKontakte, Instagram);
- складання звітів та аналізу ефективності розміщення та рекламних кампаній в соц. мережах;
- організація та проведення рекламних заходів, конкурсів із залучення аудиторії до груп і сторінок;
- робота з аудиторією в соціальних мережах;
- вивчення кращих світових практик ведення онлайн-спільнот і внесення необхідних змін у стратегію розміщення в Інтернет.

Організаційний напрямок:
- розробка та реалізація рекламних акцій та заходів з залучення клієнтів/збільшенню продажів;
- пошук партнерів та підрядників, взаємодія з контрагентами;
- взаємодія із рекламними агенціями та дослідницькими компаніями;
- розробка рекомендацій, написання ТЗ, контроль реалізації;
- ведення і контроль рекламного бюджету;
- організація документообігу з партнерами та підрядниками;
- адміністрування, контроль та облік проведених маркетингових активностей;
- розробка і впровадження маркетингової стратеги;
- підготовка та проведення тендерів з вибору підрядників;
- проведення оплат в 1С.

Менеджер з маркетингу

с 12.2012 по 07.2013 (7 месяцев)
Лекс Холдинг, Киев (ТРЦ "Караван")

BTL-напрямок:
- розробка ідей, концепцій і механік акцій, а також BTL-заходів;
- підготовка та проведення тендерів з вибору підрядників;
- співпраця з підрядниками, оцінка та аналіз запропонованих концепцій, ідей, сценаріїв, тощо, постановка задач, контроль термінів та якості виконання;
- планування та організація заходів, узгодження з підрядниками ідей, умов взаємодії, умов розрахунків;
- супровід, підтримка та контроль проведення заходу на всіх етапах;
- оцінка ефективності заходів, пошук шляхів їх вдосконалення;
- збір інформації про підрядників, формування бази даних підрядників, сегментація підрядників;
- формування та контроль за виконанням кошторисів і бюджетів заходів.

PR-напрямок:
- участь у підготовці та проведенні PR-заходів (написання прес-релізів, пост-матеріалів і статей);
- розміщення інформації про заходи, події та акції в пресі та Інтернет;
- взаємодія зі ЗМІ: розміщення і просування PR-матеріалів у медіа просторі;
- моніторинг опублікованих матеріалів;
- організація прес-конференцій, брифінгів;
- залучення спонсорських бюджетів.

Адміністративна діяльність:
- робота з документообігом і звітністю.

Образование

Російський Університет Інновацій

Психологія, Психолог. Викладач психології, Кіров
Высшее, с 2000 по 2005 (5 лет)

Диплом з відзнакою

Дополнительное образование и сертификаты

Курси англійської мови «Speak up»

2013, 3 роки

Курси «Основи маркетингу»

2013, 4 місяці

Знание языков

Английский — выше среднего

Дополнительная информация

10-річний досвід в B2C та B2B маркетингу, ATL і BTL просування. Побудова та реалізація промо-стратегії, виведення на ринок власного бренду. Грамотний організатор і управлінець. Досвід в зборі, аналізі та систематизації інформації, а також у складанні та веденні звітної документації, офіційних документів. Уміння ефективно працювати в команді і досягати результату. Впевнений користувач ПК.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: