Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 июня 2024 PRO

Віталій

Ведучий літературного гуртка

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Вчитель зарубіжної літератури

с 08.2016 по 06.2022 (5 лет 10 месяцев)
Київська середня загальноосвітня школа, Київ (Освіта, наука)

Пропоную свої послуги як організатора й ведучого літгуртка для вивчення української, зарубіжної літератури.

ЧОМУ і НАВІЩО?

Більшість сучасних школярів НЕ ЧИТАЄ та не має бажання читати, більш того – вчитись!
Як же вивчати літературу!?
Якщо школярам розповідає про літературу вчитель, то що тоді вони самі читають, розуміють, переживають, розповідають, пишуть?
Неможливо вивчати твори так, коли школярі не читають їх.
Це величезна проблема.

Що будемо робити, шановні вчителі й педагоги?

Я пропоную створити в навчальному закладі літгурток для вивчення художньої літератури у позаурочному форматі офлайн.
Цей гурток не замінює уроки літератури, а доповнює. Сприяє якісному навчанню на уроках літератури. Це можливо завдяки таким чинникам:

– Добровільний формат: спочатку відвідують гурток учні, які мають бажання, цікавість навчитись чогось нового. Поступово приєднуються інші, бо цікаве одним приваблює інших. Одні учні заохочують інших. Добровільний формат дозволяє учням насолоджуватись навчанням без страху; формує відчуття смаку до літератури, читання, дискусії; дарує гордість власною творчістю. Потім вивчення літератури стає престижним, модним, і таких учнів на уроках літератури стає все більше. Вони стають каталізаторами вивчення літератури на уроках.

– Демократичне право вчителів, учнів, батьків обирати твори за певною системою, яку вони формують спільно. Твори неграфоманські, непопсові, кращі, актуальні.

– Право учнів вивчати значно менше творів, ніж є зараз. Це можливість учнів зануритись, заглибитись у конкретний твір; встигнути спокійно осягнути його з різних боків; побачити його зв’язки з реальним життям і самими собою… Саме такий підхід здавна у школах цивілізованого світу. Підхід не кількісний, а якісний, осмислений.

– Сучасні школярі звикли сприймати інформацію у візуальній формі. Чому б не ПОЧАТИ вивчення літератури з кіномистецтва, з порівняння екранізації й оригіналу? Це був би підготовчий етап, основа. Перегляд непопсового кіно для колективного обговорення. У кіномистецтва теж є своя художня мова. Її можна вивчити, щоб розуміти спочатку художнє кіно, а потім – художню літературу. Діти долучаються до кращих творів кіномистецтва. А в груповому обговоренні вчаться згадувати, аналізувати й розшифровувати побачене; слухати погляди інших людей; висловлювати й аргументувати свій погляд; спільно шукати істину.
Я маю досвід ведучого також кіногуртка.

Дивіться відео моїх уроків на ютуб: Тім Віт

Образование

Київський національний університет Т. Шевченка

Філософський, ВИКЛАДАЧ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН, Київ
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

ЯК МИ ВИВЧАЄМО ЛІТЕРАТУРУ?

На моїх заняттях учні не лише здобувають чужі знання, а й розвивають СВОЄ ВМІННЯ, СВОЮ СПРОМОЖНІСТЬ побачити і сприйняти та самостійно розуміти грандіозний світ за вузькими межами знайомого.

Спочатку ми вчимось читати.
Учнів наших шкіл зазвичай навчають механічному швидкочитанню, яке не дозволяє щось зрозуміти, чимось зацікавитись і насолодитись, і тому учні не можуть нічого сказати й написати про прочитане. Хіба можливий видих, якщо не було вдиху?

«Від вміння добре читати залежить ВЕСЬ розумовий розвиток школяра. Читати, не відірвавши ні на мить погляду від книжки, – це ще не читання».
+
«‟Швидкісне читання” створює видимість знань. Його можна допускати лише в деяких професіях, остерігаючись створення звички до швидкісного читання, бо вона веде до захворювання уваги».

Літературний твір – це завжди puzzle. Який ще треба зібрати у єдине ціле. Прочитати твір – не означає побачити цілу картинку. – Деякі її фрагменти відсутні в книжці. Їх мають додати читачи! Тому читати книжку, історію – це творити її разом з автором, теж бути письменником чи письменницею.

Ми, читачі, додаємо до твору відсутні пазли тоді, коли уявляємо прочитане, коли у нас виникають асоціації, спогади, коли твір викликає емоції і думки, коли ми здатні розуміти символічні зв’язки всередині твору і зовні…

Ми читаємо тексти разом чи самостійно, ставимо питання, шукаємо відповіді, сумніваємось і переконуємо-сь, спільно обговорюємо те, що бачать персонажі, автор, читачі, люди.
Також ми інсценуємо діалоги, перевтілюємось у персонажів, автора, явища твору.
З’ясовуємо, які функції виконують персонажі твору.
З’ясовуємо їх «кольори і забарвлення».
Пробуємо познайомитись і подружитись з тими чи іншими персонажами.
Вибираємо в текстах такі випробування персонажів, які ми можемо пройти з пером в руці, на сцені чи в житті. Вчимось долати перешкоди разом з героями.
Вчимось читати, розшифровувати ілюстрації до тексту та самостійно ілюструвати твори.
Виконуємо і вигадуємо різноманітні завдання для нашої власної літературної творчості, які, зокрема, вчать знаходити те чи інше застосування в житті того, що ми розшифрували і взяли у творах…

«Людина, яку мистецтво обдарувало добрим розумінням світу, оточуючих її людей, минулого й далекого, легше товаришує з іншими людьми, з іншими культурами, з іншими національностями, їй легше жити.
Література дає колосальний, величезний і глибокий досвід життя. Вона робить людину інтелігентною, розвиває не лише почуття краси, а й розуміння – розуміння життя, всіх його складнощів, служить провідником до інших епох й інших народів, розкриває перед вами серця людей. Словом, робить мудрими».

Дополнительное образование и сертификаты

Педагогіка вищої школи. КНУ Т. Шевченка

2004, 1 рік

Західноєвропейська література ХІХ-ХХ ст. Курс лекцій к.філол.н. Оксани Товстенко. КНУ Т. Шевченка

2003, 1 рік

Курси подружнього житття

2011-2012, 9 місяців

Дія. Цифрова освіта

1 день
Сертификат

Знания и навыки

Ведучий дискусійного кіноклубу Зосередженість Робота в команді Використання електронних платформ Критичне мислення Інтегроване навчання Інтерактивний метод навчання Проектний підхід

Знание языков

Английский — средний

Дополнительная информация

Я НАПИСАВ 5 КНИЖОК:
«Словник-помічник вчителів і учнів, батьків і керівників»
«Можливості дару в суспільстві обміну» - Перша в Україні книжка з історії, теорії і практики дарування: https://diamail.com.ua/book/9512.html
«Щасливі дні з Джи Крішнамурті, або - Реальність як дар та нігілізм лінійного мислення»
«Звездное небо над нами и неземная любовь в нас»
«Искусство любить»
(Хто з Ваших вчителів написав хоч одну книжку? Подуймате - Вам треба вчитель, здатний до креативності, здатний розвивати креативність дітей?)


ВІДГУКИ УЧНІВ:
«Дуже Вам вдячна за теплі слова! Моя матуся каже, що у Вас чиста душа, добре серце та чутливий розум! Школа та наш клас втратили, що Ви пішли. Чи Ви повернулися б якщо б була така можливість? Це моя Мама запитує».

«Добрый день! Это мама А., спасибо большое. Его вчера не было в школе, но мы узнали, что вы у нас больше не преподаете, очень жаль, расстроились оба. Успехов вам!».

Вчора попрощався зі мною 5А, а сьодні підходять до мене у вчительській кілька юних учениць з 6А - Надія, Ванда й Марина, усміхаються та кажуть:

В.М. - ви найкращий вчитель. Ви навчали нас тому, як розуміти. Як глибоко бачити речі. І як жити. Дякуємо вам. Шкода, що ви залишаєте нас.
Здивовано дивлюсь на сповнені щастя обличчя і ясні, сяючі розумом очі та кажу: І мені шкода.

ПЕРША СПІВБЕСІДА - ОНЛАЙН

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам