Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тетяна

Головний бухгалтер, заступник, помічник головного бухгалтера, 35 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Головний бухгалтер

с 02.2019 по наст. время (5 лет 7 месяцев)
КНП "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня", Житомирський район (Надання послуг у сфері охорони здоров'я дітям)

- ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства в повному обсязі;
- організація роботи бухгалтерської служби підприємства та забезпечення виконання покладених на неї завдань;
- підготовка проектів змін і доповнень до Положення про облікову політику, Положення про бухгалтерську службу, робочого плану рахунків, правил документообігу, розроблення проектів посадових інструкцій працівників бухгалтерської служби та внесення змін і доповнень, розроблення проектів наказів підприємства щодо фінансово-господарської діяльності, форм первинних облікових документів;
- робота з первинною документацією;
- проведення розрахунків з підзвітними особами;
- контроль за правильністю нарахування заробітної плати та її виплатою у встановлені строки;
- контроль за своєчасністю розрахунків з постачальниками, надавачами послуг, виконавцями робіт, орендарями, мешканцями гуртожитку;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
- ведення касових та банківських операцій;
- контроль за правильністю оприбуткування та списання товарно-матеріальних цінностей за різними джерелами надходження;
- бухгалтерський облік доходів, касових та фактичних видатків;
- бухгалтерський облік надходження та використання цільових та нецільових благодійних внесків в грошовій та натуральній формі;
- організація та участь в проведенні інвентаризації;
- забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів;
- підготовка бюджетної, фінансової, податкової та статистичної звітності та її подання у відповідні органи у встановлені строки;
- підготовка та подання відповідей на запити, інформацій у відповідні органи;
- робота з контролюючими органами під час перевірок;
- аналіз нормативних, методичних та довідкових документів з бухгалтерського обліку, контроль за змінами в законодавстві;
- діяти від імені бухгалтерської служби підприємства, представляти інтереси підприємства з господарсько-фінансових питань у відносинах зі структурними підрозділами та іншими підприємствами, органами влади

В.о.головного бухгалтера

с 09.2018 по 01.2019 (4 месяца)
КНП "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня", Житомирський район (Надання послуг у сфері охорони здоров'я дітям)

Ті ж самі, що й на посаді головного бухгалтера

Заступник головного бухгалтера

с 02.2012 по 09.2018 (6 лет 7 месяцев)
КУ "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня", Житомирський район (Надання послуг у сфері охорони здоров'я дітям)

- ведення бухгалтерського обліку розрахунків з орендарями щодо відшкодування наданих комунальних послуг (виставлення рахунків, актів наданих послуг, підготовка актів звірки);
- ведення бухгалтерського обліку розрахунків з мешканцями гуртожитку – виставлення актів на відшкодування наданих комунальних послуг, довідок, проведення нарахування пільг та подання відповідних документів до Управління праці та соціального захисту населення, підготовка актів звірки, тощо);
- ведення бухгалтерського обліку розрахунків з підзвітними особами;
- ведення бухгалтерського обліку розрахунків з постачальниками, надавачами послуг, виконавцями робіт;
- оформлення меморіальних ордерів №4 «Накопичувальна відомість за розрахунками з іншими дебіторами», №6 «Накопичувальна відомість за розрахунками з кредиторами», №8 «Накопичувальна відомість за розрахунками з підзвітними особами» в розрізі всіх джерел фінансування;
- контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей;
- облік надходження благодійних внесків в натуральній та грошовій формі;
- облік касових та фактичних видатків в розрізі джерел фінансування;
- оформлення договорів про матеріальну відповідальність матеріально-відповідальних осіб;
- участь в проведенні інвентаризацій під час передачі ТМЦ матеріально-відповідальними особами у зв’язку з відпустками, щорічних інвентаризаціях, оформлення результатів інвентаризацій відповідно до вимог чинного законодавства;
- подання податкової та статистичної звітності, різного роду інформацій;
- участь у підготовці бюджетної звітності;
- внесення даних по проведених закупівлях на веб-портал «Є-дата»;
- виконання всіх інших доручень головного бухгалтера та керівника.

Економіст з фінансової роботи

с 03.2008 по 01.2012 (3 года 10 месяцев)
КУ "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня", Житомирський район (Надання послуг у сфері охорони здоров'я дітям)

- проведення кодування товарів, робіт та послуг, які необхідно закупити згідно Державного класифікатора продукції та послуг;
- підготовка договорів та специфікацій до договорів на закупівлю товарів, робіт та послуг, договорів про надання ТМЦ в тимчасове користування або на відповідальне зберігання;
- проведення переговорів з постачальниками, надавачами послуг, виконавцями робіт щодо підписання договорів, а також надання всіх необхідних платіжних документів;
- проведення контролю за наявністю кошторисних призначень, подання безпосередньому керівнику інформації щодо необхідності внесення змін до кошторису та плану асигнувань, в період відсутності безпосереднього керівника – підготовка даних довідок, забезпечення їх підписання у відповідальних осіб та їх подання в органи казначейства;
- оформлення пакетів первинних документів та їх подання на оплату до бухгалтерії;
- контроль за умовами виконання договорів, за залишками не використаних коштів згідно умов договору, проведення складання додаткових угод;
- накопичення інформації по закуплених товарах, роботах та послугах згідно 5-го знаку Державного класифікатора продукції та послуг;
- підготовка додатку до річного плану закупівель та внесення змін до нього;
- участь в розрахунках до кошторису;
- накопичення різного роду інформацій;
- підготовка та подання різного роду звітів та інформацій;
- прийняття участі в щорічних інвентаризаціях;
- у зв’язку з відсутністю економіста з праці, а в подальшому в період його відсутності проводила перевірку графіків роботи, табелів обліку робочого часу та їх подання до бухгалтерської служби, брала участь у формуванні тарифікаційних списків, штатного розпису, подавала звіти з праці;
- у зв’язку зі звільненням касира, певний час виконувала його обов’язки – формувала платіжні доручення, реєстри юридичних та фінансових зобов’язань, забезпечувала їх подання та реєстрацію в органах казначейства, працювала з банківськими виписками, касовими документами;
- виконання доручень безпосереднього керівника, головного бухгалтера та керівника.

Кредитний інспектор

с 09.2007 по 01.2008 (4 месяца)
ТОВ "Комерційний банк "Дельта", Житомир (Фінанси, банки, страхування)

- бесіди-консультації з потенційними кредитоотримувачами щодо оформлення банківських кредитів;
- подання відповідних звітів керівництву

Образование

Національний університет державної податкової служби України

«Економіка і підприємництво»/«Фінанси»,, Житомир
Высшее, с 2009 по 2010 (10 месяцев)

спеціалізація «Фінансова діяльність інститутів фінансового ринку», диплом спеціаліста, (заочна форма навчання)

Національний університет державної податкової служби України

«Економіка і підприємництво»/«Фінанси»,, Житомир
Высшее, с 2007 по 2009 (1 год 10 месяцев)

спеціалізація «Державні фінанси», диплом бакалавра, (заочна форма навчання)

вересень 2004 р. – червень 2007 р., Житомирський технологічний коледж

Житомир
Среднее, с 2004 по 2007 (2 года 9 месяцев)

спеціальність «Фінанси», диплом молодшого спеціаліста з відзнакою (денна форма навчання);

Дополнительное образование и сертификаты

Житомирський технологічний коледж, курси "Оператор комп'ютерного набору"

2006, 1 місяць

Знания и навыки

  • MS Excel
  • Електронний кабінет платника податків
  • M.E.Doc
  • MS Office
  • Клієнт-Банк
  • Бухгалтерський облік
  • Є-дата
  • Є-Звітність

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Професійні навики:
- володіння оргтехнікою (факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання);
- досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;
- досвід роботи з контролюючими органами;
- досвід проходження перевірок контролюючими органами (за період моєї роботи було проведено 2 ревізії фінансово-господарської діяльності);
- уміння працювати в системі «Клієнт-Банк»;
- досвід формування платіжних доручень;
- досвід підготовки та підписання договорів;
- знання податкового законодавства;
- досвід ведення переговорів;
- уміння працювати в команді

Особисті якості:
Цілеспрямованість, організованість, відповідальність, уважність, скрупульозність, акуратність, старанність, чесність, дисциплінованість, комунікабельність, здатність швидко навчатися та працювати з великим об’ємом інформації, бажання постійно вдосконалювати свої вміння та навики.

Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня.
Діти: так

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: