Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Анна

Head of customer service, керівник департаменту по роботі з клієнтами, 80 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
38 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник департаменту клієнтського сервісу

с 11.2023 по 01.2025 (1 год 2 месяца)
Yakaboo.ua, книжкова платформа, Київ (Роздрібна торгівля)

- управління та організація роботи служби підтримки;
- впровадженняf crm системи Creatio, розробка ТЗ для інтеграції, побудова всіх БП з 0, опис та контроль впровадження;
- зміна телефонії та підключення її в нову crm;
- розробка та впровадження чат-боту;
- аналіз роботи та контроль знань операторів та адміністраторів;
- контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- розробка систем мотивації, визначення KPI;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.

Керівник колл-центру

с 05.2023 по 11.2023 (6 месяцев)
MAUDAU, Київ (IT)

- управління та організація роботи служби підтримки;
- розробка та удосконалення скриптів, алгоритмів роботи, стандартів обслуговування клієнтів;
- аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання; - контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- розробка систем мотивації, визначення KPI;
- старт впровадження нової телефонії;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.

Head of customer support

с 12.2022 по 05.2023 (5 месяцев)
Hajus AG, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- управління та організація роботи служби підтримки;
- побудова та впровадженням процесів, спрямованих на підвищення ефективності роботи;
- впровадження показника sla всередині компанії та при роботі з запитами клієнтів;
- розробка та удосконалення скриптів, алгоритмів роботи, стандартів обслуговування клієнтів;
- аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання; - контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- розробка систем мотивації, визначення KPI;
- підбір та адаптації співробітників;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.

Начальник департаменту по роботі з клієнтами

с 02.2021 по 12.2022 (1 год 10 месяцев)
ТОВ «ІЗІ Кредит», Київ (Фінанси, банки, страхування)

- створення та організація процесів ефективної роботи відділу продажів;
- зміна та організація роботи відділу збору;
- розробка періодичних аналітичних оглядів за результатами роботи департаменту та окремо відділів;
- розробка внутрішніх нормативних документів, скриптів, інструкцій;
- розробка, погодження та підписання нової мотивації працівників;
- розробка та узгодження KPI департаменту;
- забезпечення виконання KPI департаменту;
- навчання фахівців навичкам ефективних телефонних продаж та стягнення заборгованості;
- організація процесу формування та розсилки смс та листів клієнтам.

Керівник контакт центру

с 04.2019 по 12.2020 (1 год 8 месяцев)
4service, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

- управління та організація роботи персоналу, підтримка командного духу в колективі;
- побудова та впровадженням процесів, спрямованих на підвищення ефективності роботи;
- розробка та удосконалення скриптів, алгоритмів роботи, стандартів обслуговування клієнтів;
- аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання; - контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- участь у розробці систем мотивації, визначення KPI;
- участь у підборі та адаптації співробітників;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.

Фахівець відділу статистики сервісу та якості

с 01.2014 по 04.2019 (5 лет 3 месяца)
Нова Пошта, Київ (Транспорт, логістика)

- ведення переговорів із підрядниками, укладання договору;
- запуск з «нуля» та супровід проекту з досліджень клієнтського досвіду;
- збір інформації прор потреби у дослідженні клієнтського досвіду інших підрозділів компанії;
- складання та контроль виконання бюджету з досліджень клієнтського досвіду;
- підготовка ТЗ для розробників, контроль за коректністю реалізації формування статистичної вибірки;
- підготовка анкет, сценаріїв проведення досліджень;
- оцифрування, підготовка та оформлення презентацій за результатами клієнтського досвіду;
- консультація колег із питань проведення досліджень.

Начальник відділу оптимизації розрахунків з клієнтами

с 12.2010 по 12.2013 (3 года)
ДП Райське Джерело, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- супровід договорів;
- розробка внутрішніх нормативних документів;
- погодження, підписання та подання на затвердження внутрішніх нормативних документів;
- ознайомлення працівників із затвердженими нормативними документами;
- забезпечення виконання KPI відділу;
- навчання спеціалістів відділу навичкам ефективного телефонного стягнення ДЗ;
- забезпечення дотримання трудової дисципліни працівниками відділу; -організація процесу формування та розсилки фінансових претензій на адресу боржників;
- організація та здійснення інформаційного супроводу судово-позовного етапу стягнення дебіторської заборгованості клієнтів Компанії.

Образование

Европейський університет

Менеджмент організації, Черкаси
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Ефективний middle-менеджер

2018

Програмування VBA

2018

Бізнес-аналітик SQL

2018

General English Course (Elementary)

2018

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS PowerPoint
  • CRM
  • Програмування
  • Кваліфікаційний професійний стандарт для керівників

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

- Енергійність, відповідальність, працьовитість;
- Висока адаптивність, пунктуальність, цілеспрямованість;
- Хороші організаторські здібності, комунікабельність, ініціативність;
- Уміння оперативно реагувати на зміну ситуації;
- Здатність до швидкого

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: