- PRO
Анна
Head of customer service, керівник департаменту по роботі з клієнтами, 80 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/6680900/
Опыт работы
Керівник департаменту клієнтського сервісу
с 11.2023 по 01.2025
(1 год 2 месяца)
Yakaboo.ua, книжкова платформа, Київ (Роздрібна торгівля)
- управління та організація роботи служби підтримки;
- впровадженняf crm системи Creatio, розробка ТЗ для інтеграції, побудова всіх БП з 0, опис та контроль впровадження;
- зміна телефонії та підключення її в нову crm;
- розробка та впровадження чат-боту;
- аналіз роботи та контроль знань операторів та адміністраторів;
- контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- розробка систем мотивації, визначення KPI;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.
Керівник колл-центру
с 05.2023 по 11.2023
(6 месяцев)
MAUDAU, Київ (IT)
- управління та організація роботи служби підтримки;
- розробка та удосконалення скриптів, алгоритмів роботи, стандартів обслуговування клієнтів;
- аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання; - контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- розробка систем мотивації, визначення KPI;
- старт впровадження нової телефонії;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.
Head of customer support
с 12.2022 по 05.2023
(5 месяцев)
Hajus AG, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- управління та організація роботи служби підтримки;
- побудова та впровадженням процесів, спрямованих на підвищення ефективності роботи;
- впровадження показника sla всередині компанії та при роботі з запитами клієнтів;
- розробка та удосконалення скриптів, алгоритмів роботи, стандартів обслуговування клієнтів;
- аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання; - контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- розробка систем мотивації, визначення KPI;
- підбір та адаптації співробітників;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.
Начальник департаменту по роботі з клієнтами
с 02.2021 по 12.2022
(1 год 10 месяцев)
ТОВ «ІЗІ Кредит», Київ (Фінанси, банки, страхування)
- створення та організація процесів ефективної роботи відділу продажів;
- зміна та організація роботи відділу збору;
- розробка періодичних аналітичних оглядів за результатами роботи департаменту та окремо відділів;
- розробка внутрішніх нормативних документів, скриптів, інструкцій;
- розробка, погодження та підписання нової мотивації працівників;
- розробка та узгодження KPI департаменту;
- забезпечення виконання KPI департаменту;
- навчання фахівців навичкам ефективних телефонних продаж та стягнення заборгованості;
- організація процесу формування та розсилки смс та листів клієнтам.
Керівник контакт центру
с 04.2019 по 12.2020
(1 год 8 месяцев)
4service, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
- управління та організація роботи персоналу, підтримка командного духу в колективі;
- побудова та впровадженням процесів, спрямованих на підвищення ефективності роботи;
- розробка та удосконалення скриптів, алгоритмів роботи, стандартів обслуговування клієнтів;
- аналіз роботи та контроль знань операторів, організація навчання; - контроль якості та своєчасності виконання показників відділу;
- участь у розробці систем мотивації, визначення KPI;
- участь у підборі та адаптації співробітників;
- підтримка та вибудовування ефективних комунікацій із суміжними підрозділами;
- формування та ведення звітності.
Фахівець відділу статистики сервісу та якості
с 01.2014 по 04.2019
(5 лет 3 месяца)
Нова Пошта, Київ (Транспорт, логістика)
- ведення переговорів із підрядниками, укладання договору;
- запуск з «нуля» та супровід проекту з досліджень клієнтського досвіду;
- збір інформації прор потреби у дослідженні клієнтського досвіду інших підрозділів компанії;
- складання та контроль виконання бюджету з досліджень клієнтського досвіду;
- підготовка ТЗ для розробників, контроль за коректністю реалізації формування статистичної вибірки;
- підготовка анкет, сценаріїв проведення досліджень;
- оцифрування, підготовка та оформлення презентацій за результатами клієнтського досвіду;
- консультація колег із питань проведення досліджень.
Начальник відділу оптимизації розрахунків з клієнтами
с 12.2010 по 12.2013
(3 года)
ДП Райське Джерело, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- супровід договорів;
- розробка внутрішніх нормативних документів;
- погодження, підписання та подання на затвердження внутрішніх нормативних документів;
- ознайомлення працівників із затвердженими нормативними документами;
- забезпечення виконання KPI відділу;
- навчання спеціалістів відділу навичкам ефективного телефонного стягнення ДЗ;
- забезпечення дотримання трудової дисципліни працівниками відділу; -організація процесу формування та розсилки фінансових претензій на адресу боржників;
- організація та здійснення інформаційного супроводу судово-позовного етапу стягнення дебіторської заборгованості клієнтів Компанії.
Образование
Европейський університет
Менеджмент організації, Черкаси
Высшее, с 2003 по 2008 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Ефективний middle-менеджер
2018
Програмування VBA
2018
Бізнес-аналітик SQL
2018
General English Course (Elementary)
2018
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- MS PowerPoint
- CRM
- Програмування
- Кваліфікаційний професійний стандарт для керівників
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Английский — средний
Дополнительная информация
- Енергійність, відповідальність, працьовитість;
- Висока адаптивність, пунктуальність, цілеспрямованість;
- Хороші організаторські здібності, комунікабельність, ініціативність;
- Уміння оперативно реагувати на зміну ситуації;
- Здатність до швидкого
Похожие кандидаты
-
Заступник керівника відділу
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Керівник з управління взаємовідносинами з клієнтами (CRD)
Киев -
Керівник відділу
Киев, Вишневое (Киевская обл.), Удаленно -
Керівник відділу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Директор департамента
100000 грн, Киев, Ивано-Франковск , еще 3 города -
Керівник
40000 грн, Киев, Удаленно